Tuurlijk, wat lult chufi nou, jij bent er ook gewoon.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:42 schreef isax het volgende:
ok ok nu komt de klapper van de tv
als je een harde schijf er in pleurt
neemt die automatisch de hoogte punten van voetbal op
door naar het gejuich te luisteren
Hoe doe je dat dan? Die is slimmer dan ...ikquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:42 schreef isax het volgende:
ok ok nu komt de klapper van de tv
als je een harde schijf er in pleurt
neemt die automatisch de hoogte punten van voetbal op
door naar het gejuich te luisteren
voor en door mannenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Echt waar, omg
![]()
![]()
Toch wel redelijk briljant. En vast ontworpen door een man.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:44 schreef isax het volgende:
[..]
voor en door mannen![]()
als pap het hoort lacht hij mij uit.
geen idee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Die is slimmer dan ...ik
Maar hoe weet je HD dan de uitslag dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:44 schreef isax het volgende:
[..]
voor en door mannen![]()
als pap het hoort lacht hij mij uit.
Een set van vier, de IPA is Dead reeks van Brewdog. Ieder jaar brouwen die een set van vier bieren met dezelfde moutbasis, maar ieder bier gemaakt met één hopsoort.quote:
de uitslag? geen idee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar hoe weet je HD dan de uitslag dan?
Je bent gekquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:46 schreef isax het volgende:
[..]
geen idee.
ik zal morgen toch maar eens de handleiding doorlezen.
Er zijn nog véééél meer spanking gifjes te vinden hoor, als jullie weer los gaan met al die filmsterren.quote:
OKquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:49 schreef isax het volgende:
[..]
de uitslag? geen idee.
doelpunten is best wel makkelijk door gejuich
heb je eigenlijk ook verstand van kriek of soort gelijken bieren?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een set van vier, de IPA is Dead reeks van Brewdog. Ieder jaar brouwen die een set van vier bieren met dezelfde moutbasis, maar ieder bier gemaakt met één hopsoort.
Dit jaar zijn de hopsoorten: Amarollo, Kohatu, Comet, en EXP 366.
Ik heb bijna de comet op, nu nog de EXP366. Je kan zo goed het verschil tussen verschillende hopsoorten proefen, vaak zitten er in een bier verschillende door elkaar. Meestal een bitteren hop en een aroma hop om de smaak in baland te brengen.
Absoluut. Ik vind het nog steeds jammer dat ik Doe Maar nooit live heb gezien.quote:
Ik weet hoe het gemaakt wordt en zo, en hoe het smaakt. Maar welk bier het lekkerste is, geen idee. Ik drink het eigenlijk nooit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:49 schreef isax het volgende:
[..]
heb je eigenlijk ook verstand van kriek of soort gelijken bieren?
blijf een vrouw ook al vind ik gewoon bier lekkerder vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |