Ik kan het niet zeggen, sorryquote:Op zondag 6 juli 2014 04:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zeggen er meer over hem. Wie zou het dan moeten zijn?
Ik ben echt te nieuwsgierig soms
Ik zit hier sinds 2000, ben ruim 5 jaar mod geweest, en alhoewel ik een pic in mn fobo heb kan ik redelijk anoniem door het leven gaan, en zelfs met een FOK! shirt naar de appie gaan enzoquote:Op zondag 6 juli 2014 04:32 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik zit hier al sinds 2007. En er zijn redenen om anoniem te blijven. Maar ik ben ongetwijfeld niet de enige, ik vind Joezi ook veel te ingeburgerd om een nieuwe te zijn.
Geeft niet hoor. Geniet maar van je roesquote:Op zondag 6 juli 2014 04:35 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik kan het niet zeggen, sorry. Ik ben een beetje dronken zoals altijd als in de SC kom dus ik moet sowieso al oppassen
. Maar ja, hij doet mij soms ook aan iemand denken.
Belde laatst een live sexlijntje, toen vroeg ik of ze zich isax wilde noemen, het was erg plesant.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 04:37 schreef Recce het volgende:
Er hangt veel seks in de lucht vannacht. Volle maan?
Een fok shirt.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zit hier sinds 2000, ben ruim 5 jaar mod geweest, en alhoewel ik een pic in mn fobo heb kan ik redelijk anoniem door het leven gaan, en zelfs met een FOK! shirt naar de appie gaan enzo
quote:Op zondag 6 juli 2014 04:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Belde laatst een live sexlijntje, toen vroeg ik of ze zich isax wilde noemen, het was erg plesant.
Voetbalquote:Op zondag 6 juli 2014 04:37 schreef Recce het volgende:
ja? meeste mannen vinden het dan toch wel echt een stuk erotischer als ik mijn voledige naam gebruik.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Belde laatst een live sexlijntje, toen vroeg ik of ze zich isax wilde noemen, het was erg plesant.
Heb ik er niet voor nodig.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:37 schreef Recce het volgende:
no way, ik zou meteen handtekening vragen joh.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zit hier sinds 2000, ben ruim 5 jaar mod geweest, en alhoewel ik een pic in mn fobo heb kan ik redelijk anoniem door het leven gaan, en zelfs met een FOK! shirt naar de appie gaan enzo
Whehehe.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:38 schreef isax het volgende:
[..]
ja? meeste mannen vinden het dan toch wel echt een stuk erotischer als ik mijn voledige naam gebruik.
wil best demonstratie geven. stuur even je nummer schatje.
moet je toch eerst verhuizen.quote:Op zondag 6 juli 2014 04:39 schreef isax het volgende:
[..]
no way, ik zou meteen handtekening vragen joh.
quote:Op zondag 6 juli 2014 04:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehehe.Joezi gaat zijn nummer nooit meer geven, durft hij niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |