Was eigenlijk vanaf het begin al dramatisch. Maar kijk naar de eerste generatie games. Oblivion bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:04 schreef videonatic het volgende:
Aparte vraag, maar weet iemand PS3 games die lekker spelen voor het oog via een scart aansluiting? Games als GTA 5 hebben onleesbare text en HUD's bijv..
Schijnt een ddos te zijn.quote:
Inmiddels heb hem al uitgespeeld. Ik ben nu zo een 4 uurtjes in ffx-2. Ik vind het gevechtssysteem wel goed maar op de een of andere manier pakt het spel me niet zo als ffx deed. Herkenbaar?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:57 schreef wdn het volgende:
Tales of Xillia 2 ligt donderdag klaar voor me
[..]
Een PS2 kopen is makkelijker.
FFX HD is trouwens genieten (ben bijna bij het einde).
Het niet kunnen overslaan van video's vind ik nog steeds irritant
Ja, komt omdat er niet echt een verhaal in deel 2 zit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:10 schreef Dibble het volgende:
[..]
Inmiddels heb hem al uitgespeeld. Ik ben nu zo een 4 uurtjes in ffx-2. Ik vind het gevechtssysteem wel goed maar op de een of andere manier pakt het spel me niet zo als ffx deed. Herkenbaar?
Ja. X-2 was stukken slechter.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:10 schreef Dibble het volgende:
[..]
Inmiddels heb hem al uitgespeeld. Ik ben nu zo een 4 uurtjes in ffx-2. Ik vind het gevechtssysteem wel goed maar op de een of andere manier pakt het spel me niet zo als ffx deed. Herkenbaar?
Laatst nieuwe hoofdpersoon aangemaakt maar ben nog niet de tutorial/begingrot uit, maar zal er binnenkort eens mee verder gaan. Lijkt me een leuke game maar werd destijds afgeleid door een paar andere games, zoals Far Cry 3 en Splinter Cell Blacklist.quote:Op zondag 31 augustus 2014 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kingdoms of Amalur-update!
Ruim 23 uur in de game nu, ben op het andere continent geweest en ben ook eindelijk naar de quests in de woestijn gegaan. Het hele noordelijke deel van de map heb ik nu zo'n beetje gehad.
Heb nog wel behoorlijk wat sidequests open staan, maar ik wil me nu richten op de main quests. Het grote gevecht bij Rathir was erg tof!
De gameplay en opbouw zijn erg verslavend, het enige minpuntje is het feit dat de dungeons er vaak hetzelfde uitzien. Alsof men drie thema's heeft gemaakt en die steeds in de blender gooit. Buiten dat prima game!
Ik moet er ook nog steeds mee verder gaan. Dat geldt ook voor Skyrim, Oblivion en Dragons Dogma, waar ik ooit mee begonnen ben.quote:Op zondag 31 augustus 2014 01:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Laatst nieuwe hoofdpersoon aangemaakt maar ben nog niet de tutorial/begingrot uit, maar zal er binnenkort eens mee verder gaan. Lijkt me een leuke game maar werd destijds afgeleid door een paar andere games, zoals Far Cry 3 en Splinter Cell Blacklist.
is toch heel buggy op de ps3? Net als met Skyrim maar dat schijnt gefixt te zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fallout overslaan?! Die vallen in de categorie 'Game of the Generation' als je het mij vraagt. Zo goed...
War. War never changes.
Ik heb er in de loop der jaren talloze gameplay videos van gezien, maar om de een of andere reden heb ik er geen klik mee. Al twijfel ik er wel heel lang over.quote:Op zondag 31 augustus 2014 09:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fallout overslaan?! Die vallen in de categorie 'Game of the Generation' als je het mij vraagt. Zo goed...
War. War never changes.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 08:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog steeds mee verder gaan. Dat geldt ook voor Skyrim, Oblivion en Dragons Dogma, waar ik ooit mee begonnen ben.
Maar op een gegeven moment heb ik besloten om me eerst te richten op mijn backlog weg te werken (en dat vlot redelijk tot nu toe) en om dan vervolgens mijn PS3 periode te eindigen met deze 4 games, omdat zij zo veel tijd opslokken (Fallout 3 en NV sla ik waarschijnlijk over).
Waarschijnlijk stap ik ergens laat in het eerste kwartaal van 2015 over op de PS4.
Als je enkel een PS3 hebt draait Fallout niet zo chill inderdaad. Maar het maakt weinig uit welke versie je hebt. Gewoon heel veel saven.quote:Op zaterdag 6 september 2014 08:45 schreef StateOfMind het volgende:
Ik overweeg (toch) om Fallout 3 aan te schaffen (om ooit een keer te spelen).
Nu lees ik her en der dat de GOTY versie amper speelbaar zou zijn omdat ie om de haverklap freezed.
Iemend die hier ervaring mee heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |