SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had de Lapo nanana"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Een stapel grasquote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik zou me echt helemaal de tyfes schrikken als ik dat zou merken.quote:wat is een lach als je van binnen huilt![]()
PSG versie zou logisch zijn, en ziek duur wordenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:16 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
PSG versie of Chelsea versie ?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat gezeik van die "schwalbe" van Robben.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het is EA, dus Chelseaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:16 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
PSG versie of Chelsea versie ?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Neymar kreeg bij de Confed cup vorig jaar ook een Barca versieAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:16 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
PSG versie of Chelsea versie ?twitter:![]()
het was godverdomme niet eens schwalbequote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dat gezeik van die "schwalbe" van Robben.![]()
![]()
![]()
Sommige mensen denken nog steeds dat hij heeft opgebiecht dat die wel gegeven penalty een schwalbe was.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het was godverdomme niet eens schwalbe![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Dat soort figuren kan ik absoluut niet serieus nemen. Zet die oogkleppen even af manquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Sommige mensen denken nog steeds dat hij heeft opgebiecht dat die wel gegeven penalty een schwalbe was.![]()
Kan zomaar over zijn voor Neymar dit WKtwitter:kylemartino twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 00:16:21Neymar taken straight to hospital and word from Brazilian media 'it doesn't look good.' reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |