abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 juli 2014 @ 15:02:05 #76
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_141968174
Met mensen praten :')
pi_141968342
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:00 schreef Seconde het volgende:

[..]

Het leven bestaat gewoon uit een heel groot deel uit ellende, veel mensen doen zich nou eenmaal veel beter voor dan dat ze zijn. Facebook is daar een mooi voorbeeld van
een groot deel uit ellende? Lekker positief. Facebook is een goed voorbeeld van een plek waar men zich beter voordoet ja. Jij noemt het allemaal gewoon omdat je het inmiddels gewend bent ja :p het is bij sommige mensen zo extreem aanwezig dat het om te huilen is.
  zondag 6 juli 2014 @ 15:11:56 #78
379089 Bami-Powner
Saffraanexpert
pi_141968423
te lang, niet gelezen
Ik drink geen kraantjeswater.
pi_141968574
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:08 schreef madeliefff het volgende:

[..]

een groot deel uit ellende? Lekker positief. Facebook is een goed voorbeeld van een plek waar men zich beter voordoet ja. Jij noemt het allemaal gewoon omdat je het inmiddels gewend bent ja :p het is bij sommige mensen zo extreem aanwezig dat het om te huilen is.
Als je er eens goed over nadenkt is het leven ook vol ellende, daarom is het genieten van de kleine dingen belangrijk. Niemand laat merken dat die ongelukkig is, maar geloof me, heel veel mensen zijn het.
pi_141968803
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:17 schreef Seconde het volgende:

[..]

Als je er eens goed over nadenkt is het leven ook vol ellende, daarom is het genieten van de kleine dingen belangrijk. Niemand laat merken dat die ongelukkig is, maar geloof me, heel veel mensen zijn het.
het leven bevat niet meer ellende dan mooie dingen hoor. Bovendien is het maar net hoe je met vervelende dingen omgaat... Het is zoals mijn quote aangeeft, hoe jij de wereld ziet bepaald hoe jij hem ervaart. Sommige mensen hebben een lichamelijke beperking of raken al hun geld kwijt en zijn gelukkig en weten er het beste van te maken. t opscheppen heeft niet te maken met genieten van kleine dingen. Het heeft te maken met onzekerheid en er bij willen horen en social media die het nog even ern level hoger heeft getild.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2014 15:30:11 ]
pi_141969018
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 15:27 schreef madeliefff het volgende:

[..]

het leven bevat niet meer ellende dan mooie dingen hoor. Bovendien is het maar net hoe je met vervelende dingen omgaat... Het is zoals mijn quote aangeeft, hoe jij de wereld ziet bepaald hoe jij hem ervaart. Sommige mensen hebben een lichamelijke beperking of raken al hun geld kwijt en zijn gelukkig en weten er het beste van te maken. t opscheppen heeft niet te maken met genieten van kleine dingen. Het heeft te maken met onzekerheid en er bij willen horen en social media die het nog even ern level hoger heeft getild.
Zit zeker een kern van waarheid in. Dat iedereen het anders ervaart is inderdaad waar, maar ga nou niet doen of het leven zo mooi is. Het leven heeft wel degelijk meer ellende dan mooie dingen, de maatschappij laat het gewoon niet toe om te laten merken dat je ongelukkig bent.

Daarom worden dit soort onzekerheden weggestopt en doen mensen net alsof ze de goodlife leven.
  zondag 6 juli 2014 @ 15:47:44 #82
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_141969350
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 13:37 schreef ZarB het volgende:
Terechte klacht. Zat laatst in de trein naast een paar studenten trutjes. Eentje was 1.5 uur aan het woord over wel of geen researchmaster doen blabla toen kwam er een jan-frederik bij die vertelde over zijn co-schappen :r Het hele thema van dat gesprek was "omg wat moet ik allemaal doen om nog interessanter over te komen" en daarbij is het kunst om zoveel mogelijk dingen te doen/vertellen die je eigenlijk geen moer interesseren en waar je geen verstand van hebt, zolang het maar interessant klinkt. Welkom in het leven van 99.5% van de bevolking :Y
Ik vraag me alleen af of die 99,5% van de mensheid dit gedrag altijd tentoonspreiden, waarschijnlijk zijn ze een groot deel van de tijd wel redelijk ok om in de buurt te hebben. Weinig mensen die 100% van de tijd oprecht geen neuk geven over hoe ze overkomen gok ik zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')