abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6380226
Jeetje wat een kut techniek, de deelnemers zien niks, de fotos zijn onduidelijk. Ik dacht dat je zoiets toch wel iets beter voorbereid, zo een uitzending dan!
E-?
pi_6380281
hahahah harstike duidelijk joh... ik zit echt al fucking veel verder

opeens die reclame... ik lig in een deuk

ik zit via inet mee te doen trouwens

[Dit bericht is gewijzigd door Skinkie op 20-10-2002 21:33]

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadīs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_6380295
Echt onvoorstelbaar, dit is echt slecht voorbereid. Hadden ze niet beter schermpjes in de tafel kunnen doen voor die examenkandidaten?
Ze hebben er nu maar even snel de reclame erin gegooid.
pi_6380338
denk dat ze ff wat tftjes moeten pakken die staan daar toch genoeg of een paar macs neerzetten en met wifi aansluiten maar we zullen zo zien wat ze bedacht hebben.
Wat wel cool is dat de webapplicatie compleet wordt gestuurd vanaf afstand, daar is serieus nagedacht over mogelijke problemen.
Hadīs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_6380404
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 21:32 schreef Skinkie het
ik zit via inet mee te doen trouwens
link?
E-?
pi_6380441
kzie het al, sbs6.nl en dan doorklikken!
E-?
pi_6380444
Inderdaad, dit is echt een blamage..
Ik vraag me af of het CBR het theorie-examen wat nu word afgenomen nog zullen goedkeuren als het straks afgelopen is.
Lacking membership in any group but also not actively or even passively ostracized by the general student body, pseudo-rejects socialize among themselves, taking pride in what they perceive to be their unique status.
pi_6380449
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 21:36 schreef Batsies het volgende:

[..]

link?

http://cbr.pi.net

eerst ff aanmelden daarna krijg je een pw om in te loggen

pi_6380477
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 21:37 schreef dynast het volgende:
Inderdaad, dit is echt een blamage..
Ik vraag me af of het CBR het theorie-examen wat nu word afgenomen nog zullen goedkeuren als het straks afgelopen is.
ik weet dat op het cbr ook wel is ongelukjes gebeuren dus dit zal niet veel anders zijn
  zondag 20 oktober 2002 @ 21:40:26 #10
20790 Yvonnetje
Mooi hč, alles.....
pi_6380505
Gaat idd lekker professioneel...

Nu weer even wachten, een of ander filmpje tussendoor. En de uitslag, die krijg je pas na hart van nederland...

Geluk is een richting, geen punt
pi_6380540
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 21:40 schreef Yvonnetje het volgende:
Gaat idd lekker professioneel...

Nu weer even wachten, een of ander filmpje tussendoor. En de uitslag, die krijg je pas na hart van nederland...

dat vind ik trouwens helemaal niet zo vreemd, hebben ze even de tijd om alles uit uit te draaien. Wanneer het on the fly gebeurd zouden de problemen niet meer te overzien zijn, wanneer het systeem zou falen, zoals nu.
pi_6380552
GVD de inet doet het niet!
pi_6380606
Ik denk dat Eyeworks hier niet blij mee is (op de website van cbr staat dat dit programma door IdTV is geproduceerd) want het lijkt allemaal erg op elkaar.
pi_6380754
die henk zit te zweten

inet heeft nu een vertraging maar ja... mag niet klagen

pi_6380881
whaha GEJAT van BNN 100% wat een fakers bij SBS whahahahahhahaha
pi_6380964
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 21:54 schreef Jorn_Z het volgende:
whaha GEJAT van BNN 100% wat een fakers bij SBS whahahahahhahaha
hahaha BNN had het idee ook gejat hoor
pi_6381225
ja, maar door BNN werd het toch een beetje bekend hier in Nederland!
E-?
pi_6381345
Ik word een beetje moe van SBS6, dat enorm lage niveau altijd. De stompzinnigheid is werkelijk te gek voor woorden.
pi_6381435
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 22:11 schreef swopfile het volgende:
Ik word een beetje moe van SBS6, dat enorm lage niveau altijd. De stompzinnigheid is werkelijk te gek voor woorden.
als dit niveau van het cbr is ga ik lachen op het echte examen... dit is de generale repetitie voor me
pi_6381515
Henk tegen instructeur: "'k zat meer te denken om je aan Kelly te koppelen."
pi_6381522
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 22:07 schreef Batsies het volgende:
ja, maar door BNN werd het toch een beetje bekend hier in Nederland!
Gejat van Eyeworks dus, die heeft het bedacht.
pi_6381565
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 22:17 schreef -Rob- het volgende:

[..]

Gejat van Eyeworks dus, die heeft het bedacht.

en volgens mij heeft Eyeworks het van de Postcode Bingo... (als ik dat ff logisch beredeneer)
pi_6381571
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 22:17 schreef Skinkie het volgende:
Henk tegen instructeur: "'k zat meer te denken om je aan Kelly te koppelen."
"Eigenlijk moet u als instructeur ontslag nemen waneer u een fout heeft gemaakt".

pi_6381614
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 22:19 schreef swopfile het volgende:

[..]

"Eigenlijk moet u als instructeur ontslag nemen waneer u een fout heeft gemaakt".

als een instructeur het zelfs niet weet waar moet het heen dan?
als een instructeur meer fouten zou maken dan toegestaan (meer dan 5 dus) dan moet ie opstappen
pi_6381618
Ik vrees dat er dalijk bij het echte examen heeel veel oogjes dichtgeknepen gaan worden, khoop wel dat ze een camera erbij stoppen want dat wil ik echt zo graag zien. Ik geloof er nml niets van dat ze het allemaal halen

In cijfers slaagt 66% de 1e keer dus de kans dat ze alle 4 slagen is : 0.1975 dus zeg maar 1/5e. Lijkt me vrij kleine kans zeker gezien het feit dat dit nog niet kelly-gecorrigeerd is

-edit- in het andere topic heb ik een kleine poll opgestart over wie er gaat slagen en wie niet Ook voor het praktijk examen
Nationale Verkeersquiz

Wat een grap trouwens "met meer dan fouten moet u morgen uw rijbewijs inleveren op het postkantoor" Ik denk dat er morgen nog wel wat mensen dat ook echt gaan doen ook

[Dit bericht is gewijzigd door UnleashMitch op 20-10-2002 22:32]

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')