Ja dit jaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:44 schreef Rectum het volgende:
Niks mis met een kringverjaardag maar zodra er leverworst en blokjes kaas op tafel komen haak ik af.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:47 schreef hoas het volgende:
Het is hier altijd wel gezellig vooral als ome jan zijn accordeon erbij pakt dan kan het wel half elf worden.
En als ze Hazes aan gaan zetten of Frans Bauer al dan niet met Marianne Weber voor de extra gesselugheidquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:44 schreef Rectum het volgende:
Niks mis met een kringverjaardag maar zodra er leverworst en blokjes kaas op tafel komen haak ik af.
Ja en ome Joop met z'n mondharmonica en Ome Frans met z'n doedelzak.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:47 schreef hoas het volgende:
Het is hier altijd wel gezellig vooral als ome jan zijn accordeon erbij pakt dan kan het wel half elf worden.
tussen een groep jongeren jaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:50 schreef pokkerdepok het volgende:
ga in het midden staan en trek je broek naar beneden. gegarandeerd lol.
nee maar jij toch wel?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:51 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
tussen een groep jongeren ja
80 plussers kunnen daar niet om lachen
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
http://www.upcoming.nl/zw(...)e-verjaardagen-eruit
Terechte klacht wel ja
Zeg je "kijk aambeien" en dan doe je een goatse. Zo voor tante Truus d'r neus.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:50 schreef pokkerdepok het volgende:
ga in het midden staan en trek je broek naar beneden. gegarandeerd lol.
precies, kaasplank in je reet en een liedje zingen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:53 schreef quirina het volgende:
[..]
Zeg je "kijk aambeien" en dan doe je een goatse. Zo voor tante Truus d'r neus.
Moet kunne, je bent toch zo onder mekaar he op een verjaardag.
klachtwaardiger is jouw matige beheersing van de Engelse taal. Hou het dan gewoon bij Nederlands..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:39 schreef Hippocratos het volgende:
J
Maar goed, back to the complain: kringverjaardagen
Dit is wel een beetje herkenbaar. Maar toch heb ik hele leuke kringverjaardagen gehad.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Terechte klacht wel ja
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Terechte klacht wel ja
het is vakantie dus beter ga je weg wijsneusquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:04 schreef Ruif het volgende:
[..]
klachtwaardiger is jouw matige beheersing van de Engelse taal. Hou het dan gewoon bij Nederlands..
De meeste mensen worden in de vakantie niet dom.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:58 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
het is vakantie dus beter ga je weg wijsneus
Nou, "ontzettend" ....quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:39 schreef Hippocratos het volgende:
jullie moeten me wel ontzettend gemist hebben
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:06 schreef JimmyDean het volgende:
Als mijn ouders een verjaardag hebben zorg ik dat ik op de zolder zit.
De vraag is, waarom ga je dan? Ook als het om iemand gaat waarvan je wel iets aan de verjaardag wilt doen, dan ga je toch gewoon op een ander moment, als de rest er niet is?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:39 schreef Hippocratos het volgende:
Maar goed, back to the complain: kringverjaardagen
ik woon nog thuisquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:00 schreef cricket het volgende:
[..]
De vraag is, waarom ga je dan? Ook als het om iemand gaat waarvan je wel iets aan de verjaardag wilt doen, dan ga je toch gewoon op een ander moment, als de rest er niet is?
Dat maakt toch geen verschil? Dan doe je in de ochtend iets met die verjaardag en zorg je dat je 's avonds ergens anders hebt afgesproken.quote:
Dat onthoud ik voor de volgende keerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:40 schreef cricket het volgende:
[..]
Dat maakt toch geen verschil? Dan doe je in de ochtend iets met die verjaardag en zorg je dat je 's avonds ergens anders hebt afgesproken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |