Mja, ik vind het gewoon bizar dat dat ding zo afgeeftquote:
Ja, dacht ik ook al aan. Bij de v&d gekocht. Inmiddels dus al op vakantie en er mee gezwommen. Ik weet niet of ik dan na zo'n lange tijd er nog mee terug kan gaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:31 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon terug gaan naar de winkel trouwens![]()
Geld terugvragen
Roze, maar dat is in de buurtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:19 schreef ludicrous_monk het volgende:
Is ie rood? Dan is azijn idd een oplossing meestal.
Dan hoop ik dat je heel veel azijn hebtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:24 schreef Nyota het volgende:
Eigenlijk is het geen bikini, maar een badpak maat xxxl
Nog beterquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:24 schreef Nyota het volgende:
Nou gaan de sick fucks om een foto vragen...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:24 schreef Nyota het volgende:
Heerlijk toch? Van die heerlijke vetjetsers om je hoofd in te leggen en zo blobbelblobbelblobbel tussen te doen. Enerverende spelletjes goudzoeken met drie vetplooien in de armen en een over elke schouder voor je eindelijk een glimp van haar schatkistje op kan vangenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:58 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou gaan de sick fucks om een foto vragen...
Ieder zijn meug!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:24 schreef timmmmm het volgende:
Heerlijk toch? Van die heerlijke vetjetsers om je hoofd in te leggen en zo blobbelblobbelblobbel tussen te doen. Enerverende spelletjes goudzoeken met drie vetplooien in de armen en een over elke schouder voor je eindelijk een glimp van haar schatkistje op kan vangen
Het avontuur voor echte mannen!
Chloor helpt ook in de zin van dat die bikini daarna niet meer afgeeft...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:12 schreef Nyota het volgende:
Terugbrengen is nu lastig zo op vakantie. Heb net witte wijnazijn gekocht en daar ligt m'n bikini nu in. We shall see...
De fik erin ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Chloor helpt ook in de zin van dat die bikini daarna niet meer afgeeft...
Precies!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |