Weet ik 't. Bleek ook later pasquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:52 schreef deadprez het volgende:
Waarom ken jij mensen die meedoen aan dit soort bullshit?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:57 schreef Mr.ACE het volgende:
Ohja, en de oprichter van Vemma heeft al talloze keren vastgezeten voor dezelfde soort praktijken (Pyramid scheme's), maar NU is het om elkaar aan een beter leven te helpen..
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:52 schreef deadprez het volgende:
Waarom ken jij mensen die meedoen aan dit soort bullshit?
Doet ie wel goed dan, als mensen er nog steeds in blijven trappen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:57 schreef Mr.ACE het volgende:
Ohja, en de oprichter van Vemma heeft al talloze keren vastgezeten voor dezelfde soort praktijken (Pyramid scheme's), maar NU is het om elkaar aan een beter leven te helpen..
Wat mooie praatjes wel niet met mensen kunnen doen. En die paar succesverhalen lekker blijven herhalen. Ik kende die hele shit eerst nog niet, totdat ik er laatst onder valse voorwendselen heen werd gesleurd. Het klinkt wel mooi natuurlijk, en ze willen je meteen laten signen en one on one trianingen geven totdat je fucking multimiljonair wordt bro..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Doet ie wel goed dan, als mensen er nog steeds in blijven trappen.
Zijn ook een hoop topics hier over ACN, wat een soortgelijk bedrijf is, is best vermakelijk om te lezen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:07 schreef Mr.ACE het volgende:
[..]
Wat mooie praatjes wel niet met mensen kunnen doen. En die paar succesverhalen lekker blijven herhalen. Ik kende die hele shit eerst nog niet, totdat ik er laatst onder valse voorwendselen heen werd gesleurd. Het klinkt wel mooi natuurlijk, en ze willen je meteen laten signen en one on one trianingen geven totdat je fucking multimiljonair wordt bro..![]()
Gelukkig denk ik nog na.
Ja, toen ik dit laatst vertelde aan iemand hoorde ik dat ook. Maar dat zit nog iets illegaler in elkaar dan Vemma, aangezien je bij Vemma wél meer kunt verdienen dan degene boven je, itt ACN.... ofziets....quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zijn ook een hoop topics hier over ACN, wat een soortgelijk bedrijf is, is best vermakelijk om te lezen.
Oh dat weet ik niet. Wat mij betreft zou al die onzin gewoon illegaal moeten zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:09 schreef Mr.ACE het volgende:
[..]
Ja, toen ik dit laatst vertelde aan iemand hoorde ik dat ook. Maar dat zit nog iets illegaler in elkaar dan Vemma, aangezien je bij Vemma wél meer kunt verdienen dan degene boven je, itt ACN.... ofziets....![]()
Is het ook natuurlijk. Alleen in een ander jasje. En die mensen mogen ook de fucking brandstapel opquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet. Wat mij betreft zou al die onzin gewoon illegaal moeten zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |