Ik ben in een wit dorp opgevoed.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja met dikke lippen kroeshaar en een slavenpakkie aan
Maar jij zit zo op de WIC, VOC, jeetje zolang gelden.quote:
jonguh het is een traditie trek het je niet teveel aan. Er zijn ergere geloven en zoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja met dikke lippen kroeshaar en een slavenpakkie aan
Absoluut dat er erger is.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jonguh het is een traditie trek het je niet teveel aan. Er zijn ergere geloven en zo
Wat een non-argument. Traditie was ook dat jij lange rokken moest dragen en een hoofddoek op zondag. Wees blij dat de meeste tradities niet meer bestaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jonguh het is een traditie trek het je niet teveel aan. Er zijn ergere geloven en zo
Godzijdank ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat een non-argument. Traditie was ook dat jij lange rokken moest dragen en een hoofddoek op zondag. Wees blij dat de meeste tradities niet meer bestaan.
Ow, jij lag dwars in de sc over zwarte pietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
ja en nooit veranderenverandering is eng
Want?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat een non-argument. Traditie was ook dat jij lange rokken moest dragen en een hoofddoek op zondag. Wees blij dat de meeste tradities niet meer bestaan.
Nee, dramaqueen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:42 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ow, jij lag dwars in de sc over zwarte piet![]()
Drama
dat slaat ff nergens op. Ik heb dat nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
oooh wat een orginele mening, lees je niks over in de media, zeker helemaal zelf verzonnenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:44 schreef Braindead2000 het volgende:
De PVDA moet kapot.Oh wacht, die is al kapot.
En op mijn argument ?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Klopt, ik heb al 30 jaar een hekel aan de PVDA.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
oooh wat een orginele mening, lees je niks over in de media, zeker helemaal zelf verzonnen
He joh, wij van Leeuwarden niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:45 schreef ChocoFan het volgende:
Friesland afgraven en de zee induwen, ze willen toch hun eigen land.
bitchquote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:45 schreef ChocoFan het volgende:
Friesland afgraven en de zee induwen, ze willen toch hun eigen land.
Het gaat erom dat het voor jou en ons helemaal niks uit maakt of het Sinterklaas feest veranderd of niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dat slaat ff nergens op. Ik heb dat nooit meegemaakt
Ik ken wel iemand die dat moet doen en die heeft een kutleven
En dat is GEEN christen
Gaat om het principe...toch?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het voor jou en ons helemaal niks uit maakt of het Sinterklaas feest veranderd of niet.
Terwijl die juist tegen jouw gehate gastarbeiders waren.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb al 30 jaar een hekel aan de PVDA.
Poesiequote:
Dat was voor mijn tijd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Terwijl die juist tegen jouw gehate gastarbeiders waren.
Ja maar zelfs in Amerika vinden ze ons Sinterklaas feest belachelijk en not-done, zou daar al helemaal niet kunnen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:45 schreef Punkman het volgende:
[..]
En op mijn argument ?
Maar jij zit zo op de WIC, VOC, jeetje zolang gelden.
Richt je pijlen eens op USA waar het nog veel erger was in de jaren 60.
Hele slavernij is not done wat mij betreft.
Maar ook zweden, met hun beleid over vrouwen die niet het gewenste niveau hadden en werden gesteriliseerd in de jaren 70... dus:
Dat zegt meer iets over hun hypocrisie.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja maar zelfs in Amerika vinden ze ons Sinterklaas feest belachelijk en not-done, zou daar al helemaal niet kunnen.
De enige partij die feitelijk voor minder asielzoekers, zie jij zo haat, heeft gezorgd, ene Cohen zelfs.quote:
Sorry, maar the USA, die geloofd alleen in hun zelf, en ontkent alles.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja maar zelfs in Amerika vinden ze ons Sinterklaas feest belachelijk en not-done, zou daar al helemaal niet kunnen.
Ik vind dat de Nederlandse cultuur moet blijven.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het voor jou en ons helemaal niks uit maakt of het Sinterklaas feest veranderd of niet.
Ja maar het ging nu ff over Sinterklaas. En wat er in godsnaam zo erg aan is als dat iets zou veranderen, of zelfs helemaal niet meer gevierd zou worden. Doen we Halloween ofzo, ook leuk en spannend natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Sorry, maar the USA, die geloofd alleen in hun zelf, en ontkent alles.
Lol weer de traditie... Maar onze cultuur veranderd elk jaar een beetje.. dat is geen vast iets.. wees blij.. Kijk eens iets terug uit de begin jaren 90 dat ziet er al belachelijk uit vaak.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind dat de Nederlandse cultuur moet blijven.
ik vind het niet leuk dat dieren halal geslacht worden. Maar ik moet dat accepteren omdat onze nieuwe inwoners dat zo willen.
Mij hoor je daar verder ook niet over, maar vind het wel walgelijk.
Hier word alles geaccepteerd en ondertussen word onze traditie om zeep geholpen.
Er is niks mis mee, maar waarom zouden wij een traditie moeten veranderen die zij zelf in stand houden met de Kerstman bijv. Dat is hypocriet. Kijk eerst naar jezelf voor je naar een ander wijst denk ik dan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja maar het ging nu ff over Sinterklaas. En wat er in godsnaam zo erg aan is als dat iets zou veranderen, of zelfs helemaal niet meer gevierd zou worden. Doen we Halloween ofzo, ook leuk en spannend natuurlijk.
De Kerstman stamt af van Sinterklaas, dat is er al een moderne versie op, bedacht door Coca Cola.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:55 schreef Parlay het volgende:
[..]
Er is niks mis mee, maar waarom zouden wij een traditie moeten veranderen die zij zelf in stand houden met de Kerstman bijv. Dat is hypocriet. Kijk eerst naar jezelf voor je naar een ander wijst denk ik dan.
Gaat hier hard.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja maar het ging nu ff over Sinterklaas. En wat er in godsnaam zo erg aan is als dat iets zou veranderen, of zelfs helemaal niet meer gevierd zou worden. Doen we Halloween ofzo, ook leuk en spannend natuurlijk.
Dat is ook wat ik er van weet en vind daarom de amerikanen een beetje hypocriet daarover tegen ons kleine kut landje.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
De Kerstman stamt af van Sinterklaas, dat is er al een moderne versie op, bedacht door Coca Cola.
En dat halal slachten is veel minder erg dan hoe het er in de bio-industrie met dieren aan toe gaat, dat vlees dat jij elke dag op je bord hebt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind dat de Nederlandse cultuur moet blijven.
ik vind het niet leuk dat dieren halal geslacht worden. Maar ik moet dat accepteren omdat onze nieuwe inwoners dat zo willen.
Mij hoor je daar verder ook niet over, maar vind het wel walgelijk.
Hier word alles geaccepteerd en ondertussen word onze traditie om zeep geholpen.
I rest my keesquote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
De Kerstman stamt af van Sinterklaas, dat is er al een moderne versie op, bedacht door Coca Cola.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |