Tuurlijk, wat lult chufi nou, jij bent er ook gewoon.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:42 schreef isax het volgende:
ok ok nu komt de klapper van de tv
als je een harde schijf er in pleurt
neemt die automatisch de hoogte punten van voetbal op
door naar het gejuich te luisteren
Hoe doe je dat dan? Die is slimmer dan ...ikquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:42 schreef isax het volgende:
voor en door mannenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Echt waar, omg
![]()
![]()
Toch wel redelijk briljant. En vast ontworpen door een man.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:44 schreef isax het volgende:
[..]
voor en door mannen![]()
als pap het hoort lacht hij mij uit.
geen idee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Die is slimmer dan ...ik
Maar hoe weet je HD dan de uitslag dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:44 schreef isax het volgende:
[..]
voor en door mannen![]()
als pap het hoort lacht hij mij uit.
Een set van vier, de IPA is Dead reeks van Brewdog. Ieder jaar brouwen die een set van vier bieren met dezelfde moutbasis, maar ieder bier gemaakt met één hopsoort.quote:
de uitslag? geen idee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar hoe weet je HD dan de uitslag dan?
Je bent gekquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:46 schreef isax het volgende:
[..]
geen idee.
ik zal morgen toch maar eens de handleiding doorlezen.
Er zijn nog véééél meer spanking gifjes te vinden hoor, als jullie weer los gaan met al die filmsterren.quote:
OKquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:49 schreef isax het volgende:
[..]
de uitslag? geen idee.
doelpunten is best wel makkelijk door gejuich
heb je eigenlijk ook verstand van kriek of soort gelijken bieren?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een set van vier, de IPA is Dead reeks van Brewdog. Ieder jaar brouwen die een set van vier bieren met dezelfde moutbasis, maar ieder bier gemaakt met één hopsoort.
Dit jaar zijn de hopsoorten: Amarollo, Kohatu, Comet, en EXP 366.
Ik heb bijna de comet op, nu nog de EXP366. Je kan zo goed het verschil tussen verschillende hopsoorten proefen, vaak zitten er in een bier verschillende door elkaar. Meestal een bitteren hop en een aroma hop om de smaak in baland te brengen.
Absoluut. Ik vind het nog steeds jammer dat ik Doe Maar nooit live heb gezien.quote:
Ik weet hoe het gemaakt wordt en zo, en hoe het smaakt. Maar welk bier het lekkerste is, geen idee. Ik drink het eigenlijk nooit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:49 schreef isax het volgende:
[..]
heb je eigenlijk ook verstand van kriek of soort gelijken bieren?
blijf een vrouw ook al vind ik gewoon bier lekkerder vaak
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Er zijn nog véééél meer spanking gifjes te vinden hoor, als jullie weer los gaan met al die filmsterren.
Kriek is ranja met een vleugje alcoholquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:49 schreef isax het volgende:
[..]
heb je eigenlijk ook verstand van kriek of soort gelijken bieren?
blijf een vrouw ook al vind ik gewoon bier lekkerder vaak
ik het allerlaatste concertquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Absoluut. Ik vind het nog steeds jammer dat ik Doe Maar nooit live heb gezien.
Gers pardoel had ik kennen zien want die heeft nog opgetreden op de school van mijn zoon destijds.
Wel humor want het had gesneeuwd en hij trad buiten op. Op een middelbare school, 3 x raden wat die lieverdjes deden met gersje
ik eigenlijk ook niet. had het van de week keer en dacht god dat is toch wel lekker.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet hoe het gemaakt wordt en zo, en hoe het smaakt. Maar welk bier het lekkerste is, geen idee. Ik drink het eigenlijk nooit.
hype van ... bier hier ..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:52 schreef isax het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook niet. had het van de week keer en dacht god dat is toch wel lekker.
Leuk joh, helemaal top.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:51 schreef isax het volgende:
[..]
ik het allerlaatste concert![]()
kwam gers opeens het podium op gerend![]()
ik was helemaal happy.
en sneeuwballen smijten
quote:
Wat grappig is, is dat het gebaseerd is op Lambiek bier. Het vergist spontaan. Dus in plaats van dat je zelf de gist toevoegt en je bier afsluit van andere organismes, laat je het bad met bier gewoon open en hoop je dat er wat in neerdaalt en het vergist.quote:
Het is niet vies, het is alleen een biersoort die me weinig interesseert.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:52 schreef isax het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook niet. had het van de week keer en dacht god dat is toch wel lekker.
met mijn mama want niemand wilde meequote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leuk joh, helemaal top.
En ja natuurlijk, tieners en sneeuw, hij is serieus toen gestopt en kwam pas terug als ze zouden kappen. De filmpjes heb ik wel gezien natuurlijk.
Oh en ook ijsballen, tieners
Ik ben vroeger ook met mijn moeder naar concerten geweest, zelfde interesse is wel handig.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:55 schreef isax het volgende:
[..]
met mijn mama want niemand wilde mee![]()
maar mijn moeder is super gezellig om mee naar concerten te gaan.
ik heb ook keer zoiets gedaan maar dat ga ik niet vertellen op een forum.
spijt van stiekem.
dan ben je toch een ras echte vent.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is niet vies, het is alleen een biersoort die me weinig interesseert.
Het is meer pils dan bier. Bier moet straf zijn 12% en drinken als wijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is niet vies, het is alleen een biersoort die me weinig interesseert.
Moet er niet aan denken, met mijn ouders naar een concert.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:55 schreef isax het volgende:
[..]
met mijn mama want niemand wilde mee![]()
maar mijn moeder is super gezellig om mee naar concerten te gaan.
ik heb ook keer zoiets gedaan maar dat ga ik niet vertellen op een forum.
spijt van stiekem.
Geen idee, Hebben Bacon, Joezi en Jian nog niks voorspeld ?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
SC Pool Nederland- Costa Rica
Lies 2-1
Isa-3-2
oma-Nijn 3-1
Chocofan 2-1
Gizmo 4-2
R0T29 4-0
Gert 0-3
Punkman 1-1 (2-1 na verlenging)
Is dit de laatste? Geen zin om verder te zoeken.
Ah kijk, Liesje heeft het al gedaan, ik vrees alleen dat Ovidi nu weg is.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
Lies 2-1
Isa-3-2
oma-Nijn 3-1
Chocofan 2-1
Gizmo 4-2
R0T29 4-0
Gert 0-3
Ze zijn ineens alle 3 verdwenen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Geen idee, Hebben Bacon, Joezi en Jian nog niks voorspeld ?
Mijn moeder is 65 en vind het leuk als ik rancid draai in de autoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken, met mijn ouders naar een concert.
Maar die hielden dan ook weer niet van de bands die ik leuk vond.
Toen ik mijn LP van de Stranglers liet horen was mijn moeder ook niet gecharmeerdquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken, met mijn ouders naar een concert.
Maar die hielden dan ook weer niet van de bands die ik leuk vond.
Streepje door de naamquote:
Mijn eerste house cd kon ze toch niet aan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:01 schreef isax het volgende:
[..]
Mijn moeder is 65 en vind het leuk als ik rancid draai in de auto
Echt ?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:01 schreef isax het volgende:
[..]
Mijn moeder is 65 en vind het leuk als ik rancid draai in de auto
gelukkig hou ik niet van house.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn eerste house cd kon ze toch niet aan.
maar dan vis je toch altijd achter het net?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:42 schreef isax het volgende:
Ik vind zoveel leukquote:
Whehe. Wel eens barleywines gedronken?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is meer pils dan bier. Bier moet straf zijn 12% en drinken als wijn.
toen ik 15 was wilde ik mega graag naar good charlotte in engelandquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Echt ?
Mijn ouders vinden het vreselijk.
Mijn pa heeft wel the great rock 'n' roll swindle gedraaid in de auto, maar dat was op mijn moeder te pesten.
Favoriete nummer was rock around the clock.
Mijn moeder haat dat nummer.
Ohh ik denk 2-1 Ik weet niet voor wiequote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat is jouw voorspelling voor morgen eigenlijk?
Ben ooit eens met mijn zussen naar de Toy Dolls geweest, we schelen maar 3 en 6 jaar, was geen succes.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:05 schreef isax het volgende:
[..]
toen ik 15 was wilde ik mega graag naar good charlotte in engeland
mama is dus met mij gaan roadtrippe want mog niet alleen![]()
en altijd als we iets samen zien zegt ze ja good charlotte was toch beter![]()
ik heb geluk dat mijn moeder een jonge geest heeft![]()
oh en ze is ook een keer naar greenday geweest
Ja nou ik ga maar voor oranje, maar ik twijfelquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zet je hem er zelf bij, dadelijk doe ik het nog fout, aangezien je niet weet voor wie.![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ben ooit eens met mijn zussen naar de Toy Dolls geweest, we schelen maar 3 en 6 jaar, was geen succes.
Misschien dat kistje schoenmaat 43 in hun nek daar wat mee te maken had ...
Kom op trutje .. Ja Oranjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ik ga maar voor oranje, maar ik twijfel
Karmelietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet hoe het gemaakt wordt en zo, en hoe het smaakt. Maar welk bier het lekkerste is, geen idee. Ik drink het eigenlijk nooit.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
Lies 2-1
Isa-3-2
oma-Nijn 3-1
Chocofan 2-1
Gizmo 4-2
R0T29 4-0
Gert 0-3
Soury 3-2
Ik heb het al aangepastquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
Lies 2-1
Isa-3-2
oma-Nijn 3-1
Chocofan 2-1
Gizmo 4-2
R0T29 4-0
Gert 0-3
Ovidi 2-1
Chufi 4-0
Soury 2-1 (weet alleen nog niet voor wie)
Markvanrinsum 2-0
gecharmeerdquote:
Karmeliet is een degelijk bier ja. Alhoewel ik tegenwoordig niet zoveel Belgisch spul meer drink. Ik ben een sucker voor IPA's en belachelijk zware stouts. Al dan niet met whisky.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
Lies 2-1
Isa-3-2
oma-Nijn 3-1
Chocofan 2-1
Gizmo 4-2
R0T29 4-0
Gert 0-3
Ovidi 2-1
Chufi 4-0
Soury 3-2 (weet alleen nog niet voor wie)
Markvanrinsum 2-0
Geen idee waa je het over hebt, zou je opa kunnen zijn blijkbaar..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:08 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn moeder luistert QotSA, maar dat is zo hard als dat ze gaat denk ik.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee waa je het over hebt, zou je opa kunnen zijn blijkbaar..
Dankquote:
En dat is nog steeds toegestaan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:11 schreef isax het volgende:
vandaag was bruceop de radio.
mama en ik hebben hard meegezongen.
en gedanst bij stoplichten
Queens of the Stone Age.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee waa je het over hebt, zou je opa kunnen zijn blijkbaar..
Oh zeg dat dan. Lol ik ken die wel ja.quote:
Ik wilde net zeggen lekker rustig zonder die kut gifjes en YT'squote:
vind jou ook liefquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen lekker rustig zonder die kut gifjes en YT's
Nietusquote:
De houdbaarheid van zo'n club is helaas niet veel langer dan een jaar. Tenzij je ieder jaar de naam verandert, maar ik hoop de 27 club nog even te vermijden.quote:
Toch niet alle gifjes ?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen lekker rustig zonder die kut gifjes en YT's
die slaan we overquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De houdbaarheid van zo'n club is helaas niet veel langer dan een jaar. Tenzij je ieder jaar de naam verandert, maar ik hoop de 27 club nog even te vermijden.
Vond jij het ook zo gaaf dat Steve een rol had in The Sopranos.quote:
Ik drink veel eigen gebrouwen biertjesquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Karmeliet is een degelijk bier ja. Alhoewel ik tegenwoordig niet zoveel Belgisch spul meer drink. Ik ben een sucker voor IPA's en belachelijk zware stouts. Al dan niet met whisky.
Bruce is Master maar een nog ouwere lul Oh ja Cohen die doet ook een comebeck op zn 80ste of zoquote:
nooit gekekenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vond jij het ook zo gaaf dat Steve een rol had in The Sopranos.
[ afbeelding ]
Zo zit ik al een tijdje in de "Alweer 28'clubquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De houdbaarheid van zo'n club is helaas niet veel langer dan een jaar. Tenzij je ieder jaar de naam verandert, maar ik hoop de 27 club nog even te vermijden.
Niet voor de Soprano's of mis ik watquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:19 schreef isax het volgende:
[..]
nooit gekeken
had ik de leeftijd niet voor
Ik blijf 39quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:22 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ben al 43 keer de zon rond geweest
Ach, haar valt uit, borsten gaan hangen en de zak bungelt tussen de kieen...quote:
Nou en?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:24 schreef isax het volgende:
[..]
tim is al...47.
dat bedoelde ik er mee te zeggen.
Ah ok, denk Lars ook wel in die richting.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:24 schreef isax het volgende:
[..]
tim is al...47.
dat bedoelde ik er mee te zeggen.
aftakeling is bij mij al een paar jaar bezig alleen gaat mijn leeftijd er nu bij passen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:24 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach, haar valt uit, borsten gaan hangen en de zak bungelt tussen de kieen...![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, kon hem niet laten liggen ..![]()
Nou ik moet terug lezen hoorquote:
42!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ah ok, denk Lars ook wel in die richting.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:26 schreef isax het volgende:
[..]
42!
40's is the new 20's
gwen steffani is ook al in de 40
Laten we het maar niet over Madonna hebbenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:26 schreef isax het volgende:
[..]
42!
40's is the new 20's
oh over wijntjes gesproken, ... Er was laatst een topic. en via daar 3 doosjes goedkoop kunnen inslaanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sssst. hihi.
Aan de andere kant, jij zit ook aan een wijntje.
maar die vind ik engquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Laten we het maar niet over Madonna hebben
Het nadeel is, dat als ik nu nog iets wil drinken ik eigenlijk bijna alleen maar sterker bier in huis heb. Ik kan een heerlijk biertje inschenken van 18% maar dan slaap ik wel erg goed vanavond.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:25 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ik zit nu op 1 liter desperado van 5.9% , en ik vind net een 0.1 liter flesje nocciello 24%
Heb jij niets nbesteld dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sssst. hihi.
Die is het klokje alweer rond.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Jij ook alquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:27 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
oh over wijntjes gesproken, ... Er was laatst een topic. en via daar 3 doosjes goedkoop kunnen inslaan
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:27 schreef Dottey het volgende:
Ik wens jullie allen een goede nacht!![]()
Deze dame gaat pogen te slapen
Ja die heb ik nog live in Spain ..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Aan wat ?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sssst. hihi.
Heb wel respect voor Tim en Lars, toen iemand op het podium kwam, wou de security hem eraf gooien.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:26 schreef isax het volgende:
[..]
42!
40's is the new 20's
Slaap netjes Dottey .. Trustenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:27 schreef Dottey het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:27 schreef Dottey het volgende:
Ik. Alhoewel ik wijn best lekker vind, heb ik denk ik misschien 1 fles gekocht in mijn hele leven.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Wie eigenlijk niet kan ik beter vragen, ik i.i.g. en isax ook niet, wie heeft nog meer NIET besteld?
netjes?quote:
Die is al in de 50 toch ?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Dat is 3 dan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik. Alhoewel ik wijn best lekker vind, heb ik denk ik misschien 1 fles gekocht in mijn hele leven.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Wie eigenlijk niet kan ik beter vragen, ik i.i.g. en isax ook niet, wie heeft nog meer NIET besteld?
3 doosjes, 3 keer 9.95 inclusief verzendkosten . In elk geval voor de rest van het jaar verjaardagskadootjes.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik. Alhoewel ik wijn best lekker vind, heb ik denk ik misschien 1 fles gekocht in mijn hele leven.
doen er veel ja. vind ik zo grappig.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb wel respect voor Tim en Lars, toen iemand op het podium kwam, wou de security hem eraf gooien.
Ze stopte gelijk met spelen en Tim en Lars gingen er tussen staan.
Zo kom je voor je fans/publiek op.
En dat moet je zo meldenquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:29 schreef Dottey het volgende:
[..]
netjes?
ik heb geen controle over mijn lijf als ik slaap
Ik heb vandaag weer besteldquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat weten we inmiddels![]()
Helemaal top.
Ik heb het mijn vader ge-emailed. Die heeft wel besteld.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En jij had volgens mij ook geen wijn besteld.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb het mijn vader ge-emailed. Die heeft wel besteld.
Ja dat was toch al een tijdje geledenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zei je net muts.4 in totaal nu toch?
dat is toch eigenlijk geen woord? maar ik zou zeggen geë-mailed.quote:
Muis is geen muts ,, Tis een lief meisje met een ruige baanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zei je net muts.4 in totaal nu toch?
Jaquote:
ik e-mail – ik e-maildequote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:35 schreef isax het volgende:
[..]
dat is toch eigenlijk geen woord? maar ik zou zeggen geë-mailed.
maaaar op mij moet je niet vertrouwen.
Bemoei je er niet mee slijmbalquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Muis is geen muts ,, Tis een lief meisje met een ruige baan
heb het inmiddels opgezochtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
ik e-mail – ik e-mailde
jij e-mailt – jij e-mailde
hij/zij e-mailt – hij/zij e-mailde
wij e-mailen – wij e-mailden
jullie e-mailen – jullie e-mailden
zij e-mailen – zij e-mailden
ik heb ge-e-maild
En haal je dan de streepjes wegquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
ik e-mail – ik e-mailde
jij e-mailt – jij e-mailde
hij/zij e-mailt – hij/zij e-mailde
wij e-mailen – wij e-mailden
jullie e-mailen – jullie e-mailden
zij e-mailen – zij e-mailden
ik heb ge-e-maild
Ding dongquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:39 schreef isax het volgende:
Naast e-mailen wordt ook wel in dezelfde betekenis ('elektronische post versturen') het werkwoord mailen (mailde - gemaild) gebruikt.
deze is mooier
Denk er opeens aan dat al die nieuwe worden maar weinig voorkomen in songs. Het klinkt ook natuurlijk voor geen meter. Bijv: "I sent you an e-mail that I love you".quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:38 schreef isax het volgende:
[..]
heb het inmiddels opgezocht
klopt ja![]()
ziet er niet uit.
klinkt ook nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Denk er opeens aan dat al die nieuwe worden maar weinig voorkomen songs. Het klinkt ook natuurlijk voor geen meter. Bijv: "I sent you an e-mail that I love you".
het kan erger.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:38 schreef isax het volgende:
[..]
heb het inmiddels opgezocht
klopt ja![]()
ziet er niet uit.
Dat hoeft jou toch ook niet te bevallen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je gaat me te laat naar bed en dat bevalt me niet
Bestond al.quote:
nopequote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:44 schreef Joezi het volgende:
Hebben jullie wel eens een stuiver geëmailleerd?
En ik kreeg geen a-ntwoordquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:43 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
het kan erger.
"Oh, ik heb die ene even e-gemaild"
Tuurlijk ga lekker je gangquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat hoeft jou toch ook niet te bevallen.
Ik ben nog lekker jong en doe momenteel even wat ik wil.
ik heb wel eens een cent met dat silvo verzilver spul gepoetstquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:44 schreef Joezi het volgende:
Hebben jullie wel eens een stuiver geëmailleerd?
vandaar dat mijn laptop raar doetquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Bestond al.
Email of emaille is de beschermlaag van gesmolten glas aangebracht op voorwerpen van metaal of aardewerk om deze te beschermen, te isoleren of om deze te versieren. Email bij aardewerk wordt meestal glazuur genoemd.
Wat een narigheid.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:46 schreef isax het volgende:
ik vind dit leuk om te kijken![]()
en lig meteen ook in een scheur om die keer dat ik spikes probeerde te gooie in mijn haar.
Punkmuziek met dat mega britse accent is ook leukquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:46 schreef isax het volgende:
ik vind dit leuk om te kijken![]()
en lig meteen ook in een scheur om die keer dat ik spikes probeerde te gooie in mijn haar.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Zat je daar op te wachten om straks weer terug te komen kruipen ...
word ik vrolijk vanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:48 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Punkmuziek met dat mega britse accent is ook leuk
Fijnquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Ben al 11 wakker en nu pas mijn eerste drankje en ik zit pas net achter internet. Dat scheelt wel hoor. Heb nu veel meer energie.
Heb je dan ook nog wat leuks of nuttigs gedaan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:50 schreef Braindead2000 het volgende:
Ben al 11 wakker en nu pas mijn eerste drankje en ik zit pas net achter internet. Dat scheelt wel hoor. Heb nu veel meer energie.
Nee, over het algemeen ben ik vrij nutteloos.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je dan ook nog wat leuks of nuttigs gedaan?
Dat is echt vreselijkquote:
Zulke mensen zijn ook nodig.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, over het algemeen ben ik vrij nutteloos.
die kun je ook smelten in de magnetron, en dan lekker die dampen inademenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:46 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
ik heb wel eens een cent met dat silvo verzilver spul gepoetstwerd ineens een heel mooi muntje.
Haal dat drama even uit je quotequote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kut liedje en wat je tikte snap ik niet.
Tijd om naar bed te gaan misschien.![]()
Ik al 20 .. Ik begin aan mn laatstequote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:50 schreef Braindead2000 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Om 15.00 uur wou ik in de zon gaan zitten, ging die weg en kwam niet meer terug.
Wie is er dood.quote:
Drama gemist... Als het boeit komt het vanzelf wel toch ...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelijk gedaan ja, dat ik daar niet eerder aan dacht.Dank je wel voor deze redding.
Zelfs de zon is tegen jou.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:57 schreef GekkePoes het volgende:
Ik zag op buienradar een keer heel Europa in de zon, behalve die smalle strook van 1200km lang die net over mijn huisje heen ging.
Karma heet datquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:57 schreef GekkePoes het volgende:
Ik zag op buienradar een keer heel Europa in de zon, behalve die smalle strook van 1200km lang die net over mijn huisje heen ging.
Ik denk het.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Drama gemist... Als het boeit komt het vanzelf wel toch ...
Ik ken al die gastenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik klikte hem aan en hij is nog leuk ook.
Coolquote:
Die zijn nu ook al wat ouder hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Cool![]()
Doe ze maar de groeten van Choco en zeg maar dat deze bijna 40er hun muziek the bomb vind.![]()
![]()
![]()
Daar doet die hobbit in mee, niet meer serieus te namenquote:
quote:
Ik vind het een goede filmquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Daar doet die hobbit in mee, niet meer serieus te namen
Wat heb jij tegen hobbits? Racist.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Daar doet die hobbit in mee, niet meer serieus te namen
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die zijn nu ook al wat ouder hoor
Klachten gehad dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:08 schreef isax het volgende:
[..]
ja en mag niet meer snachts door het huis lopen
slapende honten bijten !!!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klachten gehad dan?
Oh wacht misschien worden anders de honden wakker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |