Als je dat verbrand dan eet je ook veel te weinig!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik vroeg me eens af hoeveel kcal je verbrandt met 4,5 uur achter elkaar doorlopen met gewicht, ik lees van alles tussen de 600 en 1000 kcalDaar valt toch niet tegenaan te vreten! En het gekke is dat ik helemaal niet afval.
Ja dat heb ik door, maar heb er overdag echt geen tijd voor en was te laat uit bed om nog fatsoenlijk te ontbijten voor de lunch (die ik al om 12 uur at)quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Als je dat verbrand dan eet je ook veel te weinig!
Er is bij veel mensen altijd nog een verschil tussen willen en kunnen he? Ik heb een nichtje, getrouwd, twee kids, geen baan. Zij zit elke dag aan de top van haar kunnen. En er zijn ook nog mensen die plannen nooit geleerd hebben.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:03 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe kan je nou te weinig tijd hebben om te eten PluisigNijntje? Ik heb een man, twee kinderen, een hond en nog wat andere huisdieren, een fulltime baan met achterlijke reistijden, een groot huis met een nog grotere tuin, sport twee keer per week etc etc. en mij lukt het ook gewoon om te eten.
Geen tijd is echt een onzinargument.
Dit klinkt heel lullig, maar daar zijn cursussen voor / dit kun je trainen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:08 schreef An24 het volgende:
[..]
Er is bij veel mensen altijd nog een verschil tussen willen en kunnen he? Ik heb een nichtje, getrouwd, twee kids, geen baan. Zij zit elke dag aan de top van haar kunnen. En er zijn ook nog mensen die plannen nooit geleerd hebben.
Eens, maar niet iedereen is trainbaar. Pluizignijntje wel, maar ik vond je opmerking net iets te zwart witquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit klinkt heel lullig, maar daar zijn cursussen voor / dit kun je trainen.
Mijn dochter heeft ADD, dus ik weet uit ervaring dat niet iedereen dit even gemakkelijk afgaat, maar er valt altijd wat te leren/verbeteren.
Voor je nichtje hoop ik dat ze dan voldoende ondersteuning uit haar omgeving krijgt, want dag in dag uit op je toppen van je kunnen moeten functioneren is voor geen enkel mens vol te houden.
Je hebt toch geen uurtje voor ontbijt nodig? Ik ga in de ochtend eerst naar beneden. Dan zet ik mijn eitje op en dan maak ik mij op. Dan is het eitje mooi gaar als ik weer beneden kom. Of Voor een paar avonden koken. Lunch voor volgende dag maken van restjes van het avondeten. In plaats van broodje en ijsje, een zak noten en een banaan in je tas.... Zo veel mogelijkheden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:21 schreef PluisigNijntje het volgende:
Tsja zoals ik al zei, smorgens geen tijd voor groot ontbijt, oplossing zou zijn een uurtje eerder uit bed maar ik gun mezelf ook wel wat nachtrust. Lunch was warm, en meer dan genoeg om in 1 keer weg te werken. Toen aan een stuk doorwerken tot half 7, snel dat broodje en ijsje gehaald en toen in de trein springen. Ben ongeveer om 21:15 thuis en dan eet ik nog wat. Heb ook geen zin om me dan compleet vol te gaan stouwen om aan de kcals te komen.
Ik zie weinig ruimte voor verbetering eigenlijk, kom maar met die tips.
Geitenkaas met een beetje chilisausquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:57 schreef An24 het volgende:
Kaasmoet ik ook vaker meenemen. Die babybells vind ik te ranzig
Huishoudelijke hulp? Kost je tientje per uur...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:20 schreef the85mc het volgende:
Ik doe 's ochtends alles bij elkaar pakken voor de hele dag. Kost echt niet zoveel tijd. Ik heb daar juist s avonds geen zin in. Net als overhemden strijken, echt klote karweitje vind ik dat. Hoog tijd voor een vaste vriendin dus![]()
Vandaag ook over reorganisatie gehoord. Gaat vanalles veranderen als ik het zo hoor. Lijkt erop dat ik veel procesmatiger ga werken, wordt best uitdagend denk ik. We zullen zien wat het wordtIk sta er wel positief in, mijn leidinggevende niet zo, want het betekent concreet dat ik nu al van zijn afdeling ga..
Ik wil een vent die de afwas doet. Of een afwasmachine. Maar dat laatste past niet in de keukenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:20 schreef the85mc het volgende:
Ik doe 's ochtends alles bij elkaar pakken voor de hele dag. Kost echt niet zoveel tijd. Ik heb daar juist s avonds geen zin in. Net als overhemden strijken, echt klote karweitje vind ik dat. Hoog tijd voor een vaste vriendin dus![]()
Ik heb een strijkijzer jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:35 schreef the85mc het volgende:
Ik heb wel een vaatwasser, heb jij een strijkijzer?![]()
![]()
Ga morgen toch proberen wat te sporten, begint te kriebelen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |