je gaat nu toch niet beweren dat de sneue figuren die deze topics openen liefhebbers zijn?quote:Op zondag 6 juli 2014 10:32 schreef Syntos het volgende:
Want over overlast klagen staat gelijk aan een zure voetbalhaters zijn.
Klagen over mensen die klagen.![]()
Ik ken ze niet allemaal persoonlijk, en jij denk ik ook niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
je gaat nu toch niet beweren dat de sneue figuren die deze topics openen liefhebbers zijn?
nee dat klopt. Toch durf ik die stelling wel aan.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:35 schreef Syntos het volgende:
[..]
Ik ken ze niet allemaal persoonlijk, en jij denk ik ook niet.
Als het nou om 6 uur in de avond was is tot daar aan toe.
quote:Op zondag 6 juli 2014 10:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Zulke zure misgunners wil ik niet in mijn kennissenkring.
precies. Een beetje vuurwerk gegil en getoeter en dat een paar avondjes om de zoveel jaar. Wat een zielige kneusjes.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:38 schreef Gewas het volgende:
100% terechte klacht.
Al die huillies op Fok! vanwege een beetje vuurwerk en getoeter.![]()
ja dat is heel leuk en stoer als je 16 bent ..... of tokkiequote:Op zondag 6 juli 2014 10:40 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
precies. Een beetje vuurwerk gegil en getoeter en dat een paar avondjes om de zoveel jaar. Wat een zielige kneusjes.
dit heeft wel een hoog nsb gehalte idd.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:40 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Of van die mensen die zeggen "ik hoop dat ze verliezen zodat dat domme voetbal gedoe snel weer afgelopen is!"
Of gewoon blij bent dat NL heeft gewonnen en je niet de hele dag druk maakt over wat anderen van je vinden (oke een half uur na de wedstrijd moet je er wel mee ophouden)quote:Op zondag 6 juli 2014 10:41 schreef HighVolume het volgende:
[..]
ja dat is heel leuk en stoer als je 16 bent ..... of tokkie
En dat is dus hetgene waar een gedeelte het moeilijk mee heeft.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:42 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
(oke een half uur na de wedstrijd moet je er wel mee ophouden)
dat is mijn punt.. hier waren ze om 5 uur nog aan degang...quote:Op zondag 6 juli 2014 10:42 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Of gewoon blij bent dat NL heeft gewonnen en je niet de hele dag druk maakt over wat anderen van je vinden (oke een half uur na de wedstrijd moet je er wel mee ophouden)
ik klaag over zielige mensen, daar reken ik jou ook toe afgaande op je reacties in desbetreffende topics.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:39 schreef HighVolume het volgende:
Deze ts wil even goedkoop scoren met dit tyfustopic
oh waar jij mij toe rekent maakt me niet zoveel uitquote:Op zondag 6 juli 2014 10:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik klaag over zielige mensen, daar reken ik jou ook toe afgaande op je reacties in desbetreffende topics.
Een zielig mannetje dat anderen geen plezier gunt, het lef niet heeft te klagen op straat maar wel een held is op het net en voorstelt feestvierders een nekschot te geven. Dat moet dan wel iemand anders doen want zelf durf je alleen vanaf je zolderkamer.
inderdaad. Maar om dan op fok te klagen eroverquote:Op zondag 6 juli 2014 10:41 schreef HighVolume het volgende:
[..]
ja dat is heel leuk en stoer als je 16 bent ..... of tokkie
okquote:Op zondag 6 juli 2014 10:45 schreef HighVolume het volgende:
[..]
oh waar jij mij toe rekent maakt me niet zoveel uit
wat doe jij dan wijsneusquote:Op zondag 6 juli 2014 10:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
inderdaad. Maar om dan op fok te klagen erover
Ja waarom doe je dat dan..?quote:Op zondag 6 juli 2014 10:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
inderdaad. Maar om dan op fok te klagen erover
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |