Niet douche voordat je seks hebt is ook vies.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:41 schreef Hoplahopla het volgende:
Wijf.
Eelt heeft ook een functie...
Jij bent vast zo eentje die tegen haar vriend gaat klagen als hij naar zweet ruikt of niet gedoucht heeft voor de seks...
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:45 schreef Krulletjes het volgende:
[..]
Niet douche voordat je seks hebt is ook vies.
Dat is geen functioneel eelt, denk niet dat het er vaak zo uit ziet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:45 schreef quirina het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch niet fijn om te zien?
Nou sorry hoor ik ging bijna over m'n nek!
Ik zit te eten kut.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:45 schreef quirina het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is toch niet fijn om te zien?
Nou sorry hoor ik ging bijna over m'n nek!
Mensen die "sowieso" niet goed kunnen spellenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:52 schreef x.Vira het volgende:
Gatverdamme, ik vind ranzige poten zowiezo al smerig en mensen die vervellen in het openbaar en dit ziet er zelfs ontstoken uit.. Blegh... Ga langs de dokter en daarbij kun je echt wel een beetje eelt kweken wanneer dit nodig is maar dit is gewoon uberhaubt nooit onderhouden.. Daar zijn grote verschillen in!
Beetje om een ex-pat zijn spelling gaan lopen jankenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensen die "sowieso" niet goed kunnen spellen
Ja een bak piranha's ofzo.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:53 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon even met je poten in een bak vissen hangen
"ex-pat"quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:54 schreef x.Vira het volgende:
[..]
Beetje om een ex-pat zijn spelling gaan lopen janken
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
"ex-pat"![]()
Verkapte kijk-mij-eens-in-het-buitenland-wonen post
Nog steeds niet nee. Hoe vaak is het inmiddels al gezegd op Fok! ?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensen die "sowieso" niet goed kunnen spellen
Niks spellingsnazi, dit soort grove fouten vallen gewoon iedereen opquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:58 schreef x.Vira het volgende:
[..]![]()
Kijk jou eens de spellings nazi uithangen en niks beters te doen hebben
Mij nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks spellingsnazi, dit soort grove fouten vallen gewoon iedereen op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |