Wat valt onder lelijk hoe kom ik hier achter?quote:
Is det neet allein veur homo's jong?quote:
Als je een rating onder 8 hebt ben je lelijkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat valt onder lelijk hoe kom ik hier achter?
Auch leuk veur de verangering. Don't judge if you haven't tried!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Is det neet allein veur homo's jong?
Mwah denk meer actief door z'n irritante gedrag. Als ik even als vrouw zijnde mag spreken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Passief denk ik, ik ken je niet.
Sommige mensen hebben gewoon een lelijk passief en oninteressant uiterlijk.
Dat noem je friesquote:
dat is veel, maar absoluut geen friesquote:
Hahaha dat zou ook nog kunnen iddquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mwah denk meer actief door z'n irritante gedrag. Als ik even als vrouw zijnde mag spreken.
Je kent me niet eens.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mwah denk meer actief door z'n irritante gedrag. Als ik even als vrouw zijnde mag spreken.
Kan jij mij leren hosselen?quote:
quote:
Denk dat Sponge meer kans maakt bij Thaise shemalesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:14 schreef Ope het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan er gewoon 1 importeren uit zuid-amerika
ja of eenhoornsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:59 schreef spambot31 het volgende:
Ze moeten je gewoon niet, probeer het eens bij de dikkerds in plaats van alleen de slanke dames met dikke tetten aan te klikken.
Het beste wat jij kan doen is naar een chick lopen en het volgende acties uitvoerenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |