Jij hebt een talent voor spotten. Zou je wat mee moeten doen. Een glansrijke carrière in de ornithologie bijv. Of, als je het niet zo op de natuur hebt, kun je je ook richten op treinen of vliegtuigen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:37 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Elitaire autorijdende trut gespot.
Dat klopt. Want ik begon daar met een nieuwe zin.quote:
Ojaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt. Want ik begon daar met een nieuwe zin.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat verklaart dan jouw aanwezigheid
Jullie vullen elkaar prima aan zo op deze manier. Dat heb ik destijds prima gezien.quote:
haha ik snap die combi nog steeds niet frank.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jullie vullen elkaar prima aan zo op deze manier. Dat heb ik destijds prima gezien.
Dat zeg ik nergensquote:
Nee gewoon neequote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jullie vullen elkaar prima aan zo op deze manier. Dat heb ik destijds prima gezien.
dan moet je blij zijn. Zonder dit soort topics was er niks te beleven. Want hoeveel van de klachten zijn nu een echte echte struggle. P.s. Waar blijven jouw topics??quote:
Niet dus.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dan moet je blij zijn. Zonder dit soort topics was er niks te beleven. Want hoeveel van de klachten zijn nu een echte echte struggle. P.s. Waar blijven jouw topics??
Spel me naam dan op z'n minst goed infantiel..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Echt niet: malalatete, tzalallemaalwel, kutmug, bijna, darkmond
niet zo zeiken. Zo kort mogelijk typen is het idee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Spel me naam dan op z'n minst goed infantiel..
Dan had je madelieffffffffff ok wel met één f geschreven.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet zo zeiken. Zo kort mogelijk typen is het idee.
nee ik zit complex in elkaarquote:Op zaterdag 5 juli 2014 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan had je madelieffffffffff ok wel met één f geschreven.
Ik zie wel eens terechte klachten voorbij komen die ik zonder moeite als 'struggle' zou kunnen omschrijven.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dan moet je blij zijn. Zonder dit soort topics was er niks te beleven. Want hoeveel van de klachten zijn nu een echte echte struggle. P.s. Waar blijven jouw topics??
niet alleen in het ov hoor. bovendien bestaat t leven niet alleen uit ellende of opscheppenquote:Op zondag 6 juli 2014 13:59 schreef Seconde het volgende:
Ja want je gaat in de trein lopen verkondigen dat je manisch depressief bent, suicidaal bent en in geesten gelooft..
Mensen doen zich altijd beter voor, dit is echt niet iets hipsters ofzo maar is altijd al zo geweest..
Het leven bestaat gewoon uit een heel groot deel uit ellende, veel mensen doen zich nou eenmaal veel beter voor dan dat ze zijn. Facebook is daar een mooi voorbeeld vanquote:Op zondag 6 juli 2014 14:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet alleen in het ov hoor. bovendien bestaat t leven niet alleen uit ellende of opscheppen
Wel in eerste wereld landenquote:Op zondag 6 juli 2014 14:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
niet alleen in het ov hoor. bovendien bestaat t leven niet alleen uit ellende of opscheppen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |