Eetproblemen hebben bijna altijd met controle te maken. Helaas.quote:Op zondag 6 juli 2014 05:57 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik herken het. Dat extreme helpt gewoon niet. Ik had altijd een grote bek maar uiteindelijk haalde het niets uit. Kotsen, extreem weinig eten. Nee, leuk was dat, en wat hielp het. En toen werd ik volwassen en ging ik gewoon gezond doen en toen hielp het wel. Maar je lichaam kan uiteindelijk dus gewoon weer meedoen? Die van mij is ook fucked. Het gaat zo langzaam soms. Eén dag 2000 calorieën eten en een halve kilo erbij.
Bij mij is het zo: mijn hele bovenkant is dun, kleine borsten, smalle taille, prima armen. Alles op de billen en benen. Een extreme peer zeg maar. Daarom moet dat eraf. Maar dat extreme ben ik wel kwijt nu. Gelukkig maar. Fijn dat we het nu gezond doen. Wat voor sport doe jij?
Volgens mij heeft ie al vaker een ban gehad.quote:Op zondag 6 juli 2014 06:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als hij een week heeft gekregen kan hij misschien hier zijn.
quote:
Ik herken het. Mijn tanden hebben het destijds moeten ontgelden, maar gelukkig zijn die gefixt. Waarom is jouw buik fucked up? Zwangerschap of ook eetprobleem? Ik heb wel striae op mijn heupen, want daar zit mijn vet sowieso altijd. Ik doe eerst krachttraining (gewichten, squats, planks, wall sits, lunges etc.) en dan cardio (boksen). Vijf à zes keer per week. De laatste tijd wat minder maar ik ga er maandag weer helemaal voor. Het is een mooie datum: 7-7-'14.quote:Op zondag 6 juli 2014 06:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eetproblemen hebben bijna altijd met controle te maken. Helaas.
Bij mij is alles gelukkig wel goed verdeeld alleen is mijn buik fucked up.
Ik fitness, alleen een paar weken niet geweest nu en dat merk ik wel want ik barst van de energie. Dus ik hoop maandag weer te kunnen gaan.![]()
![]()
Wat doe jij voor sport?
quote:
mmmmmm je windt me opquote:Op zondag 6 juli 2014 06:11 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik herken het. Mijn tanden hebben het destijds moeten ontgelden, maar gelukkig zijn die gefixt. Waarom is jouw buik fucked up? Zwangerschap of ook eetprobleem? Ik heb wel striae op mijn heupen, want daar zit mijn vet sowieso altijd. Ik doe eerst krachttraining (gewichten, squats, planks, wall sits, lunges etc.) en dan cardio (boksen). Vijf à zes keer per week. De laatste tijd wat minder maar ik ga er maandag weer helemaal voor. Het is een mooie datum: 7-7-'14.
Zwangerschappen en eetproblemen enz.quote:Op zondag 6 juli 2014 06:11 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik herken het. Mijn tanden hebben het destijds moeten ontgelden, maar gelukkig zijn die gefixt. Waarom is jouw buik fucked up? Zwangerschap of ook eetprobleem? Ik heb wel striae op mijn heupen, want daar zit mijn vet sowieso altijd. Ik doe eerst krachttraining (gewichten, squats, planks, wall sits, lunges etc.) en dan cardio (boksen). Vijf à zes keer per week. De laatste tijd wat minder maar ik ga er maandag weer helemaal voor. Het is een mooie datum: 7-7-'14.
Dat is lang geleden hoor, dat weet ik niet meer.quote:Op zondag 6 juli 2014 06:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
5 en een halve week geleden was er wel een aardig topique als ik mij het goed herinner
quote:
Volgens mij hadden we het toen over welke straatasfalt de toekomst heeft in ons koude kikkerlandje.quote:Op zondag 6 juli 2014 06:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is lang geleden hoor, dat weet ik niet meer.![]()
Vertel dan?
quote:
Niet zo cryptisch, het is al laat/vroeg voor me, sorryquote:Op zondag 6 juli 2014 06:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we het toen over welke straatasfalt de toekomst heeft in ons koude kikkerlandje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Spoiler please, dat is niet gezond meer.quote:Op zondag 6 juli 2014 06:18 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik dacht dat ik mager was.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 juli 2014 06:18 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik dacht dat ik mager was.
[Dank je. Teveel vrouwen die het hebben helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op wat voor site zit jij nou weer te kijken.quote:Op zondag 6 juli 2014 06:21 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik dacht dat ik Braindead was.
[ afbeelding ]
Mannen ook.quote:Op zondag 6 juli 2014 06:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank je. Teveel vrouwen die het hebben helaas.
quote:
Mee eens.quote:Op zondag 6 juli 2014 06:25 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Het is moeilijker dan bij welke RLS dan ook. Bijna knap om mensen zo onsympathiek te casten.
De Bus had me al overgehaald om geen RLS meer te volgenquote:Op zondag 6 juli 2014 06:25 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Het is moeilijker dan bij welke RLS dan ook. Bijna knap om mensen zo onsympathiek te casten.
Ik moet toen wel heel jong geweest zijn, maar uk kan me Jop, een roodharige en Seki nog wel wat herinneren.quote:Op zondag 6 juli 2014 06:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De Bus had me al overgehaald om geen RLS meer te volgen
Hmm, de katquote:
Ik haat zon.quote:Op zondag 6 juli 2014 06:31 schreef Braindead2000 het volgende:
Geen zon vandaag, dan hoef ik ook niet vroeg naar bed.
Kon je deze site? Hier kan je de biggest online pots all time vinden.quote:
quote:
quote:[img]http://i.fokzi[img=209,211]http://www.highstakesdb.com/images/players/20120503093019P.gif[/img]ne.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 6 juli 2014 06:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kon je deze site? Hier kan je de biggest online pots all time vinden.
quote:
Ben jij dat niet?quote:Op zondag 6 juli 2014 06:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Is er echt een Braindead2000 of ben je weer creatief bezig?
Leave Brain alonequote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 06:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Leuk tournooitje om te winnen.
[ afbeelding ]
ookal gaat niemand er voor een vierde keer op klikken, jij ook niet want jij heb er ws al honderdtallen malen op geklikt.quote:
quote:
Wordt ie dan ook gesponsord of is dat echt eigen inbreng?quote:Op zondag 6 juli 2014 06:56 schreef Braindead2000 het volgende:
Hij won van de week 15 miljoen in een tournooi. Het inschrijfgeld was 1 miljoen.
ik denk dat de meeste van die gasten wel percentages verkopen.quote:Op zondag 6 juli 2014 06:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wordt ie dan ook gesponsord of is dat echt eigen inbreng?
Ik heb hem echt weer geluisterdquote:Op zondag 6 juli 2014 06:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ookal gaat niemand er voor een vierde keer op klikken, jij ook niet want jij heb er ws al honderdtallen malen op geklikt.
Je ziet ze ook wel met shirtje met logo of petje ziiten?quote:Op zondag 6 juli 2014 06:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
ik denk dat de meeste van die gasten wel percentages verkopen.
Daar krijgen ze ook geld voor. De meeste bekende spelers hebben een sponsorcontract met een grote pokersite. Maar het kan ook dat een onbekende speler de finaletafel haalt bij de WSOP en dat hij dan geld aangeboden krijgt om een petje of shirtje te dragen.quote:Op zondag 6 juli 2014 06:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je ziet ze ook wel met shirtje met logo of petje ziiten?
quote:
GOT zeker weerquote:
Ik ook niet, eerste week is meestal vlak en saai, alhoewel we vorig jaar die waaier etappes haddenquote:Op zondag 6 juli 2014 07:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gezien. Ik moet er altijd even inkomen.
Ik was het op een gegeven moment zat met al die dopinggevallen. Het kan me eigenlijk niet schelen of ze doping gebruiken maar ik wil niet 5 of 10 jaar wachten op een uitslag. Als je nu de Tour de France-uitslaglijstjes bekijkt van de afgelopen 20 jaar zie je overal strepen door namen van winnaars.quote:Op zondag 6 juli 2014 07:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ook niet, eerste week is meestal vlak en saai, alhoewel we vorig jaar die waaier etappes hadden
Ik ook buenas noches me amore of ziets dergelijks, glaasje wijn de lucht in. Mart is baas.quote:Op zondag 6 juli 2014 07:11 schreef Grunge. het volgende:
Ik kijk graag wielrennen met 's avonds deMart met op het einde Dalida
quote:Op zondag 6 juli 2014 07:14 schreef Grunge. het volgende:
DeMart met z'n cankles in loafers en z'n fittie met Tom.
[ afbeelding ]
Neuh. Er zijn meer caps van. Ik heb zelf ook cankles trouwens. Maar die zijn over een paar kilo wel weer weg.quote:
Gewetensvraag. Als je haar mee naar je kamer zou nemen en ze kleedt zich uit zou je haar dan wegsturen?quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 07:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Gewetensvraag. Als je haar mee naar je kamer zou nemen en ze kleedt zich uit zou je haar dan wegsturen?Ik zou wel seks hebben met onethische personen. Daarna doei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou er ook geen moeite mee hebben.quote:Op zondag 6 juli 2014 07:18 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik zou wel seks hebben met onethische personen. Daarna doei.
Maar meer dan één keer laat staan een relatie zou natuurlijk een no go zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 07:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen moeite mee hebben.
quote:Op zondag 6 juli 2014 07:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zou er ook geen moeite mee hebben.
Dan moet die wel heel lekker zijnquote:Op zondag 6 juli 2014 07:18 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik zou wel seks hebben met onethische personen. Daarna doei.
Met iemand die voor z'n lol dieren vermoordt zou ik het niet kunnen. Zo heeft iedereen z'n zwakte. Ongeacht dat ik andere dingen ook heel erg en onethisch vind.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 07:20 schreef Joezi het volgende:
[..]Voor jou zou het wel een blijvertje kunnen zijn
ach we zien wel waar het op uitloopt tochquote:Op zondag 6 juli 2014 07:22 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Met iemand die voor z'n lol dieren vermoordt zou ik het niet kunnen. Zo heeft iedereen z'n zwakte. Ongeacht dat ik andere dingen ook heel erg en onethisch vind.
okay dan stop ik met squattenquote:Op zondag 6 juli 2014 07:23 schreef Grunge. het volgende:
Ik heb niets met een 'lekker kontje' bij mannen, wat kan mij dat schelen.
Iemand die dieren doodt is sowieso slechtquote:Op zondag 6 juli 2014 07:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
ach we zien wel waar het op uitloopt toch
sorry net een mug, maar echt per ongeluk met mn elleboog eropquote:Op zondag 6 juli 2014 07:24 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Iemand die dieren doodt is sowieso slecht.
Vind jij. Ik heb geen idee, vrouwen kijken naar andere dingen.quote:
Zo iemand bedoel ik niet, al doe ik het zelf niet.quote:Op zondag 6 juli 2014 07:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
sorry net een mug, maar echt per ongeluk met mn elleboog erop
Ik vind konten sowieso niet interessant, een mooi gevulde broek aan de voorkant dan weer wel. Handen en ogen.quote:Op zondag 6 juli 2014 07:26 schreef Grunge. het volgende:
Maar serieus, als je iets aan iemand aantrekkelijk vindt heeft dat vaak nut. Dus waarom zouden vrouwen een man dan 'een lekker kontje' vinden hebben? Ik heb dat zelf met armen en handen, want dat heeft nut. Maar een kontje, wat moet ik daarmee?
Je nagels inzetten terwijl je....quote:Op zondag 6 juli 2014 07:26 schreef Grunge. het volgende:
Maar serieus, als je iets aan iemand aantrekkelijk vindt heeft dat vaak nut. Dus waarom zouden vrouwen een man dan 'een lekker kontje' vinden hebben? Ik heb dat zelf met armen en handen, want dat heeft nut. Maar een kontje, wat moet ik daarmee?
Ik wel, why not?quote:
Oh, ik vind Ruud verschrikkelijk. Ik zou 'm aan het begin van Utopia nog wel doen, al zag ik toen ook wel dat hij diepliggende ogen had met een uitstraling van 'd'oh'. Maar sinds dat rancuneuze, domme gedrag aan de oppervlakte kwam... nee, dank je vriendelijk. Niet eens één keer.quote:
Ruud is een dom bondje, ik zou hem doenquote:Op zondag 6 juli 2014 07:33 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh, ik vind Ruud verschrikkelijk. Ik zou 'm aan het begin van Utopia nog wel doen, al zag ik toen ook wel dat hij diepliggende ogen had met een uitstraling van 'd'oh'. Maar sinds dat rancuneuze, domme gedrag aan de oppervlakte kwam... nee, dank je vriendelijk. Niet eens één keer.
Ook met analiteit enzo?quote:Op zondag 6 juli 2014 07:35 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ruud is een dom bondje, ik zou hem doen1 keer, gewoon........omdat het kan
Ik kan 'm gewoon fysiek ook niet meer aantrekkelijk vindenquote:Op zondag 6 juli 2014 07:35 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ruud is een dom bondje, ik zou hem doen1 keer, gewoon........omdat het kan
quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 07:36 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik kan 'm gewoon fysiek ook niet meer aantrekkelijk vinden. Terwijl ik echt niet zo moeilijk ben. Maar Joey, die zou ik het liefste doen
.
Zo vooraf is dat lastig te zeggen, maar misschien wel in het spel. Dat rijmtquote:
Ik vind er niets aan maar met een blowtje kan het nog wel. Maar niet met Ruudquote:Op zondag 6 juli 2014 07:39 schreef Parlay het volgende:
[..]
Zo vooraf is dat lastig te zeggen, maar misschien wel in het spel. Dat rijmt
O, gatver en rill. No way, dat kan ik dus echt niet, Herr Flickquote:Op zondag 6 juli 2014 07:36 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik kan 'm gewoon fysiek ook niet meer aantrekkelijk vinden. Terwijl ik echt niet zo moeilijk ben. Maar Joey, die zou ik het liefste doen
.
quote:Op zondag 6 juli 2014 07:40 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik vind er niets aan maar met een blowtje kan het nog wel. Maar niet met Ruud.
Niet met Joey maar wel met Ruud? Hoe is Ruud erger dan Ruud? Ik vind Joey een lekker lijf hebben en een geyl kapsel. En hij is intelligenter dan Ruud ook al is hij jonger. En ik heb relatief veel om Joey gelachen (krantenbericht over Paul met quotes van Hakim waarop Joey zich afvroeg WTF Hakim deed en dat-ie maar lekker oliebollen moest gaan bakken en die keer dat er een reep uit zijn haar werd geschoren door Aike).quote:Op zondag 6 juli 2014 07:40 schreef Parlay het volgende:
[..]
O, gatver en rill. No way, dat kan ik dus echt niet, Herr Flick
Man, ik heb het zweet er al op staanquote:Op zondag 6 juli 2014 07:40 schreef Joezi het volgende:
Zullen jullie niet eens in beweging komen, kom aan dames!!
[ afbeelding ]
Sorry hoor maar dat is veel te langzaam. Als ik sport doe ik het goed. Al zul je wel denken: fatso, je bent precies even zwaar als ik. Zucht.quote:Op zondag 6 juli 2014 07:40 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Johquote:
Echtquote:Op zondag 6 juli 2014 07:46 schreef Joezi het volgende:
Hmmm ik weet weinig dingen zeker, maar 1 ding weet ik zeker, ik ben veel knapper dan Joey.
quote:
Daar is niet zo heel veel voor nodig btwquote:
Wie is dat op jouw UI eigenlijk? Iemand uit een BB?quote:Op zondag 6 juli 2014 07:50 schreef Parlay het volgende:
[..]
Daar is niet zo heel veel voor nodig btwMaar pics zijn welkom
Donna, 70's showquote:Op zondag 6 juli 2014 07:51 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Wie is dat op jouw UI eigenlijk? Iemand uit een BB?
Nee.quote:Op zondag 6 juli 2014 07:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Straks ben jij een kloon van poezeligding
quote:Op zondag 6 juli 2014 07:40 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik stik van nieuwsgierigheid. Wie denk jij dat Grunges lover was?quote:
Ja die, gok ik.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik stik van nieuwsgierigheid. Wie denk jij dat Grunges lover was?
Een user die tijdens Rls-en altijd recalcitrant was. Grunge is begin 20. Ik kan maar 1 iemand bedenken.
LOL!quote:Op zondag 6 juli 2014 12:55 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Komt mooi uit....ik moet twee dagen bijkomen van mijn duik in de Hofplein fontein
Hoe krijg je het voor elkaar, dat nachtelijke gezwam hier ....quote:
Heel eerlijk;quote:Op zondag 6 juli 2014 12:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Een user die tijdens Rls-en altijd recalcitrant was. Grunge is begin 20. Ik kan maar 1 iemand bedenken.
Zondag + klassieke muziekquote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 14:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zondag + klassieke muziek
Nog een niveautje hoger..
Heb je een samenvattinkje?quote:
Als het enigszins moet matchen op leeftijd dan zou ik daar mijn geld ook op zetten.quote:Op zondag 6 juli 2014 12:53 schreef mootie het volgende:
[..]
is het geen idee om een fok! gok site te beginnen?quote:Op zondag 6 juli 2014 15:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het enigszins moet matchen op leeftijd dan zou ik daar mijn geld ook op zetten.![]()
Er wordt nog niet genoeg gegokt?quote:Op zondag 6 juli 2014 15:26 schreef isax het volgende:
[..]
is het geen idee om een fok! gok site te beginnen?
Nee joh, we gokken andere toko's gewoon failliet.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:26 schreef isax het volgende:
[..]
is het geen idee om een fok! gok site te beginnen?
020-supporter!quote:
Nee maar amsterdam is best een hele grote stad hoor.quote:
Gert, alles tam?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar amsterdam is best een hele grote stad hoor.
geheel eensquote:Op zondag 6 juli 2014 16:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Gert, alles tam?
Wat een euforisch gelul over dat voetbalAls van Gaal klote zou hebben had ie al begin tweede helft de zeeeer slecht spelende van Persie eraf gehaald en Huntelaar het laten afmaken. Van Persie
..5 x buitenspel en zeker ook nog 1 keer daardoor een doelpunt verneukt. Dan nog te zwijgen over het aantal opgelegde kansen
Lees er niets over in de 'telesport' van volk en vaderland.
Vond trouwens z'n kop tijdens interview na wedstrijd boekdelen spreken: je zag de frustratie om z'n persoonlijk falen, lekkere teamgozert
Dat is wel te stellen jaquote:Op zondag 6 juli 2014 16:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Van Persie was niet al te best gister
Begin jij nou ook al met dat 020 gezeik.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Gert, alles tam?
Wat een euforisch gelul over dat voetbalAls van Gaal klote zou hebben had ie al begin tweede helft de zeeeer slecht spelende van Persie eraf gehaald en Huntelaar het laten afmaken. Van Persie
..5 x buitenspel en zeker ook nog 1 keer daardoor een doelpunt verneukt. Dan nog te zwijgen over het aantal opgelegde kansen
Lees er niets over in de 'telesport' van volk en vaderland.
Vond trouwens z'n kop tijdens interview na wedstrijd boekdelen spreken: je zag de frustratie om z'n persoonlijk falen, lekkere teamgozert
Word al snel door de kudde door de vingers gezien. Voor hetzelfde gelul waren ze nu hun koffers aan het pakken dankzij van Perstie. Oprotten met die lul.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Van Persie was niet al te best gister
Zover wil ik niet gaan hopelijk volgende wedstrijd is hij weer op nivoquote:Op zondag 6 juli 2014 16:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Word al snel door de kudde door de vingers gezien. Voor hetzelfde gelul waren ze nu hun koffers aan het pakken dankzij van Perstie. Oprotten met die lul.
Nou..dat is wel erg kort door de bocht weer. Van Gaal had hem echter eerder moeten wisselen.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Word al snel door de kudde door de vingers gezien. Voor hetzelfde gelul waren ze nu hun koffers aan het pakken dankzij van Perstie. Oprotten met die lul.
Dit dusquote:Op zondag 6 juli 2014 16:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou..dat is wel erg kort door de bocht weer. Van Gaal had hem echter eerder moeten wisselen.
quote:Op zondag 6 juli 2014 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al met dat 020 gezeik.![]()
Van Persie rost er eentje in tegen de eigen-volk-in-zee-gooiers, ik heb wat dat betreft behoorlijke skillz qua paranormaliteit.
Ik zie ook dat het een belangrijke is, mogelijk de winnende (1-0).
Banketstaaf in je reetquote:Op zondag 6 juli 2014 16:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nou..dat is wel erg kort door de bocht weer. Van Gaal had hem echter eerder moeten wisselen.
Kort door de bocht? Heb je radio geluisterd of gekeken danquote:Op zondag 6 juli 2014 16:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je verwacht dat ik nog met jou in gesprek ga?quote:Op zondag 6 juli 2014 16:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Kort door de bocht? Heb je radio geluisterd of gekeken dan
Ik ben je psychiater niet. Oprotten.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je verwacht dat ik nog met jou in gesprek ga?
Nee hij moet gaan scoren. Doet-ie woensdag. En de kleinzoon van Hans moet er ook weer in.quote:Op zondag 6 juli 2014 16:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Op de training waarschijnlijk (die voc-ers gooiden toch van alles in zee?).
Zponder Van Persie winnen ze nog makkelijk, zelfs met Frans Hoek als rechtsachter en die Krul als trainert. Overschat baantje, dat trainerschap. Vond de meesten wel goed gisteren, maar die Van Persie mot doot.
In juichpakken voor de buisquote:Op zondag 6 juli 2014 16:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hij moet gaan scoren. Doet-ie woensdag. En de kleinzoon van Hans moet er ook weer in.
[ afbeelding ]
Juichen gaan we zeker, dankzij onze leider. Ben benieuwd wat hij nú weer voor briljants verzint.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
In juichpakken voor de buis![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Juichen gaan we zeker, dankzij onze leider. Ben benieuwd wat hij nú weer voor briljants verzint.
Clasie linksbinnen?
[ afbeelding ]
Zal wel weer zoiets 'briljants' worden als Kluivert achter de spitsen zetten. En dan achteraf: "ik wist dat de tegenstander hierdoor zou schrikken en dat heeft -weer- goed uitgepakt." "Als dit anders was gelopen zou ik de schlemiel zijn"quote:Op zondag 6 juli 2014 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Juichen gaan we zeker, dankzij onze leider. Ben benieuwd wat hij nú weer voor briljants verzint.
Clasie linksbinnen?
[ afbeelding ]
Niet zo stoer ouwe, ik zie je tijdens het volkslied zo staan met tranen in je ogen en met je grote knuist op je verdorven hart, ouwe chauvinistische cry-baby! En tijdens de wedstrijd heb je vast met een grote Oranje plastic klomp op je harses en met het zweet in je met Oranje bitterballen gevulde handjes zitten snikken en bidden dat ome Louis alsnog een konijn uit zijn hoge hoed zou toveren. En toen Krul die laatste penalty stopte heb je gehuild ......quote:Op zondag 6 juli 2014 17:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zal wel weer zoiets 'briljants' worden als Kluivert achter de spitsen zetten. En dan achteraf: "ik wist dat de tegenstander hierdoor zou schrikken en dat heeft -weer- goed uitgepakt." "Als dit anders was gelopen zou ik de schlemiel zijn"
van die gloeiend hete ragau of hoe die meuk ook heet wat in bitterballen zitquote:Op zondag 6 juli 2014 17:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet zo stoer ouwe, ik zie je tijdens het volkslied zo staan met tranen in je ogen en met je grote knuist op je verdorven hart, ouwe chauvinistische cry-baby! En tijdens de wedstrijd heb je vast met een grote Oranje plastic klomp op je harses en met het zweet in je met Oranje bitterballen gevulde handjes zitten snikken en bidden dat ome Louis alsnog een konijn uit zijn hoge hoed zou toveren. En toen Krul die laatste penalty stopte heb je gehuild ......
Ja, dat klopt wel. Maar niet dankzij van Persie. Satansgebroed is het.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet zo stoer ouwe, ik zie je tijdens het volkslied zo staan met tranen in je ogen en met je grote knuist op je verdorven hart, ouwe chauvinistische cry-baby! En tijdens de wedstrijd heb je vast met een grote Oranje plastic klomp op je harses en met het zweet in je met Oranje bitterballen gevulde handjes zitten snikken en bidden dat ome Louis alsnog een konijn uit zijn hoge hoed zou toveren. En toen Krul die laatste penalty stopte heb je gehuild ......
Als het niet goed uitpakt is Louis weer gewoon gezellig eenquote:Op zondag 6 juli 2014 17:19 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zal wel weer zoiets 'briljants' worden als Kluivert achter de spitsen zetten. En dan achteraf: "ik wist dat de tegenstander hierdoor zou schrikken en dat heeft -weer- goed uitgepakt." "Als dit anders was gelopen zou ik de schlemiel zijn"
Van Persie was klote net als 4 jaar geleden en had heel snel gewisseld moeten worden ... Vaderlijk vautje zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel. Maar niet dankzij van Persie. Satansgebroed is het.
Hoe is het, jong?
quote:Op zondag 6 juli 2014 17:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Van Persie was klote net als 4 jaar geleden en had heel snel gewisseld moeten worden ... Vaderlijk vautje zullen we maar zeggen.
Goed man, met jou ook? Ben nog naar de Stones geweest vorige week, Gert ook trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |