abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141934081
Ik dien een verduisteringsgordijn te plaatsen in een velux dakraam. In een dergelijk raam zouden standaard montageblokjes dienen te zitten, maar bij mijn raam zitten ze er niet meer, blijkbaar heeft vorige bewoner ze er afgehaald, omdat hij anders zonnescherm er niet tussen kreeg. Weet iemand of die dingen los te koop zijn, zo ja, waar? Velux maakt gebruik van click systeem, maar dan moet ik wel montageblokjes erop hebben anders valt er niks te "clickken" . Op de site van velux kan ik er weinig over vinden, over los aankopen(of niks eigenlijk). Misschien dat iemand hier mij verder kan helpen.
pi_141934128
sorry het gaat over een VELUX dakraam. Niet velum dus, blijkbaar maakt de spellingscontrole er iets anders van.
pi_141934259
Heb je een nieuw gordijn of heeft de vorige bewoner het eruit gehaald en wil je het terugplaatsen?

Ik heb recent mijn oude vervangen moest toen alles uit het kozijn schroeven want er zaten nieuwe / andere clipjes bij de het nieuwe gordijn.

Ik verwacht eigenlijk dat Velux die clipjes wel los naar je kan opsturen..
pi_141944113
Dat click systeem is iets van de nieuwe lichting ramen. Bij de oude moet je de bijgeleverde bevestiging gewoon met een schroef vastzetten.
pi_141944364
Kan je het kleine plaatje fotograferen die boven op het draaiende gedeelte zit
pi_141964049
Type raam GGL 8.
Er zit nu een zonnescherm(luxaflex) en dat zit er strak tussen, misschien dat daarom de blokjes zijn weggehaald. Of ze hebben er nooit gezeten misschien i.v.m oude type raam?
pi_141976082
UK08 Dat is de nieuwe codering voor jou raam. in de prijslijst staat niet dat ik die dingen los kan bestellen. Misschien als je een mail naar Velux stuurt dat zij je misschien kunnen verder helpen
pi_141979118
ja reeds gedaan, thanks
pi_142007834
ze zaten bij het pakket,rolgordijn van velux, het bevat click systeem, krijgt het alleen niet goed erop. Ik neem aan dat je ook een click moet horen, als je rolgordijn over de montageblokjes duwt, maar ik hoor niks, en vast zit het niet, kan het ook weer naar voren halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')