Daarom juist. Even lekker verstand op 0 en kijken na een lange dag.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe mensen daarnaar kunnen kijken. De verhalen missen iedere vorm van diepgang, het komt knullig, kneuterig en zeikerig over en als je een paar minuten op het acteerwerk let dan verlang je naar een musical uitgevoerd door een willekeurige groep 8 van de basisschool. Het is echt pijnlijk om naar te kijken.
Jaquote:
Je hebt verstand op 0 en je hebt verstand op 0. Mensen die GTST volgen zijn volgens mij niet goed bij hun hoofd en staat het verstand altijd op 0, want dat is de enige stand van het verstand.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Daarom juist. Even lekker verstand op 0 en kijken na een lange dag.
Kijk dan een fatsoenlijke serie ofzo.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Daarom juist. Even lekker verstand op 0 en kijken na een lange dag.
[..]
Ja
Nouquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt verstand op 0 en je hebt verstand op 0. Mensen die GTST volgen zijn volgens mij niet goed bij hun hoofd en staat het verstand altijd op 0, want dat is de enige stand van het verstand.
Daarom vind ik het ook zo fijn. Je hoeft niet elke aflevering te zien om het te kunnen volgen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:48 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik heb de 2 vorige afleveringen gemist, maar veel heb ik niet gemist zag ik toen ik vandaag weer keek.
Wat een kutserie is het eigenlijk toch ook...
Vriendin.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe mensen daarnaar kunnen kijken. De verhalen missen iedere vorm van diepgang, het komt knullig, kneuterig en zeikerig over en als je een paar minuten op het acteerwerk let dan verlang je naar een musical uitgevoerd door een willekeurige groep 8 van de basisschool. Het is echt pijnlijk om naar te kijken.
Nee, dit beschaadt de hersenen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:57 schreef Tesio199 het volgende:
haha al die zeikerds over gtst, ieder z'n eigen ding toch jezus
Braddiekunst.quote:
quote:
Toon weer eens wat van je geniale schilderijen, mofo.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:04 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Toon weer eens wat van je geniale schilderijen, mofo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |