Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
En je bent niet gehersenspoeld?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
ja
Ik ben er zelfs een tijdje SA geweest. Die goede oude tijd...
Serieus? Wanneer was dat dan? Kan me niet herinneren tegelijk met jou in de crew te hebben gezeten. Dan hadden we wel samen een SA-meet gehad.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
ja
Ik ben er zelfs een tijdje SA geweest. Die goede oude tijd...
Serieus? En ik maar denken dat het iets van de laatste jaren is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja syl, 8 jaar geleden waren er ook vastende users, de Ramadan gaat alweer een tijdje mee.
Jij was toen waarschijnlijk nog een lief tienermeisje waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Serieus? Wanneer was dat dan? Kan me niet herinneren tegelijk met jou in de crew te hebben gezeten. Dan hadden we wel samen een SA-meet gehad.
Wat is SA yav?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij was toen waarschijnlijk nog een lief tienermeisje waarschijnlijk.![]()
Ik ben van februari 2005 tot november 2005 SA geweest.
Ah ja nee, toen zat ik nog maar net op FOK. Ik was rond 2008-2009 FA, geloof ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij was toen waarschijnlijk nog een lief tienermeisje waarschijnlijk.![]()
Ik ben van februari 2005 tot november 2005 SA geweest.
Irakli toch? Is ie leuk?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:40 schreef Bortecinem het volgende:
Klink & stimo, beetje mosterd dit maar ja, hij zat eerst te vissen naar mijn fb, kon daar nog makkelijk onderuit komen maar mijn whapp/nummer kreeg die wel. Ik zei nog 'wat moet je ermee' enzo maar hij heeft hem toch gekregen.![]()
Hij lijkt mij verder geen stalker ofzo maar ik moet echt leren een ruggengraat te kweken in dit soort situaties.
Site-Adminquote:
Na november 2005 ben ik geen crew member meer geweest. Ik heb zelfs een fok-o-pauze gehad.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah ja nee, toen zat ik nog maar net op FOK. Ik was rond 2008-2009 FA, geloof ik.
Voortaan gewoon het nummer van een vriendin geven die je niet mag.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:40 schreef Bortecinem het volgende:
Klink & stimo, beetje mosterd dit maar ja, hij zat eerst te vissen naar mijn fb, kon daar nog makkelijk onderuit komen maar mijn whapp/nummer kreeg die wel. Ik zei nog 'wat moet je ermee' enzo maar hij heeft hem toch gekregen.![]()
Hij lijkt mij verder geen stalker ofzo maar ik moet echt leren een ruggengraat te kweken in dit soort situaties.
Hij liet mij op dat moment nog overgaan ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voortaan gewoon het nummer van een vriendin geven die je niet mag.
Hahahja ervaring die man.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij liet mij op dat moment nog overgaan ook.
Hahahaha nouquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom geef je je nummer dan ahahahajha. Die man denkt al ze is binnen!!
Geen nummer behouden dus bij je sim-onlyquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij liet mij op dat moment nog overgaan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |