Moet... mezelf... tegenhouden... kutopmerking...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:20 schreef Fok-it het volgende:
Kleine mannen
Hoe wil je die ooit serieus nemen
quote:
Waarom zou je uberhaupt gay-gedachtes bij deze zin hebbenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt een man willen nemen
Jij bent al een jaar single toch?????quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet nog dat wij regelmatig serieuze gesprekken hadden over (onze) relaties
Wat een tijden zeg, jeetje
Mijn godhemel wat is dat lang geleden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet nog dat wij regelmatig serieuze gesprekken hadden over (onze) relaties
Wat een tijden zeg, jeetje
Ik ben sowieso cool.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:20 schreef Dagoduck het volgende:
Kaneelstokje is anders wel heel cool, hij heeft namelijk met mij in een café gezeten.
Ik vertrouw Snow met mijn leven.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat heb ik xelf nooit gezegd
leer je bronnen checken
pro tip
snow is geen goede bron
Jon Snow? ;squote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben sowieso cool.
[..]
Ik vertrouw Snow met mijn leven.
Een beetje gay is okequote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je uberhaupt gay-gedachtes bij deze zin hebben
over paar dagen een jaar jaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij bent al een jaar single toch?????
Jij lijkt ook niet zo lang naast Mortiequote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor
Gelukkig een hoop om te compenseren![]()
1,85 RAWR
Hoe lang ben ik?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor
Gelukkig een hoop om te compenseren![]()
1,85 RAWR
Ahh, nog in de groeiquote:
Hoe kom jij aan die foto!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jij lijkt ook niet zo lang naast Mortie
Waarom?quote:
Money aan bitches spenderen tochquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
over paar dagen een jaar ja
maarja fuck bitches get money toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |