SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Enige wat ze moet voelen is mijn hoofd tussen haar memmenquote:wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Bohhh ik zou wel in haar navel willen poepen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:52 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Enige wat ze moet voelen is mijn hoofd tussen haar memmenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik moest lachen bij het stuk waar hij de kip ging eten en de kip zo heet was dat hij ging vloeken.quote:![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
okquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik moest lachen bij het stuk waar hij de kip ging eten en de kip zo heet was dat hij ging vloeken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Godverquote:Squirtbestendig.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zoek Wraptastic even opquote:die is geweldig
![]()
David Luiz imotm bied wel openingen voor een leuke hybrid denk ik.
Heb mijn BBVA team in de verkoop gegooid..![]()
Argentina:
Romero; Zabaleta, Demichelis, Garay, Basanta; Biglia, Macherano, Di María; Lavezzi, Messi, Higuaín.
Belgium:
Courtois; Alderweireld, Van Buyten, Kompany, Vertonghen; Witsel, Fellaini, De Bruyne; Mirallas, Origi, Hazard.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |