Het naming en shaming principe wordt alleen gebruikt door retards. Anno 2014 kan je er per definitie vanuit gaan dat je bekend zal worden indien er filmpjes van je op internet verschijnen waarin je jezelf te kakken zet. We gaan nou toch niet doen alsof dit meisje totaal geen hersencellen heeftquote:Op maandag 7 juli 2014 13:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
Mensen, die (in dit soort gevallen) "naming and shaming" goed pratenX oneindig
Het is net zo simpel gesteld als zeggen dat het geen kwaad kan en ze dus maar een 2e kans verdient. Dat is gewoonweg hersenloos gebral van jou.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:23 schreef Forbry het volgende:
[..]Verder slaat deze hele post ook kant noch wal.
Ze verdient een tweede kans, om in het openbaar op nog meer lullen te zuigen als de vieze slet die het er is.quote:
Nou nou nouquote:Op maandag 7 juli 2014 13:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze verdient een tweede kans, om in het openbaar op nog meer lullen te zuigen als de vieze slet die het er is.
Dat vind ik dan ook een hele slechte ontwikkeling. Veel erger dan één of ander dom mokkel wat een paar pikken zuigt. Dat gelul over eigen verantwoordelijkheid kun je véél beter bij de "namers and shamers" neerleggen... dat zijn de échte slappe figuren!quote:Op maandag 7 juli 2014 13:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het naming en shaming principe wordt alleen gebruikt door retards. Anno 2014 kan je er per definitie vanuit gaan dat je bekend zal worden indien er filmpjes van je op internet verschijnen waarin je jezelf te kakken zet. We gaan nou toch niet doen alsof dit meisje totaal geen hersencellen heeftkom op zeg, beetje eigen verantwoordelijkheid, billen, blaren enzovoorts is er niet meer bij tegenwoordig. Wat een slap figuur ben je dan zeg
Hoezo? Het betekent simpelweg dat je nadenkt voordat je iets doet. Aangezien de mensheid steeds debieler en zwakker begint te worden lijkt me dat een prima uitgangspunt.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook een hele slechte ontwikkeling.
Nee, de echte slappe figuren waren de kerels die gepijpt werden. Niemand kreeg hem omhoog van die slet.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:31 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook een hele slechte ontwikkeling. Veel erger dan één of ander dom mokkel wat een paar pikken zuigt. Dat gelul over eigen verantwoordelijkheid kun je véél beter bij de "namers and shamers" neerleggen... dat zijn de échte slappe figuren!
De eerste twee doe je op mijn eigendom en ik heb jou daar geen toestemming voor gegeven dus ja, dat kan kwaad.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aangezien je graag simplistisch wil redeneren zal ik een voorbeeldje geven:
Als ik tegen jouw huis aan plas kan dat ook geen kwaad, dus dat moet maar goed gevonden worden.
Als ik in jouw tuin schijt kan dat geen kwaad want het is goed voor de plantjes, dus moet het maar goed gevonden worden.
Als ik een fles drank opdrink, naar huis rij en niemand dood rij doe ik niemand kwaad, dus moet het maar goed gevonden worden.
Als jij in het openbaar aan 23 lullen zuigt, dat wordt opgenomen en verschijnt op internet kan dat ook geen kwaad en moet dat maar goed gevonden worden, maar o wee als de naam bekend wordt gemaakt, dan is het opeens niet goed.
Dat zeg ik, lekker simplistisch redeneren als het jou en je mede vrouwtjes mooi uitkomt.
Waarom mogen we sociaal onwenselijk gedrag niet afkeuren?quote:Op maandag 7 juli 2014 13:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
De eerste twee doe je op mijn eigendom en ik heb jou daar geen toestemming voor gegeven dus ja, dat kan kwaad.
Het derde voorbeeld, dat is tegen de wet wegens duidelijke redenen.
Het vierde, iedereen deed het met toestemming, het was niet slim van haar maar om haar dan globaal te gaan shamen....beetje overdreven reactie.
Nu nu die "namers and shamers" nog... oh, wachtquote:Op maandag 7 juli 2014 13:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoezo? Het betekent simpelweg dat je nadenkt voordat je iets doet. Aangezien de mensheid steeds debieler en zwakker begint te worden lijkt me dat een prima uitgangspunt.
Hoeven ze zich niet met hun eigen "fouten" bezig te houdenquote:Op maandag 7 juli 2014 13:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
De eerste twee doe je op mijn eigendom en ik heb jou daar geen toestemming voor gegeven dus ja, dat kan kwaad.
Het derde voorbeeld, dat is tegen de wet wegens duidelijke redenen.
Het vierde, iedereen deed het met toestemming, het was niet slim van haar maar om haar dan globaal te gaan shamen....beetje overdreven reactie.
In het openbaar lullen afzuigen is tegen de wet, dus kan het ook kwaadquote:Op maandag 7 juli 2014 13:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Lullen afzuigen in het openbaar ookquote:Het derde voorbeeld, dat is tegen de wet wegens duidelijke redenen.
En het is nog steeds tegen de wetquote:Het vierde, iedereen deed het met toestemming, het was niet slim van haar maar om haar dan globaal te gaan shamen....beetje overdreven reactie.
Een namer & shamer moet nadenken dat het misschien kwaad kan om een naam te geven bij een meid die willens en wetens 23 mannen in een cafe afzuigt, zich laat filmen, en dit op internet laat komen ? Neuh, das de omgekeerde wereld. Wil je niet dat je naam bekend wordt bij een stupide actie van jezelf zorg je er maar gewoon voor dat je niet gefilmd wordt of doe je gewoon normaal . Duh.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:37 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nu nu die "namers and shamers" nog... oh, wacht
Voor wie is dat eigenlijk sociaal onwenselijk? Wat kan mij het boeien dat een grietje 20+ gasten pijpt, ik kan daar echt niet mee zitten hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Waarom mogen we sociaal onwenselijk gedrag niet afkeuren?
Wat kan jou het boeien dat ik tegen je huis aan plas of in je tuin schijt? Voor wie is dat sociaal onwenselijk, niemand toch? Je kan daar onmogelijk mee zitten hoor, dus moet je het gewoon goed vinden en verder je bek dicht houden.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Voor wie is dat eigenlijk sociaal onwenselijk? Wat kan mij het boeien dat een grietje 20+ gasten pijpt, ik kan daar echt niet mee zitten hoor.
Er zijn zoveel mensen die gangbangs hebben, moeten ze ook zelf weten.
Ik vind "naming and shaming" niet "normaal". En nu?quote:Op maandag 7 juli 2014 13:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een namer & shamer moet nadenken dat het misschien kwaad kan om een naam te geven bij een meid die willens en wetens 23 mannen in een cafe afzuigt, zich laat filmen, en dit op internet laat komen ? Neuh, das de omgekeerde wereld. Wil je niet dat je naam bekend wordt bij een stupide actie van jezelf zorg je er maar gewoon voor dat je niet gefilmd wordt of doe je gewoon normaal . Duh.
Dan moet de politie haar daar een boete voor geven, hoeft het nog niet overal op het internet.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:41 schreef Scorpie het volgende:
En het is nog steeds tegen de wetdaar gaat je argument
Dan moet je maar eens wakker worden en door hebben dat 'naming & shaming' net zo oud is als het oudste beroep ter wereld.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:46 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik vind "naming and shaming" niet "normaal". En nu?
Dat bepaalt degene die filmt nog steeds zelf wel, en terecht.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan moet de politie haar daar een boete voor geven, hoeft het nog niet overal op het internet.
Je kijkt nooit Wegmisbruikers ofzo?quote:Of moeten we voorstaan ook iedereen die ene verkeersboete krijgt met naam en toenaam op het internet gaan shamen?
Er is niets mis met seksuele vrijheid, maar dit gaat tegen alle fatsoensnormen in.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Voor wie is dat eigenlijk sociaal onwenselijk? Wat kan mij het boeien dat een grietje 20+ gasten pijpt, ik kan daar echt niet mee zitten hoor.
Er zijn zoveel mensen die gangbangs hebben, moeten ze ook zelf weten.
De "namer and shamer" heeft misschien het recht om te doen wat hij wil met deze informatie. Dat wil ik niemand afnemen. De vraag is. Moest dit per se naam en toenaam op het internet? Wat voor nut heeft het?quote:Op maandag 7 juli 2014 13:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een namer & shamer moet nadenken dat het misschien kwaad kan om een naam te geven bij een meid die willens en wetens 23 mannen in een cafe afzuigt, zich laat filmen, en dit op internet laat komen ? Neuh, das de omgekeerde wereld. Wil je niet dat je naam bekend wordt bij een stupide actie van jezelf zorg je er maar gewoon voor dat je niet gefilmd wordt of doe je gewoon normaal . Duh.
Hetzelfde nut als 23 lullen pijpen voor een drankje, dat niveau. Hoeveel nut heeft dat gehad denk je?quote:Op maandag 7 juli 2014 13:53 schreef SpecialK het volgende:
[..]
De "namer and shamer" heeft misschien het recht om te doen wat hij wil met deze informatie. Dat wil ik niemand afnemen. De vraag is. Moest dit per se naam en toenaam op het internet? Wat voor nut heeft het?
Misschien had de knuppelgever even na moeten denken voordat ze aan 23 lullen ging zuigen in een openbare plek waar iedereen haar kon filmen...quote:Alleen maar omdat iemand je een knuppel geeft en naar zijn/haar hoofd loopt te wijzen houdt niet in dat je ook maar per se die zwaai moet maken.
Als ik het al hoop, wat ik niet doe, dan doe ik dat tegen beter weten in. Mensen die nog steeds denken dat de wereld 1 grote vrolijke wereld is met bosviooltjes, vlindertjes en fluitende vogeltjes waarin iedereen lief voor elkaar is moeten eens wakker worden en door gaan krijgen dat het leven niet eerlijk is, er niemand is die je leven voor je gaat leiden en je zelf verantwoordelijk bent voor de keuzes die je maakt in het leven. Hoe eerder iedereen dat door gaat krijgen, hoe sneller we als maatschappij verder gaan komen.quote:Een beetje voor elkaar zorgen ofzo? We maken allemaal wel eens beslissingen die niet helemaal optimaal zijn voor onze levensloop. Jij mag hopen dat als jij zo'n beslissing maakt er ook iemand is die niet per se de trekker overhaalt op je. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |