abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 oktober 2000 @ 13:34:31 #1
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_409258
Alles over de weekopdracht hier graag !

De weekopdracht :
' Een eitje '

Ze krijgen allemaal een eigen ei.
Per duo moeten ze in de tuin met het ei gaan zitten.
Ze moeten elkaar aflossen.
Het maakt niet uit wat voor duo.
Deze moet in een houder (w.c.-rol zonder papier) buiten.
Als het ei breekt, ben je af en doe je niet meer mee.
Naar de w.c. hoeft het ei niet mee 's nachts.
Tussen 09.00 en 00.00 u. moet je je ei bij je dragen. Ook naar de w.c. e.d.

>het beeld en geluid ging steeds van de tuin, waar de mededeling over de weekopdracht werd gedaan, naar de loze woonkamer binnen tijdens het streamen<
>heb niet alles goed begrepen door het klantonvriendelijke gedoe van BB <

Ze begrijpen de opdracht niet goed genoeg en hebben meer info. nodig van BB.

Twee mensen moeten constant in de tuin zitten.
Je moet steeds met je eigen ei zitten.
Van 09.00 - 00.00 's nachts vult de stem aan.

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 23-10-2000 14:22]

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_409335
-Zijn het gemerkte speciaal door BB geleverde eieren?
-Of kunnen de eieren gekookt worden en bij breuk naderhand stiekum in het geitenhok verwisseld voor nieuwe van de kippen?
-Is deze weekopdracht een straf om meer begrip te kweken over het pluimvee?

Wat een onzinnige opdracht. Ze kunnen hun ei in een sok opspelden aan hun kleding. Waarom zou je erop gaan zitten? Worden de closetrollen als extraatje bijgeleverd? Heeft Hummie weer naar ER gekeken en dacht: "gaan we ook doen: back to basic met een rol wcpapier"

pi_409378
Wat een belachelijke, onzinnige opdracht!

Heeft dit een doel? Moet dit ergens toe leiden?
Als je af bent, omdat je ei breekt, is dan de weekopdracht mislukt?
Moeten ze 24 uur per dag dat ei bij zich hebben, behalve op de wc? En onder de douche dan?
Moet dat ei mee naar bed?

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 23-10-2000 14:06]

pi_409381
foutje, bedankt!

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 23-10-2000 14:05]

  maandag 23 oktober 2000 @ 14:10:08 #5
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_409397
Weet niet veel meer dan jullie momenteel.

Heb hier en daar wat aangepast in de tekst hier van de weekopdracht, na opmerkingen uit de streams hierover.

Meende b.v. ook dat Koos zei dat ze 20% ingezet hadden.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  maandag 23 oktober 2000 @ 14:15:11 #6
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_409411
Wat zei je Harry, gaan ze voor 20% inzet tonen, dus daarom is BB2 zo saai
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_409413
Quote Tikerbel:
"Moet dat ei mee naar bed?"

Als ze de halve dag in bed blijven liggen wel

Slimste zou zijn: het ei opeten! Zogenaamd zonder stuk te kauwen natuurlijk. En dan in de dagboekkamer beweren dat je niet meer kan poepen. Dat kon volgens BB 6 dagen zonder laxeermiddel: dus opgelost!
En als ze het dan gaan controleren kan Koos eindelijk de door hem gewenste rongenfoto's van z'n lijf krijgen. Of maak ik het nou te gek omdat t zo'n fantazieloze opdracht is?

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 23-10-2000 14:18]

  maandag 23 oktober 2000 @ 14:17:05 #8
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_409417
dat is 2x

[Dit bericht is gewijzigd door Jumparound op 23-10-2000 14:47]

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  Moderator maandag 23 oktober 2000 @ 14:20:33 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_409429
Ik snap er nog weinig van. Ze moeten én erop gaan zitten én het bij zich dragen? Of moeten ze elkaar aflossen en om de beurt een tijd in de tuin gaan zitten. Het klinkt in ieder geval tamelijk genant allemaal. Leuk voor een kleuterfeestje, maar vernederend voor een stel volwassenen.

De precieze opdracht zal straks wel op de voo-site staan, als ik ' m zie kopieer ik ' m wel ff hierheen.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator maandag 23 oktober 2000 @ 14:20:45 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_409430
edit
2x geplaatst om duistere redenen
/edit

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 23-10-2000 14:22]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 23 oktober 2000 @ 14:31:02 #11
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_409456
dat is 3x

[Dit bericht is gewijzigd door Jumparound op 23-10-2000 14:48]

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  maandag 23 oktober 2000 @ 14:33:41 #12
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_409462
quote:
Op 23 oktober 2000 14:31 schreef Jumparound het volgende:
Wat zei je Harry, gaan ze voor 20% inzet tonen, dus daarom is BB2 zo saai
Nee, 20% als inzet voor de nieuwe weekopdracht.
Daar gaat dit topic toch over !?

Tenminste, dat meende ik Koos horen zeggen...

Het komt goed.... En anders maar niet.
  maandag 23 oktober 2000 @ 14:54:15 #13
6332 Harrie20
'The man', volgens d
pi_409546
Wat een onwies domme, nutteloze en debiele opdracht zeg!! Jezus, wie verzint er zoiets? Ik ben het helemaal met Gert eens dat dit beledigend is. Je laat ze toch ook geen koekhappen en spijkerpoepen? Echt debiel dit. Als ik de BB-bewoners was had ik 10% ingezet en alle eieren opgegeten
"Honger, da's het ergste wat er is!"
pi_409567
nieuwe trend ...?

  maandag 23 oktober 2000 @ 16:19:16 #15
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_409805
Duidelijk weer een opdracht om koppels te vormen en de hoop op (diepgaande) gesprekken dat word weer uren streamen op twee mensen in de tuin terwijl de rest zich in het huis afspeelt
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten&lt;BR&gt;
pi_409909
Ha Koos, je scannetje doet het weer? LEUK! Alleen graag 2 eitjes: voor beide ogen. Deze mevrouw-weet-wat-lollige-kinderfeestjesspelletjes-zijn-oogopslag is te erg
  Moderator maandag 23 oktober 2000 @ 16:48:35 #17
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_409942
OK, daar issie dan, de officiële beschrijving van de weekopdracht op de VOO-site:

Weekopdracht is een eitje

De zesde weekopdracht is bekend. Robin leest deze aandachtig voor. "Beste bewoners, deze weekopdracht is een eitje. Jullie krijgen een ei met je naam erop. De komende dagen moeten jullie je ei op je lichaam dragen van ’s morgens negen uur tot wanneer je van je nachtrust wilt gaan genieten. Wanneer je slaapt, mag het ei naast je bed staan in de eierdop. Slechts bij nachtelijk wc bezoek hoeft het ei niet worden meegenomen. Het ei mag dus alleen in het eierdopje worden geplaatst in de voor de nachtrust bestemde uren. Om de weekopdracht te doen slagen, komt daar nog het volgende bij: het ei-zitten tussen negen uur 's morgens en twaalf uur 's nachts door steeds twee bewoners tegelijk."

Maar wat verstaat Big Brother onder ei-zitten? "De bewoner pakt zijn of haar ei en plaatst het ei in de houder. De houder bestaat uit een wc-rol zonder papier. De bewoners moeten met hun eigen ei op de houder in de tuin zitten totdat ze in de tuin worden afgelost door het volgende duo-bewoners. Wie zijn ei breekt mag niet meer meedoen aan de opdracht. Daarnaast moet het ei steeds contact hebben met het lichaam maar mag wel in een verpakking worden geplaatst."

De bewoners krijgen een kwartier de tijd om de inzet te bepalen. Minimaal tien procent en maximaal dertig procent van het huishoudgeld. Ze spelen op safe. Het wordt twintig procent.

"Wat een leuke weekopdracht", reageert Hieke enthousiast. Kim is opgelucht: "Zo krijgt iedereen tenminste zijn nachtrust." Iedereen gaat aan de slag. Tasjes worden genaaid om het eitje te beschermen. Ed zegt dat de groep nu wel heel voorzichtig met elkaar moet omgaan. "We kunnen niet echt meer geintjes uithalen." Robin vindt dat iedereen zijn of haar ei moet zien 'als je eigen kind'. Ondertussen staan Kim en Georgie in de hobbykamer hun zakje te naaien. Ze praten liefkozend tegen hun ei. "Mijn ei heet Ze", zegt Kimmie. "Zo, ik heb een lekker bedje gemaakt voor mijn ei. Zie je nou, Kimmie Bimmie, hoe goed ik dat doe", zegt Georgie.

Big Brothers stem galmt door het huis:"Het ei moet nu op het lichaam gedragen worden. Ik zie nog steeds losse eieren." Annet en Hieke bijten het spits af. De dames broeden lekker in de zon op hun eitje.

--------------

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 23-10-2000 16:51]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_410008
Ik vind het nog steeds een idiote opdracht!
Nu weet ik ook nog steeds niet of de weekopdracht mislukt als er 1 ei breekt.

Hoop dat ze allemaal vreselijk natgeregend worden van de week

  maandag 23 oktober 2000 @ 17:17:06 #19
6087 Umido
Kijken Ja!
pi_410051
Nu gaan ze waarschijnlijk nog langer in bed liggen.
* einde bericht *
pi_410263
Ja dat zou iig wel mijn aanpak zijn ..leker de hele dag op bed met het ei in z'n dop ernaast....wat een ontzettende stomme opdracht! Gewoon stukgooien is natuurlijk ook een optie...ze waren allemaal toch zo aangekomen? Wat minder snoepen kan geen kwaad!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  maandag 23 oktober 2000 @ 18:33:27 #21
215 misterDre
Paint it black!
pi_410321
Weekopdracht voor Koos geen eitje
Koos heeft de weekopdracht bijna later mislukken door zijn ei los te laten. Hij krijgt van BB echter nog een herkansing door zijn zitsessie in de tuin vanavond on 00:00uur over te doen!
Daar gaat Koos zijn nachtrust
  maandag 23 oktober 2000 @ 18:40:29 #22
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_410347
Net een ei-zit-sessie gevolgd, en ze moeten per stel eigenlijk wel met elkaar praten, of elkaar stilzwijgen.

Het gevolg is nu dat karakters wat meer ( beter? ) naar boven komen voor ons, en dat er geroddeld gaat worden.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_410373
Slimme zet van Hummie ...

dit creeert intimiteit ... na de moves van Ed om het allemaal beetje op te porren .. de drank en het feestje voor de uitspatting en de sexuele openbaringen .. nu zo'n opdracht om intimiteit te creeeren tussen de bewoners .. kim/georgie, hieke/ferdi, ed/wie niet, etc.. robin gaat het zwaaar kriigen

pi_410374
quote:
Op 23 oktober 2000 18:40 schreef Harry het volgende:
Net een ei-zit-sessie gevolgd, en ze moeten per stel eigenlijk wel met elkaar praten, of elkaar stilzwijgen.

Het gevolg is nu dat karakters wat meer ( beter? ) naar boven komen voor ons, en dat er geroddeld gaat worden.


Kiezen de bewoners zelf wie er moeten ei-zitten?
Zou interessanter worden als BB dit zou doen; nu krijg je bijv. nooit Koos en Georgie aan het broeden.
Men kiest alleen iemand waar ze goed mee kunnen opschieten, wordt het toch saaier van.
pi_410762
Hoe geestdodend (voor bewoner als kijker)

Vorig jaar: zo'n storm van kritiek op de domme weekopdrachten, VOO belooft het anders aan te pakken en ik vind het alleen maar nog droeviger, debieler, stommer, onzinniger geworden.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_410872
quote:
Op 23 oktober 2000 17:17 schreef Umido het volgende:
Nu gaan ze waarschijnlijk nog langer in bed liggen.
Dat lijkt me juist niet. Ze moeten dat ei van 's ochtends 9.00 uur to ze gaan slapen op het lichaam dragen. Als ze na 9.00 uur in bed blijven liggen loopt eitje behoorlijk risico geplet te worden. Dus iedereen staat om 9.00 uur op.
Beau: Tsja......ja......Jensen.
pi_410898
Gewoon dat ei in je aars/doos stoppen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_410922
quote:
Op 23 oktober 2000 20:57 schreef DIGGER het volgende:
Gewoon dat ei in je aars/doos stoppen.
Daar waren ze ook allemaal al enthousiast mee bezig maar toen zei De Stem dat het ei OP het lichaam moest worden gedragen
Beau: Tsja......ja......Jensen.
pi_410936
In de BH dan (voor de vrouwen)

De mannen frommelen dat ei dan maar in hun bierbuik

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_411079
Eh, domme vraag misschien: weet iemand of het gekookte dan wel rauwe eieren zijn?????
pi_411162
Keihard gekookt denk ik, anders gaan ze misschien wel kapot
Beau: Tsja......ja......Jensen.
  maandag 23 oktober 2000 @ 22:33:56 #32
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_411419
Ik meen te hebben gehoord van rauwe eieren Tinkerbell.
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_411430
Hahaha, nou ben ik nog niets wijzer!

Een hardgekookt ei KAN natuurlijk gebarsten raken. Ben je dan ook af?

Enne, weten we nu al wat er gebeurd als er 1 ei kapot gaat? Is dan de weekopdracht mislukt?

  maandag 23 oktober 2000 @ 22:45:26 #34
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_411479
Op de site van big-brother.nl staat dat degene wiens ei breekt niet meer mee mag doen. De opdracht lijkt me dan dus nog niet mislukt. Als voorwaarde wordt gegeven dat ze ei altijd bij zich moeten hebben overdag en dat steeds 2 mensen moeten ei-sitten. Betekent dit dus dat er eigenlijk maar maximaal 2 eieren over moeten blijven? De rest kan z'n ei dus allemaal kapot laten vallen, zolang er maar 2 zijn die kunnen ei-sitten?

Iemand hier een idee over? Er staat niks over wanneer de opdracht nou precies mislukt is.

  maandag 23 oktober 2000 @ 23:11:04 #35
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_411578
Zo onduidelijk lijkt het wel LionHeart !
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_411591
maw: VOO kan zelf kiezen of ze willen dat de weekopdracht slaagt of niet, al naar gelang hun het beste uitkomt.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 09:11:31 #37
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_412023
Is deze weekopdracht niet een manier om Ed op zijn verantwoordelijkheid als vader te wijzen.
Kan me herinneren uit diverse americaanse jeugdseries dat ze op deze manier kinderen de verantwoordelijkheid van een kind hebben proberen bij te brengen.
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten&lt;BR&gt;
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 10:22:50 #38
6860 Jaapioo
The black nose cat
pi_412172
In French: One egg is an-oeuf
The early bird may get the worm, but the second mouse gets the cheese!
pi_412193
Als het zo is dat het niet uitmaakt hoeveel eieren er kapot gaan, dan kan dat nog wel voor leuke situaties gaan zorgen.

Zoveel vergt deze weekopdracht niet, tenzij de eieren het moeten vergelden. Als er al 1 z'n eitje breekt, dan verandert bijvoorbeeld de samenstelling van de groepjes. Bovendien legt het steeds meer druk op degenen wier eieren nog wel intact zijn, want die zullen steeds meer tijd in de tuin met het eitje door moeten brengen.

Je zult er maar 2 overhouden met intacte eieren! Van 9.00 uur tot 0.00 uur met elkaar opgescheept in de tuin

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator dinsdag 24 oktober 2000 @ 10:37:48 #40
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_412205
quote:
Op 24 oktober 2000 10:29 schreef Claudia_x het volgende:
Als het zo is dat het niet uitmaakt hoeveel eieren er kapot gaan, dan kan dat nog wel voor leuke situaties gaan zorgen.

Zoveel vergt deze weekopdracht niet, tenzij de eieren het moeten vergelden. Als er al 1 z'n eitje breekt, dan verandert bijvoorbeeld de samenstelling van de groepjes. Bovendien legt het steeds meer druk op degenen wier eieren nog wel intact zijn, want die zullen steeds meer tijd in de tuin met het eitje door moeten brengen.

Je zult er maar 2 overhouden met intacte eieren! Van 9.00 uur tot 0.00 uur met elkaar opgescheept in de tuin


Ja, maar degene die een ei breekt, zal uit solidariteit zeker aanbieden om er dan tenminste bij te komen zitten. Dat is niet verboden, Ed deed het gisteren ook bij de twee jongetjes.'
Neemt niet weg dat dan nog steeds de twee bewoners met ei in de tuin moeten blijven, ongeacht wie er verder nog bij zit.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 16:39:25 #41
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_413166
Annet is de eerste die een ei heeft laten vallen.
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_413815
Ik zat me maar af te vragen waarom VOO zo'n saaie opdracht heeft gegeven.

Het zijn toch net een stel kakelende kippen bij elkaar

Geef ze aub weer wat drank. dan valt er tenminste weer wat te beleven!

Misschien een tippie voor de volgende opdracht, Laat ze zelf drank brouwen, dat wordt lache, kan Ferdie weer

Proost
pi_413841
Ik ben best benieuwd hoe gereageerd gaat worden op het volgende kapotte ei, en het daaropvolgende (het is niet te hopen dat de rest heel blijft). Blijven de hele-ei bezitters begrijpend of gaan er straks verwijten vallen?
Beau: Tsja......ja......Jensen.
  woensdag 25 oktober 2000 @ 01:59:51 #44
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_414685
quote:
Op 24 oktober 2000 16:39 schreef Harry het volgende:
Annet is de eerste die een ei heeft laten vallen.
Heeft dit nu consequenties??? Niet alle puzzelstukjes liggen bij mij op z'n plaats, wat de weekopdracht betreft.
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_414703
Zal ons aller Ed in het bijzijn van iedereen zijn eitje gewoon stukgooien? Je weet wel, gewoon om ff lekker te zeiken? I surely fucking hope so!!!
Dat wordt dan echt lekkere televisie:"jezus, wat een lul die Ed, maar daar mag de rest vd groep niet onder lijden want dan krijgt tie z'n zin, wij gaan door..."
ED ROELS8)
eh Beau.....ben je daar nog?
  woensdag 25 oktober 2000 @ 02:08:37 #46
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_414704
quote:
Op 25 oktober 2000 01:59 schreef Niques het volgende:
Heeft dit nu consequenties??? Niet alle puzzelstukjes liggen bij mij op z'n plaats, wat de weekopdracht betreft.
Annet mag nu niet meer meedoen met het ei-zitten.
Dit betekent dat anderen dit relatief meer moeten gaan doen.
Zeker als er nog meer eieren sneuvelen.
Het komt goed.... En anders maar niet.
  woensdag 25 oktober 2000 @ 02:13:40 #47
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_414714
quote:
Op 25 oktober 2000 02:08 schreef Harry het volgende:
Annet mag nu niet meer meedoen met het ei-zitten.
Dit betekent dat anderen dit relatief meer moeten gaan doen.
Zeker als er nog meer eieren sneuvelen.
Dus zonder consequenties voor Annet, zeg maar. Komt ze er misschien beter vanaf als de rest Of snap ik er nu geen moer van
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
  woensdag 25 oktober 2000 @ 02:19:58 #48
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_414723
Niques,

Geen consequenties voor Annet , maar wel een schuldgevoel t.o.v. de anderen die meer voor haar moeten gaan zitten.

Ze kondigde al gelijk aan om elke dag de tuin netjes te houden e.d. als boetedoening.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_414763
quote:
Cartman1 schreef op maandag 23 oktober 2000 18:53 het volgende:
Kiezen de bewoners zelf wie er moeten ei-zitten? Zou interessanter worden als BB dit zou doen; nu krijg je bijv. nooit Koos en Georgie aan het broeden. Men kiest alleen iemand waar ze goed mee kunnen opschieten, wordt het toch saaier van.
Nee BB kiest niet wie er samen moeten ei-zitten, Koos heeft daar een schemaatje voor opgesteld, het is wel leuk dat je dat zegt want Koos heeft namelijk zichzelf bewust ingedeeld samen met Georgie omdat hij een en ander uit wilde praten.

Dat is inmiddels ook gebeurd, Koos heeft alles wat hem dwars zat aan Georgie verteld. Dat zal ongetwijfeld morgen wel in de uitzending te zien zijn.

Ik vond overigens de weekopdracht in eerste instantie ook ronduit belachelijk maar ben daar intussen toch wel een beetje op terug gekomen. Doordat steeds 2 bewoners min of meer geisoleerd zijn van de anderen wordt er een uitstekende situatie gecreeerd om gesprekken los te krijgen. Ze kunnen immers alleen maar zitten en in feite niets anders doen dan praten. En dit heeft inmiddels al aardig wat leuke en/of interessante gesprekken opgeleverd.

Al blijf ik dat gekloot met dat eitje lachwekkend vinden en toen Koos door Hummie van de Takketrol even fijntjes op z'n vingers werd getikt, vond ik het zelfs genant. Een vent van 47 jaar een uurtje na laten blijven omdat hij z'n eitje even niet vasthield!

Waarop Koos op zijn eigen droge manier als volgt reageerde:

Koos “De hoogste vrouw van BB zei het ja. Ik heb 30 jaar geleden voor het laatst straf gehad.” !!

  donderdag 26 oktober 2000 @ 14:08:16 #50
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_418621
Hieke heeft zo'n 10 minuten geleden haar ei nu ook kapot.

Ze tikte het ei heel zachtjes tegen de rand van een stoel.

Onder luid gejuich van met name de heren gooit ze het ei ovet de schutting.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  donderdag 26 oktober 2000 @ 15:43:25 #51
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_418911
Weet niet of het de bedoeling is om verplicht te blijven zitten maar anders is net de weekopdracht mislukt
15.38
Desiree zit met Robin buiten en Robin staat vervolgens even op om een kip te laten ontsnappen? uit hun afgesloten ruimte voor de oven
En loopt een aantal meter weg van zijn stoel om vervolgens weer te gaan zitten.
Mocht BB dus een reden zoeken om de weekopdracht te laten mislukken is dit er o.a. een van
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten&lt;BR&gt;
  donderdag 26 oktober 2000 @ 17:35:00 #52
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_419368
26-10-2000 || 14:33 uur

Koos de denker

Koos is al een uur druk aan het schrijven aan het rooster. Daarnet heeft Hieke een tweede ei laten vallen, dus kan Koos weer opnieuw beginnen. De rest van de bewoners zit buiten. Dan komt Ed binnen lopen. "Gaat het Koos?" "Ja hoor." En hij vertelt dat hij alles aan het bijhouden is van de afgelopen dagen. "Moet je nagaan, dat een schrijver zich helemaal moet afzonderen om zich volledig aan een boek te wijden." Koos knikt, maar gaat stug door met zijn activiteit.

De bewoners reageren overigens heel verschillend op de weekopdracht. "Op een eitje passen is wel leuk", zei Robin gister: "Maar je moet er iets bij hebben. Ik vind het geen weekopdracht." Koos denkt er heel anders over. "Nou, ik wel. Ik vind het prima zo." Dan doet Robin Gert-Jan Dröge na: "Koos... Zit het liefst... De hele dag... Op zijn reet." Koos schiet in de lach. Die zit!

In tegenstelling tot veel eerdere weekopdrachten brengt het eitje koesteren de bewoners wel tot betere gesprekken. Bij de dansmarathon kozen de bewoners aan het begin van de week een vaste danspartner, gewisseld werd er weinig tot nooit. Koos, naar eigen zeggen geen liefhebber van weekopdrachten, heeft deze keer een zit-schema gemaakt. En blijkt daar feeling voor te hebben.

Het is niet duidelijk of het nu toevallig is of dat Koos een heel plannetje heeft uitgedokterd. Feit is wel dat Desiree en Annet een uurtje samen moeten doorbrengen en dan nogmaals proberen te praten over de punten die Desiree aan Annet gaf.

Het blijkt niet het enige duo te zijn dat iets uit te praten heeft. Ook tussen Bianca en Robin blijken spanningen te bestaan. Koos heeft zichzelf met Georgie ingedeeld, ook niet helemaal zonder reden. Kimmie en Georgie houden hun gebruikelijke vage gesprekken over het hoe en wat van hun relatie. Dan is Ed veel duidelijker als hij Hieke bekent dat hij geniet van haar stralende aanwezigheid.

De opdracht mag dan niet erg boeiend lijken, de gesprekken die de bewoners voeren zijn dat beslist wel. En mocht het de bedoeling van Big Brother zijn om conflicten op te roepen door een ei-breker uit te sluiten, dan is dit mislukt. De rest reageert uiterst laconiek op het breken van de eitjes van Annet en Hieke.

A.V.


Dit even geleend van de BB-site.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 00:49:31 #53
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_420728
Ze hoefden na het 'incident' van de donderdagavond die avond later niet meer ei te zitten.
Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 08:37:07 #54
167 Alwin
Dan maar geen plaatje
pi_421129
Als Ed nu gaat ei-zitten met iemand van de groep, zal de opdracht toch ook wel mislukt zijn? Hij hoort niet meer tot de groep, dus dat kan vandaag nog leuk worden.
  vrijdag 27 oktober 2000 @ 09:03:39 #55
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_421157
Volgens BB-Hummie denk ik niet. Ze heeft gisteravond nog een goed gesprek met Eddepet gehad en hij mocht de afgelopen nacht zo ie zo blijven slapen. Vandaag zou ze weer een gesprek hebben met hem. Ze zou met de achterban gaan overleggen wat ze gaan doen, aldus Hummie. Het ei-zitten is dus niet mislukt, omdat Ed er zit... Koos heeft vannacht het rooster nog aangepast, geloof ik.
*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')