abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142179905
O: All bran met melk (nu ik ga verhuizen moet de all bran op :P)
L: 2 volk. met haring en uitjes
Middagdutje van 4! uur, blijkbaar had ik het nodig
T: bros O+
D: hele bult met groenten en misschien nog een boterham met haring
T: kwark

Raar lijstje nu ik het opschrijf!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_142179926
Ik vroeg me eens af hoeveel kcal je verbrandt met 4,5 uur achter elkaar doorlopen met gewicht, ik lees van alles tussen de 600 en 1000 kcal :') Daar valt toch niet tegenaan te vreten! En het gekke is dat ik helemaal niet afval.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_142179982
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 19:14 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik vroeg me eens af hoeveel kcal je verbrandt met 4,5 uur achter elkaar doorlopen met gewicht, ik lees van alles tussen de 600 en 1000 kcal :') Daar valt toch niet tegenaan te vreten! En het gekke is dat ik helemaal niet afval.
Als je dat verbrand dan eet je ook veel te weinig!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_142180239
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 19:15 schreef Californium het volgende:

[..]

Als je dat verbrand dan eet je ook veel te weinig!
Ja dat heb ik door, maar heb er overdag echt geen tijd voor en was te laat uit bed om nog fatsoenlijk te ontbijten voor de lunch (die ik al om 12 uur at)
Heb nog mijn best gedaan met die Cornetto, het was zo'n extra mega oubliehoorn vol softijs en nootjes, aardbeien en chocola. En caramelsaus!

Maar ik haal straks nog wel wat te snacken voor bij de wijn :) .
  vrijdag 11 juli 2014 @ 20:03:27 #230
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142181628
Hoe kan je nou te weinig tijd hebben om te eten PluisigNijntje? Ik heb een man, twee kinderen, een hond en nog wat andere huisdieren, een fulltime baan met achterlijke reistijden, een groot huis met een nog grotere tuin, sport twee keer per week etc etc. en mij lukt het ook gewoon om te eten.

Geen tijd is echt een onzinargument.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_142181794
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:03 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe kan je nou te weinig tijd hebben om te eten PluisigNijntje? Ik heb een man, twee kinderen, een hond en nog wat andere huisdieren, een fulltime baan met achterlijke reistijden, een groot huis met een nog grotere tuin, sport twee keer per week etc etc. en mij lukt het ook gewoon om te eten.

Geen tijd is echt een onzinargument.
Er is bij veel mensen altijd nog een verschil tussen willen en kunnen he? Ik heb een nichtje, getrouwd, twee kids, geen baan. Zij zit elke dag aan de top van haar kunnen. En er zijn ook nog mensen die plannen nooit geleerd hebben.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 20:12:48 #232
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142181970
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:08 schreef An24 het volgende:

[..]

Er is bij veel mensen altijd nog een verschil tussen willen en kunnen he? Ik heb een nichtje, getrouwd, twee kids, geen baan. Zij zit elke dag aan de top van haar kunnen. En er zijn ook nog mensen die plannen nooit geleerd hebben.
Dit klinkt heel lullig, maar daar zijn cursussen voor / dit kun je trainen.
Mijn dochter heeft ADD, dus ik weet uit ervaring dat niet iedereen dit even gemakkelijk afgaat, maar er valt altijd wat te leren/verbeteren.

Voor je nichtje hoop ik dat ze dan voldoende ondersteuning uit haar omgeving krijgt, want dag in dag uit op je toppen van je kunnen moeten functioneren is voor geen enkel mens vol te houden.
pi_142182156
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:12 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dit klinkt heel lullig, maar daar zijn cursussen voor / dit kun je trainen.
Mijn dochter heeft ADD, dus ik weet uit ervaring dat niet iedereen dit even gemakkelijk afgaat, maar er valt altijd wat te leren/verbeteren.

Voor je nichtje hoop ik dat ze dan voldoende ondersteuning uit haar omgeving krijgt, want dag in dag uit op je toppen van je kunnen moeten functioneren is voor geen enkel mens vol te houden.
Eens, maar niet iedereen is trainbaar. Pluizignijntje wel, maar ik vond je opmerking net iets te zwart wit ;)

Mjah, dr omgeving is ook niet al te bijdehand, ik hoop ook dat ze gaat begrijpen dat ze iets meer hulp nodig heeft ;(
pi_142182318
Tsja zoals ik al zei, smorgens geen tijd voor groot ontbijt, oplossing zou zijn een uurtje eerder uit bed maar ik gun mezelf ook wel wat nachtrust. Lunch was warm, en meer dan genoeg om in 1 keer weg te werken. Toen aan een stuk doorwerken tot half 7, snel dat broodje en ijsje gehaald en toen in de trein springen. Ben ongeveer om 21:15 thuis en dan eet ik nog wat. Heb ook geen zin om me dan compleet vol te gaan stouwen om aan de kcals te komen.

Ik zie weinig ruimte voor verbetering eigenlijk, kom maar met die tips.
pi_142182695
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:21 schreef PluisigNijntje het volgende:
Tsja zoals ik al zei, smorgens geen tijd voor groot ontbijt, oplossing zou zijn een uurtje eerder uit bed maar ik gun mezelf ook wel wat nachtrust. Lunch was warm, en meer dan genoeg om in 1 keer weg te werken. Toen aan een stuk doorwerken tot half 7, snel dat broodje en ijsje gehaald en toen in de trein springen. Ben ongeveer om 21:15 thuis en dan eet ik nog wat. Heb ook geen zin om me dan compleet vol te gaan stouwen om aan de kcals te komen.

Ik zie weinig ruimte voor verbetering eigenlijk, kom maar met die tips.
Je hebt toch geen uurtje voor ontbijt nodig? Ik ga in de ochtend eerst naar beneden. Dan zet ik mijn eitje op en dan maak ik mij op. Dan is het eitje mooi gaar als ik weer beneden kom. Of Voor een paar avonden koken. Lunch voor volgende dag maken van restjes van het avondeten. In plaats van broodje en ijsje, een zak noten en een banaan in je tas.... Zo veel mogelijkheden.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 20:40:46 #236
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142183022
Als ik om 5 uuri in de ochtend moet vertrekken naar het werk dan zorg ik ervoor dat ik de vorige dag een bak kwark, vla, fruit en soms havermout klaar heb staan in de koelkast.

Boterhammen smeren, krentenbollen smeren en meenemen maar.
Bij warm eten een eitje bij de aardappels of rijst meekoken, die dan de vlgende dag meenemen.

An, wat een mooie fotoserie! :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 11 juli 2014 @ 20:47:06 #237
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142183196
Ik doe/deed wat uniek doet:'s avonds alles al klaar zetten, restjes van voorgaande dagen gebruiken en vroeg naar bed.

In mijn tas heb ik altijd nootjes en fruit (wel bijvullen natuurlijk). Soms koop ik een pakketje met kleine stukjes gesealde kaas voor als ik zin heb in vet en hartig.
pi_142183524
Kunt zelfs voor paar dagen bereiden :Y

Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142183580
Kaas O+ moet ik ook vaker meenemen. Die babybells vind ik te ranzig :r
pi_142183885
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:57 schreef An24 het volgende:
Kaas O+ moet ik ook vaker meenemen. Die babybells vind ik te ranzig :r
Geitenkaas met een beetje chilisaus O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_142183952
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 21:05 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Geitenkaas met een beetje chilisaus O+
:{w

Vijgenjam O+
  vrijdag 11 juli 2014 @ 21:14:45 #242
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142184258
Kaas.... tja..... :D
Nee maar een mooie Goudse 48+ jong op een verse boterham met boter en mosterd :9
Of oude kaas met mosterd of jam...
Roomkaas
Melk, zuivel!! dussss

Vanavond gehad:
Veel salade, gerookte paling, paar gamba's, garnalencocktail, st.jacobsschelpen (nog nooit gehad maar dat is superlekker!), mossels, oesters.
Kippenvleugel, bitterbal, mini fricandel, krokante buikspek, speenvarken, spareribje, satesaus
Paar keer wokken met kip, garnalen enz.
Softijs, fruit, slagroom, schepijs, 2 lange vingers, oublihoorn, slagroomsoes, mini tompouce.

Zo moet het wel lukken om wat kg aan te komen voor september
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142184500
Ik doe 's ochtends alles bij elkaar pakken voor de hele dag. Kost echt niet zoveel tijd. Ik heb daar juist s avonds geen zin in. Net als overhemden strijken, echt klote karweitje vind ik dat. Hoog tijd voor een vaste vriendin dus :P

Vandaag ook over reorganisatie gehoord. Gaat vanalles veranderen als ik het zo hoor. Lijkt erop dat ik veel procesmatiger ga werken, wordt best uitdagend denk ik. We zullen zien wat het wordt :) Ik sta er wel positief in, mijn leidinggevende niet zo, want het betekent concreet dat ik nu al van zijn afdeling ga..
pi_142184675
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 21:20 schreef the85mc het volgende:
Ik doe 's ochtends alles bij elkaar pakken voor de hele dag. Kost echt niet zoveel tijd. Ik heb daar juist s avonds geen zin in. Net als overhemden strijken, echt klote karweitje vind ik dat. Hoog tijd voor een vaste vriendin dus :P

Vandaag ook over reorganisatie gehoord. Gaat vanalles veranderen als ik het zo hoor. Lijkt erop dat ik veel procesmatiger ga werken, wordt best uitdagend denk ik. We zullen zien wat het wordt :) Ik sta er wel positief in, mijn leidinggevende niet zo, want het betekent concreet dat ik nu al van zijn afdeling ga..
Huishoudelijke hulp? Kost je tientje per uur...
Komt bij mij eens in de twee weken, hoef alleen koffie klaar te zetten en ben van de rotklusjes af :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 21:28:45 #245
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142184887
Fijn dat je er positief tegenover staat MC, vaak is verandering nogal een reden om tegenstand te bieden.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 21:42:42 #246
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_142185423
Planning is het halve werk, heb ik de afgelopen jaren wel geleerd met eten. En niet in slaap vallen na het werk op vrijdagavond op de bank waardoor je etenstijd overslaat is wel een belangrijk deel van 'de andere helft'. /faal :')

En ik heb een nieuwe korte broek gekocht. Te groot :') want hij zat best lekker en mn goede maat was nergens te vinden. Overal uitverkoop maar blijkbaar is dat met een normale maat gewoon niet leuk, hehe :+ Volgend jaar maar wat beter plannen.

Ow en hier nog mensen met tablet-tips? Ik heb mezelf er een beloofd als mn internationaal examen goedgekeurd gaat worden, om te gebruiken leermiddel waar het compendium, de beelden en een van de digitale 5000+ pagina's aan literatuur op gelezen kan worden.

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 21:20 schreef the85mc het volgende:
Ik wil een vent die de afwas doet. Of een afwasmachine. Maar dat laatste past niet in de keuken :')

[ Bericht 28% gewijzigd door douche-eendje op 11-07-2014 21:50:36 ]
  vrijdag 11 juli 2014 @ 23:03:46 #247
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142188989
DE, jij bent steeds zo goed bezig, complimenten! Geen tips voor tablets.
Mijn vent doet altijd: bed verschonen, wassen, vuilnis aan weg zetten, vaatwasser inruimen, was ophangen en opruimen, douchevloer schrobben.

Ik doe altijd: vaatwasser uitruimen, koken, tuin, 1 plantje water geven, koelkast schoonmaken, boodschappen.

Moest toen zelf gniffelen (jaartje geleden), was mijn meneer keurig de was aan het hangen terwijl ik de voortuin aan het omspitten was :P

[ Bericht 2% gewijzigd door uniekhoorn op 11-07-2014 23:09:48 ]
  vrijdag 11 juli 2014 @ 23:16:28 #248
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_142189610
Dankje uniek. ik heb ook mn mindere dagen/weken hoor, maar er is 1 ding dat ik iig consequent blijf doen: OTLTDT en de S op iig dinsdag, donderdag en om de week op zondag. En soms zitten er wat minder slimme T's ben. Tsja. Shit happens :+

Hier is er geen mr-eendje dus ik doe alles zelf. Soms best ongezellig, dat altijd maar 'alleen' zijn.
pi_142190566
Ik heb wel een vaatwasser, heb jij een strijkijzer? :D ;)

Mijn lijstje is vandaag best aardig:
O 2bth kip
T wilde nectarine
L 4 bth kaas, kip
T nectarine
T paar handjes gemengde noten
D pastasalade met paprika, tomaat, kip, sla, komkommer, rucola petto en beetje kaas
T banaan
T 2 glazen verse jus

Ga morgen toch proberen wat te sporten, begint te kriebelen..
  vrijdag 11 juli 2014 @ 23:42:35 #250
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_142190955
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 23:35 schreef the85mc het volgende:
Ik heb wel een vaatwasser, heb jij een strijkijzer? :D ;)

Ga morgen toch proberen wat te sporten, begint te kriebelen..
Ik heb een strijkijzer ja O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')