Ik heb ook dunne polsen en de LG G Watch.. Vind hem qua grootte wel meevallen, vond me Pebble lomperquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:14 schreef Dutchguy het volgende:
Kan me wel voorstellen dat het behoorlijk gaaf is om zo'n wearable te hebben maar ik heb nogal dunne polsen. Ik zal echt moeten wachten tot er veel kleinere komen. En dan maar hopen dat die niet allemaal roze worden omdat die alleen voor de vrouwen zijn.
die zijn heel klein ofzo?quote:
ghe, hij snapt hem niet (Chinese/Chinezen)quote:
Android wear wordt nergens genoemd toch?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:54 schreef Mano_ het volgende:
Ik kwam net deze tegen:
[ afbeelding ]
Een mechanisch, analoog horloge met een transparant display en Android Wear.
Kairos denkt in december te kunnen leveren, hopelijk lukt het ze om ze daadwerkelijk te bouwen
Smart watch components:quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:15 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Android wear wordt nergens genoemd toch?
Ik heb er een hoog "If it looks to good to be true" gevoel bij.. Het mechanische deel is ook niet het minste, vooral de Soprod A10 is toch wel een geil kunstwerk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:19 schreef Catch22- het volgende:
ah wel dus.
Ik ben altijd een beetje wantrouwig met zulke startups, maar het idee is in elk geval goed
Die batterijduur geldt voor hun eigen OS. Met Android Wear zal het wat korter zijn volgens één van de developers.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 13:18 schreef Ireyon het volgende:
Die battery-life ziet er wel heel goed uit. Het klinkt ook wel aannemelijk aangezien het scherm dus vaker uit dan aan staat om tijd te weergeven.
Niet met wear.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |