Kom vechten dan Jonguhquote:Op zondag 6 juli 2014 17:57 schreef Jian het volgende:
Als jullie denken dat ik elke keer een topic ga openen nu Babu tijdelijk geschorst is dan hebben jullie het mis, hè
Het is iets dwangmatigs?quote:Op zondag 6 juli 2014 17:57 schreef Jian het volgende:
Als jullie denken dat ik elke keer een topic ga openen nu Babu tijdelijk geschorst is dan hebben jullie het mis, hè
Een klein 8tje, helemaal niet slecht voor die fossielenquote:Op zondag 6 juli 2014 18:02 schreef sly-nl het volgende:
Zat tot nu te reageren op je vorige post in da topic.
Nee, niet naar de stones geweest. Vond het wel mooi na de laatste keer in 2003 (denk ik). Was toen erg leuk en had zoiets dat het daarna niet meer beter kon worden.
Vond je het okee? En der Gert auch?
Jian vond het een achtje, ik een negen en een half. Stond ook vlakbij het podium en ze hadden er onwijs lol in. Die Jagger kan nog wel doen alsof maar bij Keith en Ronnie zie je gewoon dat ze het naar hun zin hebben.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:02 schreef sly-nl het volgende:
Zat tot nu te reageren op je vorige post in da topic.
Nee, niet naar de stones geweest. Vond het wel mooi na de laatste keer in 2003 (denk ik). Was toen erg leuk en had zoiets dat het daarna niet meer beter kon worden.
Vond je het okee? En der Gert auch?
Okee. Wel de moeite waard dus, da's belangrijk.. Dito voor Jianquote:Op zondag 6 juli 2014 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Jian vond het een achtje, ik een negen en een half. Stond ook vlakbij het podium en ze hadden er onwijs lol in. Die Jagger kan nog wel doen alsof maar bij Keith en Ronnie zie je gewoon dat ze het naar hun zin hebben.
Wat verder ook wel meezat is dat het goed klonk.
Trouwens, jij kent in jouw kringen vast nog wel "een mannetje" die voor weinig ouwe dieselmotoren reviseert ..... toch? Ik denk ik vraag het even want Gert is te beschaamd om het ter sprake te brengenquote:Op zondag 6 juli 2014 18:09 schreef sly-nl het volgende:
Zitten ze weer samen op de bank (met hun juichpakjes nog aan) dezelfde teksten te spuienhomotuig..
quote:Op zondag 6 juli 2014 18:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Trouwens, jij kent in jouw kringen vast nog wel "een mannetje" die voor weinig ouwe dieselmotoren reviseert ..... toch? Ik denk ik vraag het even want Gert is te beschaamd om het ter sprake te brengen
Toch alles bij elkaar een prijzig ticket voor een avondje Stonesquote:Op zondag 6 juli 2014 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]had ik dat verteld of heeft Liesje zitten lekken?
![]()
Het is alweer voor elkaar, en dat voor slecht ¤334 en een volle tank.
Ja, Louis van Gaal kan dat wel, maar die ken ik niet zo goed..quote:Op zondag 6 juli 2014 18:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Trouwens, jij kent in jouw kringen vast nog wel "een mannetje" die voor weinig ouwe dieselmotoren reviseert ..... toch? Ik denk ik vraag het even want Gert is te beschaamd om het ter sprake te brengen
Als je alles bij elkaar optelt, inclusief hotel, kom je toch wel ruim boven de half duizend uit ja.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Toch alles bij elkaar een prijzig ticket voor een avondje Stones
Ik bedoelde een volle tank benzine die ik kwijt was.quote:
Hartverwarmend, kom je niet vaak meer tegen tegenwoordig..quote:Op zondag 6 juli 2014 18:22 schreef Jian het volgende:
Ik moet nog wat doen, pas op jezelf bolle en hou een beetje rekening met het gestel van users hier, voor je weer met banketstaven enzo in de weer gaat![]()
Laterszz
Dat heb je zelf verteld.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]Had ik dat verteld of heeft Liesje zitten lekken?
![]()
Het is alweer voor elkaar, en dat voor slechts ¤334 en een volle tank.
wat heb je gedaan met die tank?quote:Op zondag 6 juli 2014 18:18 schreef Gert het volgende:
[..]Had ik dat verteld of heeft Liesje zitten lekken?
![]()
Het is alweer voor elkaar, en dat voor slechts ¤334 en een volle tank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |