Zwaar leven. Sterkte.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:07 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Willen we net gaan zwemmen (in een meertje), want moet natuurlijk wel weer aan mijn gewicht werken, zit er zo'n kutvisser op ONS plekkie.Daarom moesten wij naar een ander plekkie en ik als autist kan daar helemaal niet tegen.
Heb ook niet gezwommen, water was te koud.
Klacht: kutvisser op ons instapplekkie.
Antiklacht: Nu lekker Col-Bra kijken. Go Colombia!
TS is maatje walgvis, ja!?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:35 schreef chroestjov het volgende:
Kijk maar uit dat er geen Japanse schepen varen want dan heb jij een harpoen in je rug.
Laat jij mijn vrouwtje eens met rust ja!quote:
Ja, er zijn zelfs FOK!kers die haar foto's gebruiken als achtergrond omdat ze zo schermvullend is.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, er zijn zelfs FOK!kers die haar foto's gebruiken als achtergrond omdat ze zo schermvullend is.
DIG / Post hier jouw mobiele homescreen #5
Da's niet echt een walgvis. Maar dat is TS dus!?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, er zijn zelfs FOK!kers die haar foto's gebruiken als achtergrond omdat ze zo schermvullend is.
Dank je!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:06 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Da's niet echt een walgvis. Maar dat is TS dus!?
Wat heeft Ad Visser er nou weer mee te maken? Die was van Toppop (yeah).quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[ afbeelding ]
Het was trouwens BRA - COL.
Post die foto van jou van vorig jaar in je "kerstoutfit" dan eensquote:Op zaterdag 5 juli 2014 05:06 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dank je!
Jij bent één van de weinigen die snapt dat het een vergroting van een gewone foto is. Als anderen dat zouden doen... zelfs de magerste scharminkel is dan schermvullend.
Wel. Ik vind het koud. De ene dag wat kouder dan de andere dag.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:02 schreef appelepent het volgende:
Het water is helemaal niet koud. Smoesjes.
oh je loopt daar ook echt rond?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:21 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik bij de GGZ zit
Ja leuk, al die grapjes, maar ik mag toch hopen dat iemand even Greenpeace gebeld heeft? Dan duwen we haar voordat Oranje begint nog terug!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 01:02 schreef chroestjov het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:16 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ja leuk, al die grapjes, maar ik mag toch hopen dat iemand even Greenpeace gebeld heeft? Dan duwen we haar voordat Oranje begint nog terug!
Mooi. Geniet ervanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:20 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..](Ook voor de rest van zulke grapjes. Kan er wel om lachen.)
uh jaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:14 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Lees ff een klein stukje verder, of is dat al te veel moeite?
[..]
Ik vind het kut dat hij er niet meer is. Dat was een koning.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wat heeft Ad Visser er nou weer mee te maken? Die was van Toppop (yeah).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |