Ook moeten downloads beschikbaar zijn,.......en moeten gamers zich kunnen in en uitloggen op de page. Hier een opzet.....
Dit wordt een Slowchat die bedoeld is om de grootste en coolste gamesite van Nederland te bouwen !
quote:Here I'm
Op zondag 20 oktober 2002 20:37 schreef Chocobo het volgende:
Ok,...The Phantom heeft een coole opzet gemaakt voor een page die later ook nog eens database gestuurd kan worden. (wat prettig is voor updates) Wat ik met ConsoleGamers.nl heb geleerd is dat je nieuws moet hebben en veel pre en reviews.......Ook moeten downloads beschikbaar zijn,.......en moeten gamers zich kunnen in en uitloggen op de page. Hier een opzet.....
Dit wordt een Slowchat die bedoeld is om de grootste en coolste gamesite van Nederland te bouwen !
http://members.chello.nl/fj.holtrop/Fok!/site/index.html#
quote:Prachtig geformuleerd
Op zondag 20 oktober 2002 20:37 schreef Chocobo het volgende:
Maar de coolste site hebben we al gijs.
quote:Ja,...maar die is niet database gestuurd. Tevens met de hulp van alle fokkers (gamers) kunnen we waanzinnig veel pre en reviews schrijven)
Op zondag 20 oktober 2002 20:39 schreef Bastard het volgende:[..]
Prachtig geformuleerd
Maar de coolste site hebben we al gijs.
quote:Dat is waar zeker wel!
Op zondag 20 oktober 2002 20:40 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja,...maar die is niet database gestuurd. Tevens met de hulp van alle fokkers (gamers) kunnen we waanzinnig veel pre en reviews schrijven)
quote:Ik kan opzich wel wat php'en en zorgen dat php en de database kunnen communiceren met elkaar. Maar ik heb al een hele tijd geen php meer gedaan. Dus ik moet ff inkomen en ik ben er ook geen kei in. dus het zou fijn zijn als er nog een scripter zou zijn die tevens ook de shit kan beveiligen zodat er geen foute queries worden uitgevoerd die rampzalig kunnen zijn.
Op zondag 20 oktober 2002 20:40 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja,...maar die is niet database gestuurd. Tevens met de hulp van alle fokkers (gamers) kunnen we waanzinnig veel pre en reviews schrijven)
quote:Daar kan ik je niet helpen,....dat zou een fokker moeten worden. Wat ook een must is is een gamer inlog systeem op de site !
Op zondag 20 oktober 2002 20:42 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Ik kan opzich wel wat php'en en zorgen dat php en de database kunnen communiceren met elkaar. Maar ik heb al een hele tijd geen php meer gedaan. Dus ik moet ff inkomen en ik ben er ook geen kei in. dus het zou fijn zijn als er nog een scripter zou zijn die tevens ook de shit kan beveiligen zodat er geen foute queries worden uitgevoerd die rampzalig kunnen zijn.
PS,...Iedereen, maar dan ook iedereen die interesse heeft meld dat aub hier !
Laat mij maar gewoon schrijven, dat is iets wat ik kan.
quote:Ja dat moet lukken doormiddel van een database en cookies of sessions. Een goed forum is trouwens ook een must. Een vbulletin ofzo maar je moet daarvoor dokken. maar hij is ook ergens gratis de downen alleen weet niet meer waar Kan me ook trouwens niet voorstellen hoe die beginnende sites aan vbulletin boarden komen.
Op zondag 20 oktober 2002 20:43 schreef Chocobo het volgende:[..]
Daar kan ik je niet helpen,....dat zou een fokker moeten worden. Wat ook een must is is een gamer inlog systeem op de site !
PS,...Iedereen, maar dan ook iedereen die interesse heeft meld dat aub hier !
quote:We hebben al een cool forum.. via startforum.
Op zondag 20 oktober 2002 20:45 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Ja dat moet lukken doormiddel van een database en cookies of sessions. Een goed forum is trouwens ook een must. Een vbulletin ofzo maar je moet daarvoor dokken. [sub]maar hij is ook ergens gratis de downen alleen weet niet meer waar [/sub] Kan me ook trouwens niet voorstellen hoe die beginnende sites aan vbulletin boarden komen.
quote:ja maar vbulletin zit wat beter inelkaar en vind ik persoonlijk fijner en overzichtelijker.
Op zondag 20 oktober 2002 20:47 schreef Bastard het volgende:[..]
We hebben al een cool forum.. via startforum.
Tis geen fok maar je kan er wel leuk ouwehoeren over alles..
quote:en ik weet ook niet hoe het met de database shit daar zit bij startforum. Want we moeten wel acces hebben tot een database. Zodat bijv. forum members ook gewoon kunnen reageren met hun account om de frontpage. Snappie ?
Op zondag 20 oktober 2002 20:47 schreef Bastard het volgende:[..]
We hebben al een cool forum.. via startforum.
Tis geen fok maar je kan er wel leuk ouwehoeren over alles..
quote:Daarom Henk,...ik kan het niet meer aan. Ik kan *kijkt naar de camera met een glimlach* http://www.consolegamers.nl niet meer alleen updaten.....tis gewoon zoveel werk elke keer !
Op zondag 20 oktober 2002 20:45 schreef Bastard het volgende:
Ik heb weinig kaas gegeten van PHP .. ik kloot een BEETJE in html maar dan houdt het verder op ook.Laat mij maar gewoon schrijven, dat is iets wat ik kan.
quote:Ja, met php kunnen we een dynamische site maken. Dan hoef je niet steeds de html file te openen en daar weer shit gaan intypen. Met php kan je dan gewoon een formulier op internet invullen en dan op verzenden klikken en het staat op je index page.
Op zondag 20 oktober 2002 20:49 schreef Chocobo het volgende:[..]
Daarom Henk,...ik kan het niet meer aan. Ik kan *kijkt naar de camera met een glimlach* http://www.consolegamers.nl niet meer alleen updaten.....tis gewoon zoveel werk elke keer !
quote:misschien heeft robhimself ook interesssen om mee te doen? Hij lijkt me een goede kerel die mee kan doen.
Daarom Henk,...ik kan het niet meer aan. Ik kan *kijkt naar de camera met een glimlach* http://www.consolegamers.nl niet meer alleen updaten.....tis gewoon zoveel werk elke keer !
Zou ik het ff vragen via icq?
quote:Sorry, ik ben niet compleet
quote:Prima,.....
Op zondag 20 oktober 2002 20:58 schreef The.PhantoM het volgende:
robhimself nou vragen?
quote:? Ohhh,...dat je geen HTML kent....dat geeft niet, maar ik wordt er moe van......tis veel werk hoor Gijs.... maar ik hou van je !
Op zondag 20 oktober 2002 20:58 schreef Bastard het volgende:[..]
Sorry, ik ben niet compleet
quote:ja weet ik. Dat is het moeilijke: ps2 (blauw), xbox (groen), gc (paars) . Je wilt niet een pro ps2 of xbox of gc site hebben. Maar je moet wel ff een standaard kleur hebben. Beetje groen vind ik wel mooi met wat wit (een lichte kleur) Ik hou niet van donkere sites. Maar we kunnen nog van alles veranderen. Het was maar een ideetje.
Op zondag 20 oktober 2002 21:05 schreef Chocobo het volgende:
De layout ziet er nu wel wat Xbox achtig uit, maar tis wel cool !
quote:Ik vind hem cool ! Ga je deze week nog verder met dit concept want deze layout heeft potentie....Je kan ook nog op consolegamers.nl ff spieken en Bastard heeft ook vaak suggesties....Bastard,...wat vind jij van de layout ?
Op zondag 20 oktober 2002 21:08 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
ja weet ik. Dat is het moeilijke: ps2 (blauw), xbox (groen), gc (paars) . Je wilt niet een pro ps2 of xbox of gc site hebben. Maar je moet wel ff een standaard kleur hebben. Beetje groen vind ik wel mooi met wat wit (een lichte kleur) Ik hou niet van donkere sites. Maar we kunnen nog van alles veranderen. Het was maar een ideetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |