Elitaire autorijdende trut gespot.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik reis altijd in alle rust met de auto. Geen last van dat alles.
Je kunt moeilijk je oren eraf snijden he.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:21 schreef poesjes het volgende:
Al snap ik niet echt waarom je meeluistert met gesprekken die jou niets aan gaan.
Mensen die schreeuwen oké, maar dat noem ik dan ook niet meer praten. Voor de rest focus je je dan toch op iets anders?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:42 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk je oren eraf snijden he.
Helemaal eens, ik ben er inmiddels wel achter dat praten echt onzinnig is, men zou eens een jaar niks moeten zeggen tegen elkaar, fleurt iedereen van op. Met grommen, fronsen, spugen en dergelijke kom je een heel eind.quote:
Als je dit nou even vertelt in de trein hoeft TS niet meer zo'n kut topics te maken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:39 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Iedereen zit in een rol, er zijn er maar weinig die echt altijd zichzelf zijn bij andere mensen.
Ook ik zelf maak mij daar zeker schuldig aan.
Ben eigenlijk alleen echt mezelf bij mijn moeder en mijn beste kameraad, verder speel ik bij iedereen een rol om b.v. grappig of slim over te komen.
Ik heb al een aantal jaartjes psychische problemen, dus ben ik ook veel bezig om aan mensen te laten zien dat ik niet 'gek' ben.
Terwijl de mensen die belangrijk zijn in mijn leven dat al lang weten, toch doe ik dat steeds.
Eigenlijk best triest.
Ik zat laatst op een verjaardag feestje en iedereen was weer bezig zoals je verwachten kon, ik bedacht me toen dat eigenlijk alleen de aanwezige hond + baby echt zichzelf waren.
inderdaad...nieuwelingen mogen pas in mijn topics posten als ze langer dan zes maanden geregistreerd zijnquote:
Kuttopics trekken kutusers aanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
inderdaad...nieuwelingen mogen pas in mijn topics posten als ze langer dan zes maanden geregistreerd zijn
je bent trouwens zelf de nieuwste user hier in dit topic op twee naquote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
inderdaad...nieuwelingen mogen pas in mijn topics posten als ze langer dan zes maanden geregistreerd zijn
Echt niet: malalatete, tzalallemaalwel, kutmug, bijna, darkmondquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:17 schreef mergbot het volgende:
[..]
je bent trouwens zelf de nieuwste user hier in dit topic op twee na
wootism is zo een persoon uit mijn OP.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:38 schreef Wootism het volgende:
Ik zie al helemaal voor me hoe TS in de trein zit...
Helemaal alleen en onzeker stiekem naar gesprekken luisteren van mensen die wel een sociaal leven hebben.
TS: "Wat een opscheppers, als ik thuis ben ga ik hier een topic over openen"
Droeftoeter dat je bent.
Schijf mijn naam verdorie eens met een hoofdletter!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wootism is zo een persoon uit mijn OP.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |