quote:Dat ??? ooit op Lowlands zou spelen, stond reeds lang in de sterren geschreven. Alleen niet wanneer precies. Geen wonder, want het internationale tourschema van de Australische feestband speelde zich zelden af in augustus. Zo kan het dat het vrolijke zestal zijn sprankelende potpourri van latin, funk, reggae, jazz en ska hier al jaren over uitverkochte zalen en zaaltjes uitstort, maar in Biddinghuizen nog altijd geldt als het bestbewaarde geheim van down under. Tot nu toe, want mede dankzij de hit ‘Brighter Than Gold’ gaat het deze keer dan toch echt gebeuren. Wij zeggen: riemen los, dansschoenen aan en luchttrompet mee. Dit is het jaar van de kat!
Ik keur hem voor je goed (weet ik vrijwel zeker). Dan kunnen we weer door:quote:
Texelse Boys?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:47 schreef meneerdebont het volgende:
O, is dat de bedoeling? Geen probleem, komt 'ie:
Wat was de naam van de voorloper van de X-Ray, in eenzelfde soort golfplatenkeet?
Verwacht dat jij goed zit. Had ook 2012 inhgedachten.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
Deze is vrij nieuw, maar die van vorig jaar is rood, toch? 2012 dus.
Correct!quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
Deze is vrij nieuw, maar die van vorig jaar is rood, toch? 2012 dus.
El Amhadi, net als Karim, maar volgens mij zijn ze geen familie van elkaarquote:Op woensdag 23 juli 2014 14:10 schreef Rearviewmirror het volgende:
Volgens mij is dat Soundos. Maar ik weet haar achternaam niet meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |