[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 24-10-2000 23:50]
Met de stijgende zeespiegel,en het wisselvallige klimaat heb ik vanmiddag bij de notaris laten vastleggen dat alle hooggebergten voortaan tot craziest behoren
Trouwens binnen nu en een week gaan er toch buldozers over die tuinen heen,want er staat een groot golf project aan te komen
Zeg, hoe staat het met je eik?? Is ie al terugveranderd?? Ze hebben Wati namelijk te pakken genomen vanacht, dus dacht, als het daardoor komt zou je nu een en ander moeten merken!!
Hier heb een elixer, je gebruikte toch lieveheersbeestjes tegen de luis?? Gooi elke dag een paar druppels in hun nest (ze komen 's avonds toch gewoon lekker in het nest slapen??) en je zult zien, er blijft geen bladluis meer over!!
Hmm prachtige tuin hoor, ga ff een half uurtje wandelen...
We moeten samen maar even wat ingredienten gaan oogsten. Jij kan toch iets brouwen waarmee hij geneest van zijn megalomane grootheidswaanzin?
* equilan krijgt tranen in haar ogen, wat fijn dat Lurky zo lief is...equilan zit met haar gedachten nog bij Twiet....
Ja die craziest, beetje raar figuur idd, weet nog niet zo goed wat we daar nou mee aan moeten....
Kijk, ik kan wel weer een brouwseltje maken, maar de pest is dat de brouwseltjes het beste werken als de persoon die het gebruikt het WIL. En daar zal het bij craziest wel aan schorten, ben ik bang.
Mischien moeten we het hier eens over hebben met wat andere eilandbewoners, die craziest wat beter kennen..... (ik ken hem namelijk nog niet zo goed....)
[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 25-10-2000 14:05]
*Lurky vindt het toch wel handig dat ze dankzij loonbetaling aan Flex afkomt van haar enorme som geld in deze ruil-economie
Zo en dan ga ik nu eens kijken of mijn reuzencipres weer is gekrompen tot 1000jarige eik. Prima moment voor een wandeling.
quote:ik moet nog ff wennen aan de economie op dit Eiland
Op 25 oktober 2000 13:58 schreef Lurky het volgende:
Nou ben ik schatrijk maar gisteren begon de nieuwe indianeneilandopasser al te zeuren over geld
hahaha wat rotsblokjes hoeden craziest's army niet van hun doel af
De hele nacht doorgepluiterd maar het is een feit er kan gegolfd worden.Verzekeringen worden afgesloten als je een hole in one slaat,want dat betekent een rondje voor de club
Veel plezier allemaal bij Craziest entertaining Club
[Dit bericht is gewijzigd door craziest op 26-10-2000 01:33]
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 26-10-2000 01:57]
Ik roep gandalf en dan komen we je helpen je tuinen te verdedigen!!
De plaatjes van Craziest zijn plaatjes die alleen maar in Craziest' verbeelding zijn ontstaan. Arme jongen ligt nu zijn roes uit te slapen, misschien moet Dr. Kasper eventjes naar hem kijken.
Het enige wat echt is, is het verdedigingsleger van Tara. Dat nu gemobiliseerd is en klaar om ons te verdedigen.
En dat kleine beetje puinhoop wat jullie vanmorgen aantroffen, dat was mijn schuld.
Ik ging vannacht nog even naar de wietkassen, maar viel over een of andere boomwortel en zodoende is een deel van de kas afgebroken.
Het spijt me heel erg Lurky en uiteraard vergoed ik de schade.
quote:En Craziest maar doorpluiteren
Op 26 oktober 2000 01:31 schreef craziest het volgende:
De hele nacht doorgepluiterd
'...bulldozers...berkenbomen...banksaldo's...black jack...'
* lurky grijpt de koekenpan van Equilan met beide handen beet en geeft Craziest een flinke mep op zijn hersenpan
Doodstil ligt hij voor pampus.
*lurky's roep schalt door de bossen
Flexy!!! Kom even met de kinderen van Indianeneiland een dronken zombie wegslepen!!!
*Lurky vraagt zich af waarom ze geen gehoor geven maar ze hebben zich ingegraven
Hee Tara, kan jij dit halve lijk even afvoeren? Het staat zo slordig.
[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 26-10-2000 12:11]
Nou gelukkig maar dat het alleen maar craziest dromen zijn, werd al helemaal ongerust!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |