... maar de gameplay vind ik ook snel verouderd aanvoelen bij Rockstar games. Dat lopen in GTA en Red Dead enzo, toch een beetje 'clunky'. Dat vechten is ook ondermaats.quote:Op maandag 27 oktober 2014 16:58 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Tja als je graphics belangrijker vind dan gameplay.
Fallout 3 en Skyrim speel ik ook soms nog eens en dat zijn nou ook niet bepaald de mooiste games.
Wat super overdreven!quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:08 schreef Cliffy het volgende:
PS3 geleend, TLOU gekocht.
Ruim een jaar na release nog super glitchy...![]()
[ afbeelding ]
15 min??? 2 minuten hoogstens en dat is alleen in het begin en dat was ook al het geval bij hun eerdere games.quote:
Soms, verder weinig last van gehad.quote:Audio die at random ophoud
Nooit gehad.quote:Cutscenes die soms niet laden..
15 minuten of langer ja.. Fijn voor je dat er verder geen last van hebt gehad maar het wordt snel oud als je een paar keer per uur je spel opnieuw moet starten (en dus ook lang moet wachten..)quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:35 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
15 min??? 2 minuten hoogstens en dat is alleen in het begin en dat was ook al het geval bij hun eerdere games.
[..]
Soms, verder weinig last van gehad.
[..]
Nooit gehad.
Genoeg over te vinden op internet hoor, ook met nieuwe systemen of discs..quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:05 schreef Vault-Boy het volgende:
Dan is er wat mis met je kopie of je PS3. Dit zijn namelijk geen normale glitches of problemen.
Als het aan het spel zou liggen, zou iedereen er last van hebben. Wat dus niet het geval is.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:25 schreef Cliffy het volgende:
15 minuten of langer ja.. Fijn voor je dat er verder geen last van hebt gehad maar het wordt snel oud als je een paar keer per uur je spel opnieuw moet starten (en dus ook lang moet wachten..)
Ok johquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:49 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Als het aan het spel zou liggen, zou iedereen er last van hebben. Wat dus niet het geval is.
Ik heb precies hetzelfde. Kon ook niets meer, behalve uitzetten mmet de powerknop. Al een paar dagen last van.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:23 schreef Yi-Long het volgende:
Ik kwam vannacht telkens niet de PS Store in. Bleef hangen bij het blauwe scherm van het menu, waarbij alleen de bovenste tekst leesbaar was, en moest via de power-knop uitzetten en opnieuw proberen (waarna hij je HDD gaat checken enzo. Zeer irritant). Wilde nog even de PS+ content van afgelopen maand aanvinken als 'download', maar hopelijk lukt het vandaag of morgen eens.
Ik ben er ook eens gaan kijken maar wat mij altijd weerhoudt is de douane kosten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Iemand trouwens bekend met de site mini in the box en de PS3 controllers daar?
Zoek al tijden een goedkope 2e cotrnoller en daar zijn ze 10-12 eur zonder verzendkosten.
Natuurlijk niet de echte, maar als ze t doen.... dikke prima!
http://www.miniinthebox.c(...)leuren-_p281601.html
Wat denk je zelf? Bijna alles is gemod en er zijn maar heel weinig mensen die de game überhaupt nog spelen. De mensen die het nog spelen zijn dus alleen in TDM vertegenwoordigt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:31 schreef el-blanchito het volgende:
Hey, ik doe sinds kort af en toe weer MW2 op de PS3, maar ik kan alleen nog matches vinden bij TDM. Hierbij staat wel players online/in playlist 0/0, net zoals bij alle andere modi.
Iemand een oplossing? Wil graag weer eens domination ofzo spelen
nieuwe lazer erin misschienquote:Op vrijdag 21 november 2014 15:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Playstation leest bij mij geen discs meer, dan is het wel afgelopen zaak lijkt me? Of is dit op een of andere manier te fixen?
Je kan de hele laserdisk bracket vervangen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 15:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Playstation leest bij mij geen discs meer, dan is het wel afgelopen zaak lijkt me? Of is dit op een of andere manier te fixen?
Iemand?quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:53 schreef summer2bird het volgende:
Hoi ik heb een vraag.
Het geheugen van mijn ps3 is vol. Hij kwam dan ook met 12 gb geheugen en is vrij nieuw. Alleen nu wil ik sparen voor meer geheugen.
Maar ik snap er niks van
Welke moet ik hebben? Welke harde schijf bedoel ik. Ik wil graag zo'n 500gb maar 320 zou ook voldoende moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |