quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]Nee man, betere shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]je hebt wel echt een grote fascinatie met braddie he, ben je soms verliefd op hem? stakkertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A pretty girl can do more damage with a smile than a Sith with a lightsaber.
Hier is alles wel mee gezegd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe mensen daarnaar kunnen kijken. De verhalen missen iedere vorm van diepgang, het komt knullig, kneuterig en zeikerig over en als je een paar minuten op het acteerwerk let dan verlang je naar een musical uitgevoerd door een willekeurige groep 8 van de basisschool. Het is echt pijnlijk om naar te kijken.
Volgens mij heb je je eigen vraag al beantwoord eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe mensen daarnaar kunnen kijken. De verhalen missen iedere vorm van diepgang, het komt knullig, kneuterig en zeikerig over en als je een paar minuten op het acteerwerk let dan verlang je naar een musical uitgevoerd door een willekeurige groep 8 van de basisschool. Het is echt pijnlijk om naar te kijken.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |