Oh diequote:
Je houdt duidelijk niet van voetbalquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had liever vandaag Feyenoord - VOC gekeken dan duitsland - frankrijk
dit WK is waardeloos voor voetballiefhebbers elke wedstrijd is kut al anderhalf week ofzoquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dit WK is waardeloos voor voetballiefhebbers elke wedstrijd is kut al anderhalf week ofzo
Kom op zegquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dit WK is waardeloos voor voetballiefhebbers elke wedstrijd is kut al anderhalf week ofzo
zeg leuke wedstrijd dan laatste anderhalf week nauwelijks te noemenquote:
Whutquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Noem eens goede wedstrijden dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
Inso kom opbeste wk van de laatste paar keer
Ja landen als Italie en Portugal stellen teleur. Maar daar tegenover staan Costa Rica, Colombia die gewoon goed voetbal hebben laten zien. VS speelden ook goed, die Afrikaantjes laatst in de 1/8quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeg leuke wedstrijd dan laatste anderhalf week nauwelijks te noemen
Elk "topland" speelt bagger. Alleen nog maar bagger gezien bijna
Slecht niveau, was leuk geweest als de underdog dan wint. Dan was het nog in het geheugen geweest.quote:
Voor hun kunnen zeker. Maar daar kijk ik geen WK voor.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
Maar daar tegenover staan Costa Rica, Colombia die gewoon goed voetbal hebben laten zien.
Duitsland-Algerije was echt heerlijke wedstrijdquote:
En dan Feyenoord willen zien. I can't. 1800% done.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor hun kunnen zeker. Maar daar kijk ik geen WK voor.
Ik wil voetbal van de bovenste plank zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |