abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 23:46:23 #26
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_414464
thanx
Hallo...?
pi_414472
Eigenlijk kan je meteen aan de slag. Bewaak vannacht het indianeneiland. Niet dat er veel gebeurd. Het is hier in de natuur erg rustig. Ik moet gaan slapen want morgen vroeg ga ik sla planten nog voor de zon hoog staat. Je redt je wel neem ik aan. Tot morgen. O ja: er is eten en drank in de koelkast.

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 24-10-2000 23:50]

pi_414767
aaaai,dit is allemaal niet zo mooi
*craziest was net bezig alle grond op het eiland op te kopen

Met de stijgende zeespiegel,en het wisselvallige klimaat heb ik vanmiddag bij de notaris laten vastleggen dat alle hooggebergten voortaan tot craziest behoren
Trouwens binnen nu en een week gaan er toch buldozers over die tuinen heen,want er staat een groot golf project aan te komen

bad to tha bone
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 25 oktober 2000 @ 05:35:57 #29
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_414774
mijn tuin is onderdeel van mijn landgoed
daar komt dus geen golfterrein tenzij ik daarvoor toestemming geef, en dat doe ik niet
Nog wat plaatjes van mijn landgoed

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 25 oktober 2000 @ 11:06:18 #30
5108 equilan
DE elfengodin
pi_415209
Hai Lurky!!

Zeg, hoe staat het met je eik?? Is ie al terugveranderd?? Ze hebben Wati namelijk te pakken genomen vanacht, dus dacht, als het daardoor komt zou je nu een en ander moeten merken!!

Hier heb een elixer, je gebruikte toch lieveheersbeestjes tegen de luis?? Gooi elke dag een paar druppels in hun nest (ze komen 's avonds toch gewoon lekker in het nest slapen??) en je zult zien, er blijft geen bladluis meer over!!

Hmm prachtige tuin hoor, ga ff een half uurtje wandelen...

Elfensex is superspannend...
pi_415609
Ha Equilan, de regen heeft het luizenmiddeltje goed verspreid. Dat was een goeie bui. Mooi he die ontelbare zilveren druppels na zo'n goeie regebui. Als je wilt kan je je voeten even komen drogen in het theehuisje.
Neem een stuk appeltaart. Helemaal biologisch van eigen teelt.
Nee, je hoeft niet te betalen.
Wat mij zo stoord is de opmars van de geldeconomie op ons eiland. Nou ben ik schatrijk maar gisteren begon de nieuwe indianeneilandopasser al te zeuren over geld. En vandaag denkt Craziest dat hij alles kan opkopen. Terwijl we hier van de heerlijke door bomen gezuiverde lucht kunnen leven.
------------
aaaai,dit is allemaal niet zo mooi
*craziest was net bezig alle grond op het eiland op te kopen
Met de stijgende zeespiegel,en het wisselvallige klimaat heb ik vanmiddag bij de notaris laten vastleggen dat alle hooggebergten voortaan tot craziest behoren
Trouwens binnen nu en een week gaan er toch buldozers over die tuinen heen,want er staat een groot golf project aan te komen
-------------------------

We moeten samen maar even wat ingredienten gaan oogsten. Jij kan toch iets brouwen waarmee hij geneest van zijn megalomane grootheidswaanzin?

woensdag 25 oktober 2000 @ 14:04:39 #32
5108 equilan
DE elfengodin
pi_415637
Hmm heerlijke appeltaart, dat kan ik wel even gebruiken...

* equilan krijgt tranen in haar ogen, wat fijn dat Lurky zo lief is...equilan zit met haar gedachten nog bij Twiet....

Ja die craziest, beetje raar figuur idd, weet nog niet zo goed wat we daar nou mee aan moeten....
Kijk, ik kan wel weer een brouwseltje maken, maar de pest is dat de brouwseltjes het beste werken als de persoon die het gebruikt het WIL. En daar zal het bij craziest wel aan schorten, ben ik bang.
Mischien moeten we het hier eens over hebben met wat andere eilandbewoners, die craziest wat beter kennen..... (ik ken hem namelijk nog niet zo goed....)

[Dit bericht is gewijzigd door equilan op 25-10-2000 14:05]

pi_415969
Neem Craziest eens door met Twiet. Dat verzet ook haar gedachten even. Geef haar gelijk deze pot eco-augurken.

*Lurky vindt het toch wel handig dat ze dankzij loonbetaling aan Flex afkomt van haar enorme som geld in deze ruil-economie

Zo en dan ga ik nu eens kijken of mijn reuzencipres weer is gekrompen tot 1000jarige eik. Prima moment voor een wandeling.

woensdag 25 oktober 2000 @ 15:28:02 #34
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_416003
Waarom wandel je niet meteen even naar ristorante Ali, ik zit daar best wel een beetje alleen je toppen te knippen.
Ik maak echt hele lekkere koffie en thee hoor
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  woensdag 25 oktober 2000 @ 19:21:01 #35
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_417027
quote:
Op 25 oktober 2000 13:58 schreef Lurky het volgende:
Nou ben ik schatrijk maar gisteren begon de nieuwe indianeneilandopasser al te zeuren over geld
ik moet nog ff wennen aan de economie op dit Eiland
Hallo...?
pi_417324
Ik probeer ook aan de nieuwe econonmie te wennen. FF rekenen: 2 kratten bier zijn 100 foks, dus 16 zijn 800,-, hmm is de Fok toch gekoppeld aan de gulden. Je verdient een redelijk weekloon voor een werkstudent
  woensdag 25 oktober 2000 @ 21:36:29 #37
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_417465
en statiegeld?
Hallo...?
pi_417633
Dat moet je maar even in de supermarkt terugvragen
Als Craziest hier opduikt voor mijn uitnodiging, wijs hem dan door naar Ristorante Ali. Laat hem hier niet rondstruinen. Ik zit bij Equilan tuintips uit te wisselen. Kan laat worden. Pas jij zolang op De Tuinen?
pi_417853
Aan de kant mensen,craziest's army is coming through

hahaha wat rotsblokjes hoeden craziest's army niet van hun doel af

De hele nacht doorgepluiterd maar het is een feit er kan gegolfd worden.Verzekeringen worden afgesloten als je een hole in one slaat,want dat betekent een rondje voor de club
Veel plezier allemaal bij Craziest entertaining Club

[Dit bericht is gewijzigd door craziest op 26-10-2000 01:33]

bad to tha bone
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 oktober 2000 @ 01:56:55 #40
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_417869
Craziest golfterrein is wel wat kleiner dan verwacht aangezien hij niet verwacht had dat ik nog behoorlijk wat beveiliging had uit de tijd van de revoluties en de burgeroorlogen op dit eiland

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 26-10-2000 01:57]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 26 oktober 2000 @ 09:53:00 #41
5108 equilan
DE elfengodin
pi_418036
LURKY!!!! WAT IS ER GEBEURT!!!!!!

Mijn god, wat een puinhoop

pi_418120
de jeugd van Indianeneiland komt in verzet:
  donderdag 26 oktober 2000 @ 11:45:19 #43
4657 Fok.r
Ben weer aan de zomer toe...
pi_418241
Nee hé? 't Draait toch niet weer op oorlog uit?
  donderdag 26 oktober 2000 @ 11:46:27 #44
5108 equilan
DE elfengodin
pi_418247
Lurky ik sta achter je!!

Ik roep gandalf en dan komen we je helpen je tuinen te verdedigen!!

donderdag 26 oktober 2000 @ 11:52:48 #45
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_418266
Welnee mensen, maak jullie niet druk e.e.a. is het gevolg van het eten van een broodje hallucinerend lamsvlees in de shoarmatent van verdrietig mannetje.

De plaatjes van Craziest zijn plaatjes die alleen maar in Craziest' verbeelding zijn ontstaan. Arme jongen ligt nu zijn roes uit te slapen, misschien moet Dr. Kasper eventjes naar hem kijken.

Het enige wat echt is, is het verdedigingsleger van Tara. Dat nu gemobiliseerd is en klaar om ons te verdedigen.

En dat kleine beetje puinhoop wat jullie vanmorgen aantroffen, dat was mijn schuld.
Ik ging vannacht nog even naar de wietkassen, maar viel over een of andere boomwortel en zodoende is een deel van de kas afgebroken.
Het spijt me heel erg Lurky en uiteraard vergoed ik de schade.

Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  donderdag 26 oktober 2000 @ 12:00:17 #46
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_418289
Ik bedoel maar, kijk eens goed naar de plaatjes, de zon schijnt aan de hemel en Craziest beweerd dat dit alles 's nachts gebeurd is, tuurlijk jochie

quote:
Op 26 oktober 2000 01:31 schreef craziest het volgende:
De hele nacht doorgepluiterd
En Craziest maar doorpluiteren
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 oktober 2000 @ 12:05:02 #47
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_418303
OK, mijn verdediging gaat weer van paraatheid af
mochten jullie ze nodig hebben, geef dan gewoon een belletje
pi_418309
afgepluiterd ligt Craziest op een bankje in de Loverlaan. Het was even zoeken maar zijn geijl verraadt zijn rustplaats.

'...bulldozers...berkenbomen...banksaldo's...black jack...'

* lurky grijpt de koekenpan van Equilan met beide handen beet en geeft Craziest een flinke mep op zijn hersenpan

Doodstil ligt hij voor pampus.

*lurky's roep schalt door de bossen

Flexy!!! Kom even met de kinderen van Indianeneiland een dronken zombie wegslepen!!!

*Lurky vraagt zich af waarom ze geen gehoor geven maar ze hebben zich ingegraven

Hee Tara, kan jij dit halve lijk even afvoeren? Het staat zo slordig.

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 26-10-2000 12:11]

donderdag 26 oktober 2000 @ 12:20:30 #49
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_418332
Mag ik ook eventjes met de deegroller??
Ah, ah.....? Ja?!! Oke!!
BAAAAMMMMM......hihi.....en nog een grote buil op Craziest hoofd
YEAH afvoeren maar!!
Was it so hard Achilles
So very hard to die
So much the happier I
  donderdag 26 oktober 2000 @ 12:25:38 #50
5108 equilan
DE elfengodin
pi_418351
Hahahahahahahahah o Faat!!! Dat is eigenlijk zielig!! Hij is weerloos!! Naja, heeft ie het zelf naar gemaakt!!

Nou gelukkig maar dat het alleen maar craziest dromen zijn, werd al helemaal ongerust!!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')