Met -eerder in een topic- je "helden-gezwijmel" en een kutfoto van die Van Persie die kinderen molesteertquote:Op zondag 6 juli 2014 18:49 schreef isax het volgende:
[..]
wat heb je gedaan met die tank?
duur grapje.
quote:Op zondag 6 juli 2014 19:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Met -eerder in een topic- je "helden-gezwijmel" en een kutfoto van die Van Persie die kinderen molesteert
Er benzine in gegooid. Maar er moest diesel in. Eenmaal op de snelweg begon hij steeds minder lekker te rijden.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:49 schreef isax het volgende:
[..]
wat heb je gedaan met die tank?
duur grapje.
Dus toch.quote:
auwquote:Op zondag 6 juli 2014 19:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Er benzine in gegooid. Maar er moest diesel in. Eenmaal op de snelweg begon hij steeds minder lekker te rijden.
Haha ja ik ga 'm niet uitleggen!quote:
Okeeeej...quote:
LOL! Niveautje hoor!quote:Op zondag 6 juli 2014 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Okeeeej...
Ik vroeg eerder of je gelekt had.
Wat voor een kunstje kan ze nu weer?quote:
Ha ik wilde net dit zeggen: The Gadget Show Live event held at the Birmingham NEC from April 10th to April 13th 2014quote:
Nergens meer op TV dusquote:Op zondag 6 juli 2014 21:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ha ik wilde net dit zeggen: The Gadget Show Live event held at the Birmingham NEC from April 10th to April 13th 2014
Ja ze doen het nog steeds
Helaas ja, en ook nog eens met goedkope programmatitels. Ik keek ook graag naar scrapheap challenge. Geen idee of dat er nog op is.quote:Op zondag 6 juli 2014 21:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nergens meer op TV dus
Wel veel van die stierlijk vervelende tonijnvissers, auto-ombouwers en golddiggers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |