Komt wel goed Frankie.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind Nederland eerlijk gezegd aantrekkelijker spelen (nu laat Costa Rica dat ook wel toe) dan voorgaande wedstrijden.
Ben er verder nog allerminst gerust op.
RvP speelt, zeker voor zijn doen, vandaag nogal matig, ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:55 schreef Roces18 het volgende:
En van persie speelt ook als een vaatdoek met al zijn buitenspel acties. kon allang 2-0 zijn
We zijn natuurlijk ook wel een beetje verwend. In de groepsfase vloog werkelijk alles erin. Je zag tegen Mexico al dat het toch moeilijker ging.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Komt wel goed Frankie.
Ze moeten alleen wel echt scherper worden
Moah vind van persie op het WK altijd matig spelen. Oke, tegen Spanje speelde hij voortreffelijk. Maar over het algemeen vind ik dat hij veel beter hoort te kunnen. Zeker als je een van de beste spitsen hoort te zijn uit de premier league. Dan hoor je veel meer aanwezig te zijn, en niet alleen als de je bal ontvangt. Bijt zoals Suarez eens iemand in zijn schouder ofzo, en niet als een schaduw achterin te huppelen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
RvP speelt, zeker voor zijn doen, vandaag nogal matig, ja.
Tegen Spanje waren ze véél scherper dan ze nu zijn heb ik het idee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
We zijn natuurlijk ook wel een beetje verwend. In de groepsfase vloog werkelijk alles erin. Je zag tegen Mexico al dat het toch moeilijker ging.
Dat was zo'n wedstrijd, daar speel je er eens één van in de zoveel tijd. Toen viel alles net goed. Ik denk dat je die wedstrijd echt apart moet zien.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tegen Spanje waren ze véél scherper dan ze nu zijn heb ik het idee.
Plus het lag aan de zwakte van Spanje deels.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tegen Spanje waren ze véél scherper dan ze nu zijn heb ik het idee.
dat had het idd. Allang moeten zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
De voetbalcoaches op fok
Ging op wat foute passes van de Vrij echt niet slecht. Zie Nederland zakelijk met 1/2-0 winnen.
Jawel, alle penalty's gaan er in...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:20 schreef TheMechanic het volgende:
Met dit gaan we het niet redden tegen de Duitsers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |