Idd, dit is echt uniek en geniaal. In meerdere opzichten ook, hij zorgt er ook voor dat nog meer (reserve)spelers een aandeel hebben in het succes. Depay, Huntelaar, Krul: allemaal nu al tevreden over dit WK. Waar Van Marwijk het hele toernooi maar 13 verschillende spelers ofzo gebruiktequote:Op zondag 6 juli 2014 00:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Toch weer een goede keuze van Louis, een keeper wisselen, kan me niet herinneren dat het in voetbal eerder is gebeurd.
Volgens mij gaf Frans Hoek het adviesquote:Op zondag 6 juli 2014 05:24 schreef erik013 het volgende:
[..]
Idd, dit is echt uniek en geniaal. In meerdere opzichten ook, hij zorgt er ook voor dat nog meer (reserve)spelers een aandeel hebben in het succes. Depay, Huntelaar, Krul: allemaal nu al tevreden over dit WK. Waar Van Marwijk het hele toernooi maar 13 verschillende spelers ofzo gebruiktemaakt Van Gaal vrijwel iedereen gewoon belangrijk, zelfs een 2e keeper.
Heeft Cillessen ooit een penalty tegen gehouden eigenlijk? Het is een goede keeper, maar Van Gaal had goed gezien dat Krul een betere optie was voor penalty's.
Dat wil dus zeggen dat Van Gaal blijkbaar toch niet altijd zo'n gigantisch van zichzelf overtuigd ego is als o.a. Derksen graag beweren. Anders neem je geen advies aan van de ex-keeper van Volendam.quote:
huh wtf hoezo mind games... Misschien omdat de meeste rechts zijn en dan ook naar rechts schieten??quote:
Dit is niks nieuws of revolutionairs. Werd ons aan 4e klas jeugdkeepers ook geleerd. Dat hij het perfect beheerst is wat anders, maar het is een eeuwenoude tactiek.quote:
iemand moet daar een standbeeld van maken, lijkt me een goede opzet voor een kickstarter ofzoquote:Op zondag 6 juli 2014 16:55 schreef Remqo het volgende:
Louis van Gaal heeft niet alleen een gouden pik, maar ook nog een Krul in z'n lul
2x eerder. En dat weet ik zelfs als gelegenheids WK/EK voetbalkijker.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Toch weer een goede keuze van Louis, een keeper wisselen, kan me niet herinneren dat het in voetbal eerder is gebeurd.
Wellicht hebben niet alle keepers die snelheid.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat Krul zelf al aangaf na de wedstrijd is dat hij net zolang wachtte totdat er werd geschoten om vervolgens de (juiste) hoek te kiezen. Ik snap nooit dat er keepers zijn die maar wat gokken. Rendement lijkt me daarmee veel lager.
Een hard schot legt veel sneller een afstand van 11 meter af dan de meesten kunnen reageren. Stel je trapt 90kmpu, dat is 25m/s, dan heb je 11:25=0,44 seconde de tijd om te reageren en de juiste handeling uit te voeren. Dat is echt heel krap voor een mens, nagenoeg onmogelijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 18:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat Krul zelf al aangaf na de wedstrijd is dat hij net zolang wachtte totdat er werd geschoten om vervolgens de (juiste) hoek te kiezen. Ik snap nooit dat er keepers zijn die maar wat gokken. Rendement lijkt me daarmee veel lager.
Oke, alleen begint de snelheid niet met 90km/u dus die reactietijd ligt wel een stukje hoger.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:00 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Een hard schot legt veel sneller een afstand van 11 meter af dan de meesten kunnen reageren. Stel je trapt 90kmpu, dat is 25m/s, dan heb je 11:25=0,44 seconde de tijd om te reageren en de juiste handeling uit te voeren. Dat is echt heel krap voor een mens, nagenoeg onmogelijk.
okquote:Op zondag 6 juli 2014 19:00 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Een hard schot legt veel sneller een afstand van 11 meter af dan de meesten kunnen reageren. Stel je trapt 90kmpu, dat is 25m/s, dan heb je 11:25=0,44 seconde de tijd om te reageren en de juiste handeling uit te voeren. Dat is echt heel krap voor een mens, nagenoeg onmogelijk.
Want een geschoten bal versnelt?quote:Op zondag 6 juli 2014 19:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Oke, alleen begint de snelheid niet met 90km/u dus die reactietijd ligt wel een stukje hoger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |