quote:Op zaterdag 6 september 2014 08:45 schreef StateOfMind het volgende:
Ik overweeg (toch) om Fallout 3 aan te schaffen (om ooit een keer te spelen).
Nu lees ik her en der dat de GOTY versie amper speelbaar zou zijn omdat ie om de haverklap freezed.
Iemend die hier ervaring mee heeft?
Skyrim speelde volgens mij ook niet lekker op de PS3 als je savegame te groot werd.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je enkel een PS3 hebt draait Fallout niet zo chill inderdaad. Maar het maakt weinig uit welke versie je hebt. Gewoon heel veel saven.
Indien het dezelfde is als ik had: PS+ en online synch aanstaan? Indien ja: je hebt ergens een corrupte save game. Backup je save games en verwijder ze en de melding is weg.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:14 schreef Rijst het volgende:
Hoezo kan ik mijn trophies niet meer zien? Krijg steeds een error
Sowieso ja. Al is het alleen al voor de modsquote:Op maandag 8 september 2014 10:11 schreef robin007bond het volgende:
Skyrim ga ik ook echt enkel op PC spelen.
verkopen/ruilen?quote:Op donderdag 11 september 2014 23:36 schreef StateOfMind het volgende:
De afgelopen week Thief gespeeld. Is wel een aardige game (pas vanaf Chapter 3 wordt het wat), maar ook niet meer dan dat. Er had veel meer in gezeten, maar het is blijven steken op 'net niet'. Jammer.
Net even 5 minuten Dishonored (goty) gespeeld, en daar had ik meteen een-gevoel bij.
Nee sorry, ik hou hem gewoon in mijn collectie. Ik wil hem nog wel een tweede keer spelen. Het is best een toffe game hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ze hebben er niet het maximale uitgehaald om het een topper te maken, terwijl het die potentie wel had.quote:
Ik had eerst wel interesse in de game, maar liet hem liggen ivm de DLC. Inmiddels is mijn enthousiasme al afgenomen, mede omdat de eerste hype die de game kreeg ook al grotendeels voorbij is en er dus al een stuk meer realistischere reacties op de game zijn, en dan is het blijkbaar gewoon een 7-8 game.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:07 schreef Ang3l het volgende:
Iemand hier Child of Light gespeeld of mee bezig?
Had hem aangeschaft want dacht een soort innovatieve indie te krijgen als Journey of Unfinished Swan of Limbo of zo...... maar ik vind t, op de mooie graphics na, een beetje tegenvallen eigenlijk
Ik vond 'm fantastisch. Wat vind je tegenvallen?quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:07 schreef Ang3l het volgende:
Iemand hier Child of Light gespeeld of mee bezig?
Had hem aangeschaft want dacht een soort innovatieve indie te krijgen als Journey of Unfinished Swan of Limbo of zo...... maar ik vind t, op de mooie graphics na, een beetje tegenvallen eigenlijk
quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik had eerst wel interesse in de game, maar liet hem liggen ivm de DLC.
Ik vind t repetatief. De rijmelarij begint me te ergeren. Wederom van dat gegrind, maar dat is een beetje inherent aan t genre natuurlij, maar innovatief is t niet. T is gewoon een standaard RPG met turnbased vechten (al vind ik dat met die lichtbol timen op zich wel aardig).quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond 'm fantastisch. Wat vind je tegenvallen?
Niet echt. Gaat meer om het principe. Maar goed, dat begreep je de afgelopen 5 jaar niet, dus dat zul je nu ook nog wel niet begrijpen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond 'm fantastisch. Wat vind je tegenvallen?
[..]
Hij is ook veel te duur voor jou.
Ik begrijp je dlc-punt heel goed, maar die van Child of Light mis je niet. Slaat nergens op om een dergelijke game te skippen daarvoor. Het is je eigen verlies verder, je moet het zelf weten.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Niet echt. Gaat meer om het principe. Maar goed, dat begreep je de afgelopen 5 jaar niet, dus dat zul je nu ook nog wel niet begrijpen.
Er zijn behoorlijk wat verschillende omgevingen en de game is maximaal 10 uur. Veel rpg's zijn dan nog niet het eerste dorp uitquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t repetatief. De rijmelarij begint me te ergeren. Wederom van dat gegrind, maar dat is een beetje inherent aan t genre natuurlij, maar innovatief is t niet. T is gewoon een standaard RPG met turnbased vechten (al vind ik dat met die lichtbol timen op zich wel aardig).
De wezentjes zijn op zich wel leuk verzonnen en creatief. De graphics zijn mooi. Maar dat houdt me dan maar tot zover bezig. Op een gegeven moment denk ik "Pfff, alweeeer....."
Ik ben nog niet gestopt hoorquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik begrijp je dlc-punt heel goed, maar die van Child of Light mis je niet. Slaat nergens op om een dergelijke game te skippen daarvoor. Het is je eigen verlies verder, je moet het zelf weten.
[..]
Er zijn behoorlijk wat verschillende omgevingen en de game is maximaal 10 uur. Veel rpg's zijn dan nog niet het eerste dorp uit
De muziek is daarnaast ook erg mooi, net als het verhaal. Sure, het rijmen kan je tegen gaan staan, maar geef het nog een kans.
Dat is al bijna het eindequote:Op vrijdag 12 september 2014 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nog niet gestopt hoor
Zit bij de onderwater dingetjes.
Bij Child of Light mis je op zijn minst 1 character (De gollum, volgens mij), dus dat is gewoon content, dat al af was, en dat er bewust uit is gehouden om apart te verkopen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik begrijp je dlc-punt heel goed, maar die van Child of Light mis je niet. Slaat nergens op om een dergelijke game te skippen daarvoor. Het is je eigen verlies verder, je moet het zelf weten.
Dat was niet op ‘hard’ neem ik aan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zijn behoorlijk wat verschillende omgevingen en de game is maximaal 10 uur. Veel rpg's zijn dan nog niet het eerste dorp uit
Heb je Kingdoms of Amalur Reckoning al uitgespeeld?quote:
Yup, main quest, drie factions en een flink aantal sidequests. Op een gegeven moment had ik wel genoeg sidequests gezien en begonnen de dungeons wat veel op elkaar te lijken. Buiten dat niets dan lof over deze game. Tof verhaal, goeie combat, veel vrijheid, loot systeem heerst en grafisch erg sterk wat betreft kleurgebruik.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb je Kingdoms of Amalur Reckoning al uitgespeeld?
Hoeveel uur heb je er in zitten?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, main quest, drie factions en een flink aantal sidequests. Op een gegeven moment had ik wel genoeg sidequests gezien en begonnen de dungeons wat veel op elkaar te lijken. Buiten dat niets dan lof over deze game. Tof verhaal, goeie combat, veel vrijheid, loot systeem heerst en grafisch erg sterk wat betreft kleurgebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |