BBC deed vroeger erg veel Robot wars, maar ook niet meer.. wel weer veel oubollige veiling-shit alsof dát leuk isquote:Op zondag 6 juli 2014 21:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Helaas ja, en ook nog eens met goedkope programmatitels. Ik keek ook graag naar scrapheap challenge. Geen idee of dat er nog op is.
Ik herinnerde me het ineens en zocht het weer eens opquote:Op zondag 6 juli 2014 21:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
BBC deed vroeger erg veel Robot wars, maar ook niet meer.. wel weer veel oubollige veiling-shit alsof dát leuk is
Genoeg voetbalpraat op tv.quote:
Tour niet leuk? Ik vind de bergetappes altijd wel leuk om te zien.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:52 schreef Jian het volgende:
Wel klote, nog 3 wedstrijden en dan blijven we achter met dat domme fietsen
correctie, we zullen ook nog wel een wedstrijd 3e plaats krijgen, ma ja .....quote:Op zondag 6 juli 2014 21:52 schreef Jian het volgende:
Wel klote, nog 3 wedstrijden en dan blijven we achter met dat domme fietsen
Mwah, echte ontsnappingen zijn er vaak niet meer bij. Soms vind ik het wel aardig, maar echt warmlopen doe ik er niet van.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tour niet leuk? Ik vind de bergetappes altijd wel leuk om te zien.
Huhquote:
Oh ninja editquote:
Ik geil op Sly, even gemist.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:24 schreef Jian het volgende:
Ik vind het niveau in dit topic wel stijgen trouwens. Het lijkt een beetje op een echte SC momenteel, zo nu en dan een gevatte, intelligente opmerking. Ik bespeur diepgang .... en daar tussendoor post Soury
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |