SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had de Lapo nanana"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Een stapel grasquote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik zou me echt helemaal de tyfes schrikken als ik dat zou merken.quote:wat is een lach als je van binnen huilt![]()
PSG versie zou logisch zijn, en ziek duur wordenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:16 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
PSG versie of Chelsea versie ?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat gezeik van die "schwalbe" van Robben.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het is EA, dus Chelseaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:16 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
PSG versie of Chelsea versie ?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Neymar kreeg bij de Confed cup vorig jaar ook een Barca versieAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:16 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
PSG versie of Chelsea versie ?twitter:![]()
het was godverdomme niet eens schwalbequote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dat gezeik van die "schwalbe" van Robben.![]()
![]()
![]()
Sommige mensen denken nog steeds dat hij heeft opgebiecht dat die wel gegeven penalty een schwalbe was.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het was godverdomme niet eens schwalbe![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Dat soort figuren kan ik absoluut niet serieus nemen. Zet die oogkleppen even af manquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Sommige mensen denken nog steeds dat hij heeft opgebiecht dat die wel gegeven penalty een schwalbe was.![]()
Kan zomaar over zijn voor Neymar dit WKtwitter:kylemartino twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 00:16:21Neymar taken straight to hospital and word from Brazilian media 'it doesn't look good.' reageer retweet
![]()
Hoop het.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:24 schreef Maver24 het volgende:
Kan zomaar over zijn voor Neymar dit WKtwitter:kylemartino twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 00:16:21Neymar taken straight to hospital and word from Brazilian media 'it doesn't look good.' reageer retweet
Ruggengraat/wervels zijn vast wel breekbaar.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:27 schreef Maver24 het volgende:
Ik lees zelfs dingen dat misschien zijn rug is gebroken. Dat kan toch helemaal niet![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ruggen kunnen ook breken, Maver.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:27 schreef Maver24 het volgende:
Ik lees zelfs dingen dat misschien zijn rug is gebroken. Dat kan toch helemaal niet
Bij hem zie ik graag een medisch wonder in dat geval.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:27 schreef Maver24 het volgende:
Ik lees zelfs dingen dat misschien zijn rug is gebroken. Dat kan toch helemaal niet![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:27 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
Met Neymar broke back bedoelen ze dat hij seks heeft met mannen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:27 schreef Maver24 het volgende:
Ik lees zelfs dingen dat misschien zijn rug is gebroken. Dat kan toch helemaal niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met Neymar broke back bedoelen ze dat hij seks heeft met mannen.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met Neymar broke back bedoelen ze dat hij seks heeft met mannen.![]()
godverquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met Neymar broke back bedoelen ze dat hij seks heeft met mannen.![]()
![]()
Trouwens, die gele kaart van Thiago Silva.![]()
Wat een oetlul."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
nee jijquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:29 schreef TBakkert het volgende:
Trouwens, die gele kaart van Thiago Silva.![]()
Wat een oetlul.![]()
Batman had ook zijn rug gebroken, dus het kan wel en je kan ook sterker dan ooit weer terug komen.
#nerdalert![]()
Superman ook maar die zat toch in een rolstoel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:30 schreef DutchSL het volgende:
Batman had ook zijn rug gebroken, dus het kan wel en je kan ook sterker dan ooit weer terug komen.
#nerdalertRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
meer van kogel en nek en pistool en doodquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:16 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
PSG versie of Chelsea versie ?
Dan maar een ban boeit mijn niks wat een kut kop heeft die vent![]()
![]()
Hoor je regelmatig als een bouwvakker van een dak is gekukeld.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:32 schreef Dudeweiser het volgende:
je rug is niet gemaakt van titanium ofzo hoor dus die kan je gewoon breken![]()
Damn, jij bent best mafquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:32 schreef maffeGeert het volgende:
[..]
meer van kogel en nek en pistool en dood
Dan maar een ban boeit mijn niks wat een kut kop heeft die vent
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee die website.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:33 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ik probeerde een mix van Colombia/Chili te makenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Draai Vidal en Guarin om dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ben jij de ultieme vorm van GekkeGerrit?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:34 schreef maffeGeert het volgende:
[..]
Dit is maar 50% maf laat staan als ik 100% doeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
In world cup zou het wel linkenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ben jij de ultieme vorm van GekkeGerrit?![]()
![]()
Heeft wefut.nl ookquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:35 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Auto image generatorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
GVD Vucinic uit FUT
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ik vond ze allebei helden in afgelopen FIFA en met name Vucinic. Voor een best grote spits was hij snel en kon hij goed dribbelenquote:Hopen op nieuwe doorbraken in FIFA 15
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
![]()
Keiveel Chilenen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rebic jatog?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vond ze allebei helden in afgelopen FIFA en met name Vucinic. Voor een best grote spits was hij snel en kon hij goed dribbelenHopen op nieuwe doorbraken in FIFA 15
![]()
mehh, niet zo'n zin in vandaag, sorryquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Halilovic zit ook in FIFA als het goed isquote:En dat talent bij Ajax toch ook ?
Hala Madrid !
Rug gebroken misschien ook al is ie van titanium!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:46 schreef The_Yakuza het volgende:
NEt thuis, wat is er met Neymar gebeurd?![]()
vraag maar aan maverquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:46 schreef The_Yakuza het volgende:
NEt thuis, wat is er met Neymar gebeurd?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja dat las ik nog, maar was het tijdens de wedstrijd gebeurd? Gevallen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Rug gebroken misschien ook al is ie van titanium!GRAAG VERWIJDEREN![]()
Nee iemand spuugde op zijn rug.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:48 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ja dat las ik nog, maar was het tijdens de wedstrijd gebeurd? Gevallen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
internetslot weet dat ie nodig is en probeert zich terug te vechtenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Rare lag vanavond zeg.. snap er niks van.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
sorryquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Fuck off met je 5 atb kutteam met Ibarbo en Benteke voorin![]()
Moet je maar een ps4 halenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:00 schreef Reemi het volgende:
Zijn bij jullie de menu's van career mode ook zo fucking traag?![]()
servers zijn verneukt ja. Auctions ook supertraagquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Rare lag vanavond zeg.. snap er niks van.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo, degene met dat 5 atb team even laten ragequitten.. ik heb nu zelf een non-rare hybrid.. een tegenstander had dat team en dat zag er best grappig uit.![]()
Duurde echt 30sec voor dat laatste scherm kwam na de wedstrijd. Ik was net kampioen geworden en zag al weer een error message aankomen, maar het viel mee
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wow! Zoveel stoerheid, swag en pimpheid straalt er van deze post.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo, degene met dat 5 atb team even laten ragequitten.. ik heb nu zelf een non-rare hybrid.. een tegenstander had dat team en dat zag er best grappig uit.
Je mam zou trots zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo, degene met dat 5 atb team even laten ragequitten.. ik heb nu zelf een non-rare hybrid.. een tegenstander had dat team en dat zag er best grappig uit.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik zou maandag de huisarts maar even bellen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Fuck off met je 5 atb kutteam met Ibarbo en Benteke voorin![]()
Nee joh gewoon de apotheker.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou maandag de huisarts maar even bellen.![]()
Olave ipv Yepesquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De linksbuiten spelers in FUT kunnen alleen maar dromen om zo'n team tegen te mogen komenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:14 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Colombia bazenteam
Edit; al kan ik natuurlijk ook Bacca nog ST zetten ipv Ibarbo![]()
Geen problemen verder op de menu's naquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:21 schreef Alovenac het volgende:
Is het wel bekwaam om te gaan spelen nu, of zijn de servers echt aids?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
O, ik heb mijn medicijnen inderdaad een paar dagen niet meer gehad.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou maandag de huisarts maar even bellen.![]()
Waarom speel jij eigenlijk (bijna) alleen single matches? Niveau in gold cups of seasons is wat hoger en de sweat is eigenlijk niet erger. Die paar potjes die ik single matches speelde kwam ik de ergste zweetkneuzen tegen zelfs.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O, ik heb mijn medicijnen inderdaad een paar dagen niet meer gehad.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat zal wel tegen zijn principes ingaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom speel jij eigenlijk (bijna) alleen single matches? Niveau in gold cups of seasons is wat hoger en de sweat is eigenlijk niet erger. Die paar potjes die ik single matches speelde kwam ik de ergste zweetkneuzen tegen zelfs.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:24 schreef Maver24 het volgende:
![]()
![]()
BBC Sport @BBCSport 26s
Brazil's team doctor says Neymar ruled out of World Cup with fractured vertebraeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Germany to qualify @ 2.05 genomen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die laatste past perfect in mijn team..even kijken of de prijs meevalt als hij vanaf maandag wat langer in packs zit..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Scolari zal nu wel gaan zeuren dat ie met opzet het WK is uitgetrapt.... Brazilië deed z'n best om dat met James te doen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:51 schreef Tim86 het volgende:
BBC Sport @BBCSport 26s
Brazil's team doctor says Neymar ruled out of World Cup with fractured vertebrae![]()
Vandaag al zo hard genaaid dat ik het nu niet eens meer zal voelen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
En hoe hard wil je door de FIFA genomen worden?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.vi.nl/nieuws/w(...)-na-wervelbreuk-.htm
De Brazilianen hebben aardig wat verliezen geleden dus
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Welke series volg je nu ? En zijn er nog wat hoopvolle nieuwe seriesquote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vandaag al zo hard genaaid dat ik het nu niet eens meer zal voelen.?
Hala Madrid !
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:58 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Scolari zal nu wel gaan zeuren dat ie met opzet het WK is uitgetrapt.... Brazilië deed z'n best om dat met James te doen.
Nee, het is hier al een tijd dood.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Net even nieuwe manier van corners uitgeprobeerd. Iets verder richting de zestien en wat dieper wegleggen, terugkoppen/richting de vijf leggen en maar hopen dat hij goed valt om af te maken. Toch al een hele keer gelukt.
Iemand trouwens een goede vervangen voor Schweinsteiger in een 352 bundesliga team. Vind hem zelf echt dramatisch op CVM naast Gundogan.![]()
Lars Bender vind ik echt geweldig deze FIFA.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:14 schreef Alovenac het volgende:
Net even nieuwe manier van corners uitgeprobeerd. Iets verder richting de zestien en wat dieper wegleggen, terugkoppen/richting de vijf leggen en maar hopen dat hij goed valt om af te maken. Toch al een hele keer gelukt.
Iemand trouwens een goede vervangen voor Schweinsteiger in een 352 bundesliga team. Vind hem zelf echt dramatisch op CVM naast Gundogan.
Hoi! Even een vraagje tussendoor.
Ik heb net een aantal nieuwe spelers gekregen en die wil ik graag in mijn FUT hebben. Alleen als ik bijvoorbeeld het WK wil spelen, dan kan ik ze nergens vinden. Ze zitten wel in mijn club, maar ik kan ze alleen aanbieden als transfer. Dat wil ik niet, want ik wil ze juist inzetten. Hoe doe ik dat?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
world cup spelers los van de normale fut spelersquote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:17 schreef Maraca het volgende:
Hoi! Even een vraagje tussendoor.
Ik heb net een aantal nieuwe spelers gekregen en die wil ik graag in mijn FUT hebben. Alleen als ik bijvoorbeeld het WK wil spelen, dan kan ik ze nergens vinden. Ze zitten wel in mijn club, maar ik kan ze alleen aanbieden als transfer. Dat wil ik niet, want ik wil ze juist inzetten. Hoe doe ik dat?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Aah! Wat zondequote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
world cup spelers los van de normale fut spelersZou verwachten dat dit dezelfde spelers zijn
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Zolang je ruggenmerg maar heel blijft. Anders ben je vanaf dat punt naar beneden verlamd. Om je ruggenmerg zit de wervelkolom. Als je zo'n wervel breekt, kan dus de merg wel intact blijven. Anders ben je fucked.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:27 schreef Maver24 het volgende:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
In de reguliere FUT ("actieve selectie") lukt het ook niet. Ik heb bijvoorbeeld Hernandez, maar die kan ik niet inzetten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
world cup spelers los van de normale fut spelersHoe kan dit
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Morrie boys![]()
Matchdayen ook nog een tourday
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zo, goedemorgen. Het is 5 juli 2014, buiten is het druilerig. Hopen dat we vandaag geschiedenis gaan schrijven![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de gold cup een paar keer gewonnen en veel van die themacups ook.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom speel jij eigenlijk (bijna) alleen single matches? Niveau in gold cups of seasons is wat hoger en de sweat is eigenlijk niet erger. Die paar potjes die ik single matches speelde kwam ik de ergste zweetkneuzen tegen zelfs.![]()
Depay linksback en Kuyt rechtsback volgens de media
Belachelijke opstelling, dus we gaan weer winnen.![]()
watquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:47 schreef DutchSL het volgende:
Depay linksback en Kuyt rechtsback volgens de media
Belachelijke opstelling, dus we gaan weer winnen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
wel heerlijk wakkerworden zoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
yesss was vanacht echt niet lkkr slapen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:51 schreef Jorwol het volgende:
Ik heb in het echt een hekel aan regen want in FUT is het ook heel irritant. Echt kut venten weer![]()
![]()
Hoe zijn de ervaringen met TOTS Courtois? Ik verlies steeds met Buffon in de goal, omdat de tegenstander meer schoten op doel doet dan dat ik doelpunten maak.![]()
Nif is best goed gebruik hem cech of IF hartquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:02 schreef Toefjes het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met TOTS Courtois? Ik verlies steeds met Buffon in de goal, omdat de tegenstander meer schoten op doel doet dan dat ik doelpunten maak.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
wat is je team?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:02 schreef Toefjes het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met TOTS Courtois? Ik verlies steeds met Buffon in de goal, omdat de tegenstander meer schoten op doel doet dan dat ik doelpunten maak.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb hem maar gehaald. België wint vanavond toch wel, dus als het niks is, verkoop ik hem met 100K winstquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nif is best goed gebruik hem cech of IF hart![]()
![]()
tots gabiquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is er van over
[ afbeelding ]
Zal Abate op RB moeten zetten ivm de chemistry van Chiellini. Dan IF Miranda op CB, TOTS Filipe Luis op LB. En dan nog iemand met een sterke link op CDM
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Marchetti >>> tots courtoisquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is er van over
[ afbeelding ]
Zal Abate op RB moeten zetten ivm de chemistry van Chiellini. Dan IF Miranda op CB, TOTS Filipe Luis op LB. En dan nog iemand met een sterke link op CDMverder zou ik proberen tots pepe erin te verwerken, die is heel goed. Zowel miranda als godin vond ik niet zo goed.
![]()
Stuk beter dan hun vorige render, jaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:22 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Deze vind ik dan wel weer tof (van DailyRender)
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:51 schreef Jorwol het volgende:
Ik heb in het echt een hekel aan regen want in FUT is het ook heel irritant. Echt kut venten weer![]()
Gold cup gewonnen.. maar nu loopt mijn Xbox vast als ik terug wil naar het main menu van FUT. Uiteindelijk telde de wedstrijd wel.![]()
Zoiets, haha.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Weer een week bollenplukken erop zitten?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dan is je probleem dat je niet goed verdedigt en niet je keeper. Het kopen van een dure keeper is echt zonde van je geldquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:02 schreef Toefjes het volgende:
Hoe zijn de ervaringen met TOTS Courtois? Ik verlies steeds met Buffon in de goal, omdat de tegenstander meer schoten op doel doet dan dat ik doelpunten maak.![]()
Ik wil het hier heel graag mee oneens zijn maar het klopt gewoon wat je zegtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan is je probleem dat je niet goed verdedigt en niet je keeper. Het kopen van een dure keeper is echt zonde van je geld![]()
![]()
Waar kan ik deze uitspraak vereeuwigen?!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil het hier heel graag mee oneens zijn maar het klopt gewoon wat je zegt![]()
Ligt eraan hoe je het wilt zien. Het zal nu dan echt 3-5-2 zijn (tenminste dat neem ik aan aangezien ik het niet gelezen heb verder). Had ook gelezen over Kuyt dus dan heb je twee aanvallers op LM en RMquote:![]()
Zet het op een tegeltjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waar kan ik deze uitspraak vereeuwigen?!![]()
![]()
Dat vind ik echt schitterendquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb hem net aan mijn moeder laten lezen en die was helemaal trots![]()
Voor alles moet een eerste keer zijn hequote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb hem net aan mijn moeder laten lezen en die was helemaal trots![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vannacht gepost, maar niet echt veel response op gehad.
352 Bundesliga team, Schweini op CVM is niet echt geweldig (naast Gundogan). Zoek dus iemand anders.Budget +- 150k![]()
Hoger.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:23 schreef Alovenac het volgende:
352 Bundesliga team, Schweini op CVM is niet echt geweldig (naast Gundogan). Zoek dus iemand anders.Budget +- 150k![]()
Hoger, Lars Bender, Gustavo, Javi Martinez, Jonesquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:23 schreef Alovenac het volgende:
352 Bundesliga team, Schweini op CVM is niet echt geweldig (naast Gundogan). Zoek dus iemand anders.Budget +- 150kAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Van Schalke..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Javi Martinez al eens gehad, vond ik niet zo. Dus even de eerste drie aankijken dan. Thanks.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoger, Lars Bender, Gustavo, Javi Martinez, Jones![]()
Was eigenlijk een faal van mijn kant, dacht dat hij er verwezen werd naar de afbeeldingquote:. Maar niemand die het doorhad gelukkig
![]()
![]()
koop of huur?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
TOTS Leno of iMOTM neuer?
Leno wordt veel afgekraakt ondanks zijn specs er super uit zien..
SIF leno kon mij ook niet zo deren en destijd heb ik NIF neuer er weer in gegooid..
Scheelt wel een hoop coins..
![]()
Koop gewoon NIF Neuer en besteed je coins aan wat nuttigsquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:31 schreef Downstar het volgende:
SIF leno kon mij ook niet zo deren en destijd heb ik NIF neuer er weer in gegooid..
![]()
NIF Neuer won het van TOTS Leno uiteindelijk hier. Best vaag met die stats.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:31 schreef Downstar het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik lees ook alleen maar slechte reviews ja.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
NIF Neuer won het van TOTS Leno uiteindelijk hier. Best vaag met die stats.
Misschien dan toch maar NIF neuer laten staan, die doet het goed zat ja..
Miss coins dan maar besteden aan (S)IF lewandowksi![]()
![]()
Komt er eindelijk een beetje Schot in de zaak.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] Aparte transfer, een Schot in de Portugese competitie.![]()
ik zag serano goud en toen klikte ik het weg.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is die van mij van Ajax: http://www.futwiz.com/en/custom-squad/110986![]()
Boil linksback en Moisander gaat nog wegquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is die van mij van Ajax: http://www.futwiz.com/en/custom-squad/110986Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
75 in H2H.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ik zag serano goud en toen klikte ik het weg.
Deze ratings zijn ietwat realistisch.![]()
Er zijn 4 versies van fifa 2014?
Standard, Limited, Ultimate, Collectors.
Kan ik Ultimate Team ook spelen met Standard?![]()
wow many fun such cool very englishquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:53 schreef Lindgren. het volgende:
Heerlijk filmpje weer.Boilesen blijft een baasje.
Dit is dan wel een leuk filmpjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:54 schreef Rijst het volgende:
v RhijnJammer dat hij niet kan voetballen
En bij Siggy kwam het een btje geforceerd over.![]()
![]()
jaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:59 schreef TheStranger1158 het volgende:
Kan ik Ultimate Team ook spelen met Standard?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee, dan moet je dus de ultimate edition hebben.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:59 schreef TheStranger1158 het volgende:
Kan ik Ultimate Team ook spelen met Standard?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dus Tim lult?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:04 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nee, dan moet je dus de ultimate edition hebben.![]()
nope, kan gewoon met de normale. ultimate betekent 10 euro ofzo meer betalen en dan elke week een gratis pakjequote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ditquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja doet hij altijd is de troll van dit topic. Niks van aantrekken![]()
Vuilakken zijn jullie ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
UT is een standaard gamemode van het spel. Zit er altijd bij.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:08 schreef TheStranger1158 het volgende:
Ok dus ik kan de standard versie halen en gratis updaten naar Ultimate Team?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Huh????!!!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
UT is een standaard gamemode van het spel. Zit er altijd bij.![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Timothy, Timothyquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:14 schreef Rijst het volgende:
so long
tim you did me so wrong
i dont wanna go on
living in this world without you
Where on earth did you go?
Timothy, Timothy
God, why don't I know?![]()
Aziaten en hun karaokequote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:14 schreef Rijst het volgende:
so long
tim you did me so wrong
i dont wanna go on
living in this world without you
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
1-3quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:16 schreef Alovenac het volgende:
Bij Ajax hebben ze er ook zin in. 1-2 na 7 minuten.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
De titel is in zicht.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Timothy, I took your place
Timothy, cause it's such a waste
Timothy, we found your spaceship
Timothy, it's the farthest you've ever flown
Wat een tekst![]()
Machida is een kut match up voor Weidman ik zie wel kansenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:45 schreef Alovenac het volgende:
UFC Kenners hier? Machida blijkt echt mega value te zijn vannacht, iemand die dat kan bevestigen?![]()
Nee, zit er al in. Was paar jaar geleden inderdaad wel zo dat je moest downloadenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:13 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Je moet hem downloaden nog, toch?![]()
Waarom zou dat hammetje een upgrade krijgen terwijl dat met afstand de slechtste middenvelder isquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is die van mij van Ajax: http://www.futwiz.com/en/custom-squad/110986![]()
![]()
Oh dat zal best ja.quote:Wel hoor, in een BSG teamquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha dan kan DS hem niet meer gebruiken![]()
![]()
Omdat hij niet de slechtste middenvelder is volgens EA.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou dat hammetje een upgrade krijgen terwijl dat met afstand de slechtste middenvelder is![]()
Volgens EA?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat hij niet de slechtste middenvelder is volgens EA.![]()
![]()
Trapz heeft wat te doen dusquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En de data reviewers.. hij is niet voor niks 75 in H2H.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wtf, langste zin die ik ooit gelezen heb volgens mijquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:52 schreef Tim86 het volgende:
Mooie post is dit
[ afbeelding ]
Uit: VBL / Van der Gijp legt bom onder VI'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Je hebt duidelijk geen rechten gestudeerdquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wtf, langste zin die ik ooit gelezen heb volgens mij![]()
![]()
DS2 hou echt gewoon je mond manquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En de data reviewers.. hij is niet voor niks 75 in H2H.![]()
![]()
Daar heb je toch al last van sinds je geboorte?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:54 schreef Alovenac het volgende:
Handicap als een gek net in mijn game:')
#slechtgrappen
[ Bericht 2% gewijzigd door OmniRocket op 05-07-2014 16:18:08 ]![]()
Is er niet ergens een overzicht van alle transfers tot nu toe?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:00 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ashley blijkbaar
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=218705
Ik loop echt achter als een malle.
http://www.transfermarkt.co.uk/statistik/letztetransfersquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is er niet ergens een overzicht van alle transfers tot nu toe?
Ik loop echt achter als een malle.
LETZTE TRANSFERS JAWOHL![]()
EINZ ZWEI POLIZEIquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://www.transfermarkt.co.uk/statistik/letztetransfers
LETZTE TRANSFERS JAWOHLik dacht ik vraag het tochquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat leek me nogal duidelijk hehe![]()
Moet ik wat downgrades toepassen voor jou?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Serero 68 rated graag met 20 passing en 15 shootingquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moet ik wat downgrades toepassen voor jou?![]()
Mehquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Is wel wat voor FeyenoordFeyenoord Rotterdam![]()
Moet het jammer genoeg wel kunnen onderbouwen dus even wat filmpjes zoeken van een faalende Serano.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero 68 rated graag met 20 passing en 15 shooting
Niet zo heel moeilijk denk ik.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Moet ik die gif weer gaan zoeken verdullemequote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moet het jammer genoeg wel kunnen onderbouwen dus even wat filmpjes zoeken van een faalende Serano.
Niet zo heel moeilijk denk ik.![]()
quote:Op maandag 19 november 2012 17:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
[..]
Serero is de enige speler met Breuer en Mathijsen die nooit een IF gaat krijgen![]()
Je hebt inderdaad gelijk dat een speler in het echt goed kan voetballen als de data reviewers van een computerspel dat zeggen.quote:![]()
![]()
Op een of andere manier koppelt hij FIFA met het echte leven. Geen idee waarom..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:10 schreef Jorwol het volgende:
Je hebt inderdaad gelijk dat een speler in het echt goed kan voetballen als de data reviewers van een computerspel dat zeggen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg alleen dat die rating van 75 terecht is omdat hij dat in H2H ook heeft.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:10 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad gelijk dat een speler in het echt goed kan voetballen als de data reviewers van een computerspel dat zeggen.![]()
Kijk, dat bedoel ik. Nu weet ik pas dat Matavz en Tyton weg zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
LETZTE TRANSFERS JAWOHL
Marlosquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
LETZTE TRANSFERS JAWOHL
quote:quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:04 schreef ThadCastle het volgende:
Marlos naar Shaktar
DS2jizz fapfap o pal![]()
Utrecht wou hem kopen :Squote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Is wel wat voor Feyenoord
terwijl die waarschijnlijk ver boven salarisplafond wilt...![]()
Iemand die Marlos de laatste tijd gevolgd heeft? Ben benieuwd of hij weer een silver wordt en CF (op die site staat dat hij RW speelt)![]()
Awesomequote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:21 schreef Alovenac het volgende:
90+ gelijkmaker gemaakt met Neuer uit een corner.
Zal zo t filmpje wel eens uploadsn, mij nog nooit gelukt om te scoren met keeper (ja met een pingel, maar dat telt niet echt natuurlijk
)
![]()
Corners zoals ik ze sinds vannacht neem wel lekker. Dante die hem naar het midden kopt, Neuer in eerste instantie op de keeper en rebound wel raak.![]()
Ik doe soms met een rechtspoot een wegdraaiende corner naar de 1e paal (2x snel achter elkaar op X drukken) Dat werkt heel goed. Of een corner naar randje 16 en dan schieten met de speler die daar staat.![]()
Ben freelancequote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:26 schreef Zhano het volgende:
Jorwol al door de initiatie van het clubje dus?![]()
nicequote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:34 schreef Alovenac het volgende:
http://www.easports.com/f(...)2014/video/192605987
Volgens mij is dit de link.
je keeper ook echt de enige die voor het doel staat
Volgens mij kom jij uit Breda?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:34 schreef Alovenac het volgende:
Lekker bezig Sjefke.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:34 schreef Alovenac het volgende:
Duhhh, a-love-nacquote:![]()
Dat zegt niks natuurlijk poepie.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lekker bezig Sjefke.
[..]
Duhhh, a-love-nacRock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |