quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
doet het ook pijn bij het fappen?
dan is het dus een luxeprobleem en ben je eigenlijk een typische man aan het zijn nuquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:16 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]Gelukkig niet doe ik met mijn andere hand
![]()
Wel lastig met vlc uit en aan zetten
Hik stik stouw, ik geef mijn ontsteking aan jou.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:14 schreef -supergirl- het volgende:
Jezus aansteller kleinzerig much? Boehoehoe
Iedere maand dagen bloedenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan is het dus een luxeprobleem en ben je eigenlijk een typische man aan het zijn nu
De it crowd oplossing werkte niet helaasquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:15 schreef Tassendief het volgende:
Heb jij je schouder al aan en uit gezet?
Meerdere orgasmesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:20 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Iedere maand dagen bloeden![]()
![]()
die vlieger gaat dus niet op voor mijquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:22 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Ja en gratis drank in elke kroeg (mits lekker)
pics?quote:
ben ik een manwijfquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:19 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Hik stik stouw, ik geef mijn ontsteking aan jou.
Ik geef mijn ontsteking aan een andere man, die de hik verdragen kan....hik stik stouw...
![]()
supergirl ies toch een manwief dus man kan in bovenstaand gedichtje
je bent het ermee eens?quote:
mwah ik heb zo m'n trekjesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bent het ermee eens?
ik zie geen vraagteken
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die vlieger gaat dus niet op voor mij
maar wel boobs
en er niet eens wajong voor krijgen verdoriequote:
aahwwquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en er niet eens wajong voor krijgen verdorie
wil jij mijn team aanmoedigen ipv die van supergirl?quote:
Ja hoor hup hup go goquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil jij mijn team aanmoedigen ipv die van supergirl?ik voel me zo eenzaam en alleen aangevallen
oh gelukkigquote:
even fappen voor het slapen schijnt te helpen net als warme melkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:09 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Net de boel ingetaped in de hoop dat ik normaal kan slapen![]()
Zit kud maar helpt wel een beetje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |