logisch, blowen is beter, dus stoppen met roken is geen probleem, als je stopt met blowen maar nog steeds rookt heb je door hoe matig roken is dus is het kutterquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Ik ben zelf geen blower, wel jaren en jaren gerookt - nu bijna 10 maanden gestopt - en ik heb er nog steeds trek in als ik er aan denk of het ruik.
Als je blowt maar niet meer rookt zul je daar volgens mij niet zo heel veel last van hebben. Pas als je ook stopt met blowen.
Je houdt vast de dagen bij van hoe lang je gestopt bentquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:38 schreef Fushia2 het volgende:
TS is al bijna 2 weken rookvrij. Helemaal fijn, heb er amper zin in dus
Maar als ik nou echt lange hijzen van een jonko neem word ik echt ziek
Klacht: niet goed meer kunnen blowen omdat ik niet meer rook
Als er een kutperiode aanbreekt zit het er dik in dat je weer naar de sigaretten grijpt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Ik ben zelf geen blower, wel jaren en jaren gerookt - nu bijna 10 maanden gestopt - en ik heb er nog steeds trek in als ik er aan denk of het ruik.
Als je blowt maar niet meer rookt zul je daar volgens mij niet zo heel veel last van hebben. Pas als je ook stopt met blowen.
Bier drinkenquote:
okquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:07 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Bier drinken
Alcohol
Drugs
Een joint
Neuken
Plezier hebben
Ben ook twee jaar terug gestopt en die dromen zijn heel herkenbaar, heb dat nu nog af en toe.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:06 schreef Pulzzar het volgende:
Stop je toch ook met blowen?
Ik ben ruim 2 jaar gestopt met roken. Als ik uit ga, krijg ik ook vaak zin in een peuk of een joint. Ik droom ook heel vaak dat ik weer met roken ben begonnen.
Echter de voordelen van het gestopt zijn, merk je als je conditie vooruitgaat, je je gezonder gaat voelen en er ook beter uit gaat zien (geen grauwe huid meer).
Oja, pizzasquote:
Erg hè!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:09 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ben ook twee jaar terug gestopt en die dromen zijn heel herkenbaar, heb dat nu nog af en toe.
Eng.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |