Het persoonlijk voornaamwoord staat achter de persoonsvorm, kneus.quote:
Ditquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:28 schreef LelijKnap het volgende:
Het is een compliment naar je vriend. Zeg morgen tegen hem "Ik geil op je genen."
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:28 schreef LelijKnap het volgende:
Het is een compliment naar je vriend. Zeg morgen tegen hem "Ik geil op je genen."
Zo kun je het ook zien. Moet ik hem dan ook vertellen dat z'n zusje enorm goed kan neuken?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:28 schreef LelijKnap het volgende:
Kan je ook tegen z'n pa zeggen trouwens, mocht ie moeilijk doen. Het is immers zijn zaad dat je wil penetreren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:28 schreef LelijKnap het volgende:
Als jij met die paar geneukte mormels aan ervaring een goed genoeg referentiekader denkt te hebben: tuurlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:32 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zien. Moet ik hem dan ook vertellen dat z'n zusje enorm goed kan neuken?
Ojaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:28 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het persoonlijk voornaamwoord staat achter de persoonsvorm, kneus.
Je loopt
Dan loop je
En tegen z'n moeder zeggen dat ik even wil testen of het aan de genen ligt?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Kan je ook tegen z'n pa zeggen trouwens, mocht ie moeilijk doen. Het is immers zijn zaad dat je wil penetreren.
Exact. Cirkeltje rond.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:35 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
En tegen z'n moeder zeggen dat ik even wil testen of het aan de genen ligt?
Dat dacht ik inderdaad. Topic niet meer volgen, doehoeiquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:37 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Denken dat je er zo makkelijk van af komt.
Wij jou wel volgen en SS is gemaakt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:39 schreef Zeetakje het volgende:
[..]
Dat dacht ik inderdaad. Topic niet meer volgen, doehoei
Een lijk neuken is nog wilder.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:37 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Hij heeft ook een oudere zus die op kamers woont. Wat daarmee te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |