SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
En hier weer verder
lol die vogel is nog in de jaren 90 blijven hangen of zoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:08 schreef Blaadjes het volgende:
Murning TGV
2 fotootjes voor L
Pucky is goed bezig geweest. Alleen lastig om heel de familie in 1 foto te vangen:
[ afbeelding ]
En de hippie. Zonder reden...gewoon omdat hij zo grappig is. Is oud, kan amper vliegen en is vriendjes met de kwartels.
[ afbeelding ]
Ja mooi hequote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
lol die vogel is nog in de jaren 90 blijven hangen of zo
Zie je dat witte spul niet aan de rechterkant op zijn stok!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja mooi he
Ik verdenk hem er ook van dat hij wel eens het 1 en ander gebruikt. Het is niet voor niets dat hij niet kan vliegen.
Maar ja waar haalt ie z'n spul?
haha idd. De smeerlap en delen ho maarquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zie je dat witte spul niet aan de rechterkant op zijn stok!
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha idd. De smeerlap en delen ho maar
Hoest met het hondje?
Hij heeft pijnstillers en is lastiger als je denkt, ze heeft zelf 2 kleine hondjes en deze is ook erg jong en wil spelen en zo..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:02 schreef Blaadjes het volgende:
trouwens je kan die hond toch laten merken dat hij moet kalmeren??
Ritallin, doen ze ook bij speelse kinderen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hij heeft pijnstillers en is lastiger als je denkt, ze heeft zelf 2 kleine hondjes en deze is ook erg jong en wil spelen en zo..
En dat gaat dus niet.
Oh B wat schattig. Pucky is goed bezig! (geweest)quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:08 schreef Blaadjes het volgende:
Murning TGV
2 fotootjes voor L
Pucky is goed bezig geweest. Alleen lastig om heel de familie in 1 foto te vangen:
[ afbeelding ]
En de hippie. Zonder reden...gewoon omdat hij zo grappig is. Is oud, kan amper vliegen en is vriendjes met de kwartels.
[ afbeelding ]
ja die mis ik ook momenteel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh B wat schattig. Pucky is goed bezig! (geweest)
En die hippie is helemaal geweldig. Ik mis alleen de grote joint in zijn pootje nog.
En bevriend met de kwartels
Hoe is het op het werk?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja die mis ik ook momenteel.
Nee valt mee maar het is wel zo'n dag dat je denkt van.....nou dat zou best lekker zijn. sappie, jointje, zon op je smoel.
serieus druk vanaf nu. Maar ik heb het prima naar m'n zin.quote:
Dan spoor ik ook niet want druk druk druk. Maar volgende week vrijdag lekker weekje naar de Provence dus ff relaxen en de WK-finale kijkenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
serieus druk vanaf nu. Maar ik heb het prima naar m'n zin.
Ik spoor waarschijnlijk niet....druk druk druk....nou lekke lekker lekker
bij jou?
sporen we samen niet. Niet op een zijspoor raken he?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan spoor ik ook niet want druk druk druk. Maar volgende week vrijdag lekker weekje naar de Provence dus ff relaxen en de WK-finale kijken
Over zijspoor gesproken, ik hoef helemaal niet naar de Provence , het is hier al 27 graden!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
sporen we samen niet. Niet op een zijspoor raken he?
Tenzij je samen met mij wil ontsporen
das waar lekker hoor!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Over zijspoor gesproken, ik hoef helemaal niet naar de Provence , het is hier al 27 graden!
Slaap lekker Bquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
das waar lekker hoor!
Volgende zijspoor, ik ga slapen. moet nog werken vannacht.
doeg.
haha, nee het is nu om beurten uitlaten en de hondjes zoveel mogelijk gescheiden houden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:11 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ritallin, doen ze ook bij speelse kinderen.
ja vertel dat maar eens aan een ouder met een druk kindquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha, nee het is nu om beurten uitlaten en de hondjes zoveel mogelijk gescheiden houden.
Geen idee, ik ben liever geen topic opener maar dit zat er dus al bij het vorige inquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:19 schreef theguyver het volgende:
moge Tarado ehm kleine uitleg over dat filmpje in de OP?
tell me something newquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja vertel dat maar eens aan een ouder met een druk kind
weet je wel wat een moeite dat is. Baan, eigen leven en dan ook nog zo'n druk kind erbij....daar zit je niet op te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |