Heb je daar wel geld voor dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
geen idee..ben best benieuwd dus binnenkort maar abo kopen
Alle popcorneters zouden ze ook naar een onbewoond eiland moeten moven.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Rassenscheiding was daar ook traditie wat die stumpers tot 1964 volhielden.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:28 schreef Parlay het volgende:
[..]
Stoer dat je het toch geprobeert hebtMaar dat zie ik dus al van verre aankomen die trein en ik ga niet op het spoor liggen
Ik blijf nadenken omdat het toch blijft kriebelen en ik ben al wat dingetjes aan het opstarten al is dat meer qua beleggen. Never give up
![]()
Was ook voor de piraterij, en mediamarkt, ik had sowieso niet gewonnen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:28 schreef Parlay het volgende:
[..]
Stoer dat je het toch geprobeert hebtMaar dat zie ik dus al van verre aankomen die trein en ik ga niet op het spoor liggen
Ik blijf nadenken omdat het toch blijft kriebelen en ik ben al wat dingetjes aan het opstarten al is dat meer qua beleggen. Never give up
![]()
ik vind haas niets rasistisch.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
er is toch niets racistisch aan jodenkoeken
Ze?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Alle popcorneters zouden ze ook naar een onbewoond eiland moeten moven.
quote:
we moeten gewoon onszelf blijvenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:35 schreef isax het volgende:
Zo waren bij de eerste officiële intocht van de Sint in Amsterdam in 1934 zes Zwarte Pieten aanwezig; zes Surinaamse matrozen van een schip dat in de haven lag.
we moeten gewoon surinamers gebruiken!
Ja met dikke lippen kroeshaar en een slavenpakkie aanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat pietje zwart was geworden door de schoorsteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |