Geen idee, ik ben niet zo goed in dat soort dingen maar ik zie hem denk ik meer als vriend dan als mentor.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
oh dan toch wel een goede mentor dan toch
Wij houden van bbq en doen dat dan ook zo veel mogelijk..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Babbekjoe. Lekker Dorade in de grill.
In de verlenging Klose erin en klaar zijn zequote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat ik denk is dat Duitsland niet kan scoren in gewone speeltijd.
Frankrijk wel. Maar als ze dat nalaten zal wrs Duitsland winnen.
Plus pressie. Zoiets ja. Die Koscielny vind ik maar zwakjes. Hopen dat Varane en Sakho spelen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
In de verlenging Klose erin en klaar zijn ze
Jian kan niet BBQenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:57 schreef Jian het volgende:
Babbekjoe, rauw vlees met een zwart randje, vieze stinkende rook en saladeIk eet nog liever een Big Mac, zo ik heb het gezegd
Je had hier moeten zijn met de afgelopen kerst...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wij houden van bbq en doen dat dan ook zo veel mogelijk..![]()
We moeten alleen altijd serieus van te voren vast leggen wie fikkie mag stoken![]()
Dat vinden we beide altijd tof
Als dat jouw idee is van BBQ snap ik wel dat je liever een Big Mac eet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:57 schreef Jian het volgende:
Babbekjoe, rauw vlees met een zwart randje, vieze stinkende rook en saladeIk eet nog liever een Big Mac, zo ik heb het gezegd
Hmmm, ik zou ooit nog wel eens aan zo'n Asterix en Obelix tafel willen zitten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Je had hier moeten zijn met de afgelopen kerst...
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Vroegahhhh hadden wij zomaar feestjes bij mijn opa en dan hadden we ook varken aan het spitquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dit is echt helemaal langs me geen gegaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet zo goed in dat soort dingen maar ik zie hem denk ik meer als vriend dan als mentor.
aan kantklossen mis je nietsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou en, ik kan ook niet kantklossen en daar zit ik ook niet mee ......
Echt waar, teringlijers.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:01 schreef Joezi het volgende:
Mexicomeisjegitaar liedje was een marketing stunt
Ja deze was ook gevuld met van alles... fruit, gehakt, spek, kruiden, 2 flessen wijn, en de buitenkant werd vochtig gehouden met o.a. bruin bier.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
Vroegahhhh hadden wij zomaar feestjes bij mijn opa en dan hadden we ook varken aan het spit![]()
Daar aten we dan met ongeveer 80 man van en lekker restjes mee naar huis![]()
Er gingen wel wat spuiten drank in.... om de smaak nog beter te krijgen
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nederlanders kunnen ook totaal niet BBQ-enquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:57 schreef Jian het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |