abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141884821
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
Je ' 'doet het weer. En mijn servers hebben nergens last van, zeker de dedicated sql bakken niet qua geheugen. En out of the box windows ziet er prima uit, hoef je niet eerst duizend pakketjes te sudo apt-get'en.
Een WIndows bak als SQL server gebruiken :')

quote:
Neemt overigens ook niet weg dat maar 10% ofzo van het aanbod op steam op linux draait en dan heb ik het niet eens over degelijke up-to-date videodrivers voor je kaart.
Ah, vandaar dat Steam met een eigen Linux distro op de proppen is gekomen en een eigen console gaat maken op Linux

quote:
Ieder zijn eigen feestje, en het mijne is Windows.
Met zo een statement komen op het einde en dan in het begin haten op een ander OS :')
pi_141884978
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:45 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Met zo een statement komen op het einde en dan in het begin haten op een ander OS :')
Daar komt het wel op neer. Want elk voordeel heb z'n nadeel. Ook bij Linux en ook bij Windows. Om een beetje te internetten als gewone user is een windows bak gewoon beter, als poweruser kun je zelf weten wat je doet en dan kun je met linux waarschijnlijk meer performance uit je ding halen.

Maar je bent inmiddels erg ingeburgerd in KLB zie ik, dusse, ik hou het heir bij. :)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  FOK!mycroftheld vrijdag 4 juli 2014 @ 12:58:31 #28
128465 Wrapster
Lekker wikkelen
pi_141885192
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:29 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Is je toetsenbord stuk? Je ' :') ' blijft plakken. Maar memory management op een windows bak is niet goed? En die lelijke kakgui van kde of x daar word ik ook niet vrolijk van. Ieder zijn ding, mijne is niet meer dat antieke linux. :)
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Linux :')
Zegt iemand die even zijn ongefundeerde mening komt verkondigen met juist die smilie erachter.

Voor mij is het heel simpel; Windows op het werkstation, Linux op de server. En ja, ik heb wel eens Linux geprobeerd op mijn werkstation, vind het niet lekker werken.
Maakt de lekkerste wraps :9
pi_141885257
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:50 schreef HostiMeister het volgende:
Daar komt het wel op neer. Want elk voordeel heb z'n nadeel. Ook bij Linux en ook bij Windows. Om een beetje te internetten als gewone user is een windows bak gewoon beter, als poweruser kun je zelf weten wat je doet en dan kun je met linux waarschijnlijk meer performance uit je ding halen.
Je keutel intrekken :')

quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 12:50 schreef HostiMeister het volgende:
Maar je bent inmiddels erg ingeburgerd in KLB zie ik, dusse, ik hou het heir bij.
Nog steeds denken dat ik een newbie was :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')