Te vaakquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:02 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Nog steeds niet nee. Hoe vaak is het inmiddels al gezegd op Fok! ?
Algemene ontwikkeling is belangrijker dan functioneel eelt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:16 schreef quirina het volgende:
Wat heeft spelling nou weer te maken met eeltpoten?
Al weer een tijd geleden dat ik op school zat en mij druk moest maken om spelling... Om maar te zwijgen over mijn ongediagnostiseerde schrijf problemen.. Wat jou zaken niet eens zijn :wquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:16 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Algemene ontwikkeling is belangrijker dan functioneel eelt.
*alweerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:23 schreef x.Vira het volgende:
[..]
Al weer een tijd geleden dat ik op school zat en mij druk moest maken om spelling... Om maar te zwijgen over mijn ongediagnostiseerde schrijf problemen.. Wat jou zaken niet eens zijn :w
Eelt seks.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:47 schreef quirina het volgende:
Wat heeft douchen voor t neuken te maken met eeltpoten?
hoe kom je aan zulke poten? Wat moet je dan in hemelsnaam er mee doen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:45 schreef quirina het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch niet fijn om te zien?
Nou sorry hoor ik ging bijna over m'n nek!
Ja verzin maar smoesjes.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:23 schreef x.Vira het volgende:
[..]
Al weer een tijd geleden dat ik op school zat en mij druk moest maken om spelling... Om maar te zwijgen over mijn ongediagnostiseerde schrijf problemen.. Wat jou zaken niet eens zijn :w
en dan "chanant" schrijven als je "gênant" bedoelt.....quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:47 schreef Piger het volgende:
Behoorlijk chanant als je 'sowieso' niet kan spellen.
Maar goed ik ga even op blote voeten de hont uilaten.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
en dan "chanant" schrijven als je "gênant" bedoelt.....
Faalhaas.
jaja ik geef het toe.quote:
Dat gaat toch meer nergens over, bedoel ik heb ook eelt maar dat is gewoon wat je mag/kunt verwachten. Voorbeeld in het filmpje had 5 jaar geleden al naar de pedicure gemoeten.quote:
Bedoel je zoiets wat deze persoon heeft?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:03 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Vooral dat "nattige/zompige" felgele eelt is
Baaaaaaah een voetfetisjist!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:51 schreef bosa_kaba het volgende:
Post even een mooi foto'tje van jouw lekker poezelige voetzooltjes dan, TS?
Okee feministje. Ruimdenkend hoor. Met een fetish hoef je bij jou dus niet aan te komen, leuk seksleven zal jouw man/vriend hebben. Lekker de hele tijd een pop die op haar rug ligt neuken. Spannend hoor.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:15 schreef quirina het volgende:
[..]
Baaaaaaah een voetfetisjist!
Mooi niet vriend
Het is inderdaad behoorlijk gênant wanneer je niet kan spellen en al moeite hebt met het woord "hond".quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:47 schreef Piger het volgende:
Behoorlijk chanant als je 'sowieso' niet kan spellen.
Maar goed ik ga even op blote voeten de hont uilaten.
Ah redelijk nieuw hier.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:29 schreef x.Vira het volgende:
[..]
Het is inderdaad behoorlijk gênant wanneer je niet kan spellen en al moeite hebt met het woord "hond".
Tief op met je privebericht smeerpijp!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:19 schreef bosa_kaba het volgende:
[..]
Okee feministje. Ruimdenkend hoor. Met een fetish hoef je bij jou dus niet aan te komen, leuk seksleven zal jouw man/vriend hebben. Lekker de hele tijd een pop die op haar rug ligt neuken. Spannend hoor.
Haha eng he, mannen die weten wat ze willen. Domme hoer.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:45 schreef quirina het volgende:
[..]
Tief op met je privebericht smeerpijp!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |