Gewoon doen. Je leeft maar een keerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:02 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Waarom heeft onze heer Danny soa's geschapen? Nu kunnen we niet veilig neuken zonder condoom.
Als ik chlamydia heb, dan ga ik de feministen van VIVA infecteren, zodat ze zich niet meer kunnen voortplanten!!!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Gewoon doen. Je leeft maar een keer
Je hoeft niet op mijn topics te klikken, maar doet het toch. Ik voel me er eigenlijk niet prettig bij, dat jij mijn posts leest, maar dat weegt niet op tegen de aandacht die ik ervan krijg.quote:
Alsof jij een kans maakt bij iets wat überhaubt ademtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:05 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Als ik chlamydia heb, dan ga ik de feministen van VIVA infecteren, zodat ze zich niet meer kunnen voortplanten!!!
Gewoon erin steken zonder te vragen!!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Alsof jij een kans maakt bij iets wat überhaubt ademt
Tja.. Het zijn feministen, dus als ze je 5 centimeter jongeheer niet in tweeën breken dan stoppen ze hun eigen jongeheer wel in jou poepertje.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:07 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Gewoon erin steken zonder te vragen!!
Ik heb nu al medelijden met de hond van de buren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:07 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Gewoon erin steken zonder te vragen!!
Is je moeder mijn buurvrouw? Ze is namelijk een teringhond.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:08 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met de hond van de buren.
Dankuwel voor het inlichten. Ik zal mijn plasser veilig in mijn broek laten bij de feministen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tja.. Het zijn feministen, dus als ze je 5 centimeter jongeheer niet in tweeën breken dan stoppen ze hun eigen jongeheer wel in jou poepertje.
Dat is maar beter ook. Hun flapjes daar beneden zijn ongeschoren en vergroeid en hun tieten liften ze niet omhoog tijd tijdens het douchen, want schimmel veroorzaakt. Hun tieten hangen namelijk zeer erg omdat BH's onvrouwelijk zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dankuwel voor het inlichten. Ik zal mijn plasser veilig in mijn broek laten bij de feministen.
Nee ik denk het niet, ik woon namelijk in een vrijstaande villa.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:10 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Is je moeder mijn buurvrouw? Ze is namelijk een teringhond.
Ik ook, maar dan heb je alsnog buren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:19 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet, ik woon namelijk in een vrijstaande villa.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is maar beter ook. Hun flapjes daar beneden zijn ongeschoren en vergroeid en hun tieten liften ze niet omhoog tijd tijdens het douchen, want schimmel veroorzaakt. Hun tieten hangen namelijk zeer erg omdat BH's onvrouwelijk zijn.
Nee hoor, we hebben een hek om ons terrein heen, en dat terrein is zo groot dat je eventuele buren niet meer kan zien.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:22 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan heb je alsnog buren.
Ik zie regelmatig je moeders achterste.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:24 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nee hoor, we hebben een hek om ons terrein heen, en dat terrein is zo groot dat je eventuele buren niet meer kan zien.
nounounouquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:27 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig je moeders achterste.
Dat kan, dat is namelijk, naast de Chinese muur, het enige door mensen gemaakte object dat vanuit de ruimte te zien is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:27 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig je moeders achterste.
Jouw moeder is zo'n hoer, dat haar vagijn in streetview staat, om haar potentiële klanten een impressie te geven.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:29 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat kan, dat is namelijk, naast de Chinese muur, het enige door mensen gemaakte object dat vanuit de ruimte te zien is.
Jouw moeder is zo'n hoer, dat ze op streetview achter meerdere ramen te zien is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:30 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Jouw moeder is zo'n hoer, dat haar vagijn in streetview staat, om haar potentiële klanten een impressie te geven.
Jouw vader is zo'n Marokkaan, dat hij in streetview met vijftien verschillende telefoons te zien is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:31 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Jouw moeder is zo'n hoer, dat ze op streetview achter meerdere ramen te zien is.
Nee dat komt omdat hij een eckte gangster is en elke dag een nieuwe prepaidtelefoon moet kopen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:32 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Jouw vader is zo'n Marokkaan, dat hij in streetview met vijftien verschillende telefoons te zien is.
Jouw zusje is zo goedkoop, dat ze in streetview op tien plekken in de bosjes staat met een jongen en een breezertje.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:33 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat hij een eckte gangster is en elke dag een nieuwe prepaidtelefoon moet kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |