onze ikea banken gaan juist al 10 jaar meequote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:48 schreef Fatty het volgende:
Zolang je geen verwachting heb dat ze 10 jaar mee gaan kan er weinig fout gaan dunkt me.
Wij ook. Ik schrok wel van de prijzen van hoezenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:54 schreef Take2 het volgende:
[..]
onze ikea banken gaan juist al 10 jaar mee
Wel hebben we vorig jaar nieuwe hoezen gekocht omdat die vaal waren geworden van het zonnetje.
Heb deze bank vorige week binnen gehad. Heerlijke bank voor dat geld. Had eerst een bank besteld van 1300 euro, maar toch gecancelled omdat deze 650 was en hetzelfde zat/eruit zag.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:43 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik ben aan het rondkijken naar een nieuw bankstel, en de Kivik bank van Ikea spreekt me wel aan:
[ afbeelding ]
Maarja, ik hoor zowel positieve en negatieve dingen over de bankstellen van Ikea, wat zijn de ervaringen van de fokkers?
Dat wel idd maar dan kun je ook weer een tijdje vooruit.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wij ook. Ik schrok wel van de prijzen van hoezen
Hoe vind je de bank zittenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:08 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Heb deze bank vorige week binnen gehad. Heerlijke bank voor dat geld. Had eerst een bank besteld van 1300 euro, maar toch gecancelled omdat deze 650 was en hetzelfde zat/eruit zag.
En eenmaal in elkaar gezet is deze bank vrij stevig. Niks kraakt etc. Prima bank![]()
Zit de bank ook fijn? Krijg je geen last van je rug na verloop van tijd?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:52 schreef mark_dabomb het volgende:
Wij hebben m ook, alleen de kussens zakken wat in bij landurig op dezelfde plek zitten, verder prima bankje. Af en toe ff kussens wisselen/uitkloppen.
Zou TS met die info iets opschieten denk je?quote:
Hier ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:54 schreef Take2 het volgende:
[..]
onze ikea banken gaan juist al 10 jaar mee
Wel hebben we vorig jaar nieuwe hoezen gekocht omdat die vaal waren geworden van het zonnetje.
ja, want goedkoop en mooi. + twee weken op proefquote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zou TS met die info iets opschieten denk je?
Ja, NU heeft hij er wellicht wat aan...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:34 schreef Saisai het volgende:
ja, want goedkoop en mooi. + twee weken op proef
Ik geef alleen maar eerlijk antwoord op de vraag...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:35 schreef Saisai het volgende:
Niet iedereen heeft geld voor een kasteel DS4
En: bevalt dat, of vind je het maar ruk?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |